Vast maar het werkte voor ik glasvezel had een stuk minder slecht (en toen was het al gaar op sommige momenten). En dat ik zonder problemen op het kastje van de buren kan is lame, zeggen hun ook. Dat ding staat nog verder weg dus moet die van mij ook gewoon werken als ik hier zit.quote:
Voordat ik hier glasvezel had gebruikte ik amper wifi en als de mijne niet werkte die van een van de buren, maar ik ben dan ook nooit met t-mobile in zee gegaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast maar het werkte voor ik glasvezel had een stuk minder slecht (en toen was het al gaar op sommige momenten). En dat ik zonder problemen op het kastje van de buren kan is lame, zeggen hun ook. Dat ding staat nog verder weg dus moet die van mij ook gewoon werken als ik hier zit.
Ik heb sinds ik hier woon al t-mobile en was daar tot een maand geleden best tevreden over eigenlijk. Als ik in zelfde kamer zit als de router werkt het wel als de tielelier maar ja om nou altijd in de woonkamer te moeten zitten, t-mobile zegt ook dat dat niet de bedoeling is. En ik nam juist glasvezel zodat het beter zou worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat ik hier glasvezel had gebruikte ik amper wifi en als de mijne niet werkte die van een van de buren, maar ik ben dan ook nooit met t-mobile in zee gegaan.
heb je toen je glasvezel kreeg ook een nieuwe router gekregen, of was die oude toen nog geschikt?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik hier woon al t-mobile en was daar tot een maand geleden best tevreden over eigenlijk. Als ik in zelfde kamer zit als de router werkt het wel als de tielelier maar ja om nou altijd in de woonkamer te moeten zitten, t-mobile zegt ook dat dat niet de bedoeling is. En ik nam juist glasvezel zodat het beter zou worden.
Oude met een nieuw klein kastje erbij aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je toen je glasvezel kreeg ook een nieuwe router gekregen, of was die oude toen nog geschikt?
Durf te wedden dat dat het probleem blijkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oude met een nieuw klein kastje erbij aan.
Dat ik gewoon een nieuwe router krijg?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Durf te wedden dat dat het probleem blijkt.
Welke zon.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is nu een beetje zon, dus de plantjes ws.
Vastplakt.. zo letterlijk is het niet. Maar ik ga daar zo toch even stofzuigen, zal even foto maken wat ik bedoel (na het stofzuigen haha).quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je een kastje aan een apperaat vastplakt is dat doorgaans een noodoplossing.
Hebben ze je router op afstand ook doorgelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Vastplakt.. zo letterlijk is het niet. Maar ik ga daar zo toch even stofzuigen, zal even foto maken wat ik bedoel (na het stofzuigen haha).
Denk ik niet? Hij keek wel mee toen ik hem ging resetten volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hebben ze je router op afstand ook doorgelezen?
Ik heb (met kpn dan) het zelfde probleem gehad, maar daaruit bleek gewoon dat de router gewoon een jaartje of vijf te oud was voor het netwerk toendertijdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk ik niet? Hij keek wel mee toen ik hem ging resetten volgens mij.
Ik heb deze router nu 3,5 jaar (want zolang woon ik hier en heb ik dus een abonnement bij ze).quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb (met kpn dan) het zelfde probleem gehad, maar daaruit bleek gewoon dat de router gewoon een jaartje of vijf te oud was voor het netwerk toendertijd
Gusama Fringquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
Hij probeerde Los Pollos Hermanos uit te spreken.![]()
Want zo heet mijn wifi.
En mijn 2de kanaal heet The Upside Down. Ik moest gniffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |