Nah, elders iets vergelijkbaars opbouwen heb ik helemaal geen zin in en verder ben ik echt wel blij met m'n omgeving. Stad is dichtbij, maar ik zit ook met een half uurtje fietsen midden in de duinen.quote:
Daarom zijn het ook voorspellingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.
Bureaucratische hel dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zou bij het KNMI gaan klagen dan. Ook over die wind steeds. Misschien kunnen ze er iets mee.
Ook het "nu" krijgen ze niet goed vaak.quote:
Ja maar ieuw, twitter.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:36 schreef Recce het volgende:
Je kunt ze ook direct op Twitter bedreigen natuurlijk. Dat schijnt de moderne manier te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zetten ze dan de wind zachter?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:36 schreef Recce het volgende:
Je kunt ze ook direct op Twitter bedreigen natuurlijk. Dat schijnt de moderne manier te zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook het "nu" krijgen ze niet goed vaak.
Zul je zien dat net balletje ook aan het bellen is, die is van de harde winden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het bij de juiste afdeling terechtkomt wel.
Beter hard dan stinkendquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien dat net balletje ook aan het bellen is, die is van de harde winden.
Eigenlijk moet er ook een meetstation in de buurt van Ballie komen. Die verstoort alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien dat net balletje ook aan het bellen is, die is van de harde winden.
De Baltquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook een meetstation in de buurt van Ballie komen. Die verstoort alles.
Dan heb je helemaal gelijk ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, elders iets vergelijkbaars opbouwen heb ik helemaal geen zin in en verder ben ik echt wel blij met m'n omgeving. Stad is dichtbij, maar ik zit ook met een half uurtje fietsen midden in de duinen.
Plus dat we hier qua werk ook wel lekker zitten en meer reistijd is ook niet alles (want we kunnen geen van beiden écht lekker thuiswerken). Normaal is het weer ook niet zo'n punt, maar we zitten wel echt op een sweet spot qua zeikweer zo tussen de Noordzee en het IJsselmeer blijkt.
Ik wilde zeggen dat het hier normaal is om bij de supermarkt te betalen voor het parkeren, maar ik zit in het centrum.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Betaald parkeren bij de supermarkt?5 euro om een kerk in te mogen? Get outta here
Als er minder mensen op de communnie afkomen moeten de priesters toch iets om de hostis , wierook en wijn te betalen, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Betaald parkeren bij de supermarkt?5 euro om een kerk in te mogen? Get outta here
Wat zijn jouw voordelen ?quote:
Geen reistijd, geen gezeik aan m'n kop, kan lekker chagrijnen en uit m'n neus eten.quote:
Ik ben er helemaal aan gewend. Eén dag kantoor voor de socials is genoeg voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik merk trouwens echt dat mensen in het thuiswerken blijven hangen. Ik snap dat vaak toch echt niet. Tenzij je een dag pakt om te concentreren of werk in te halen…
Maar ik zou zo enorm de interactie en collega’s missen. Ook het opdoen van nieuwe zaken of samenwerken zou voor mij echt lastig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |