SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Valt mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ziet het er ook uit![]()
voel je de trein goed?
nou lekker snurken dan maarquote:Op maandag 6 juni 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Op maandag 6 juni 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
de laptop is wel al een model van 3 jaar oud...quote:Op maandag 6 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
nou morgen maar over nadenken. Goedkoop is die nog steeds niet
ja maar betere specs dan wat ik nu hebquote:Op maandag 6 juni 2022 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de laptop is wel al een model van 3 jaar oud...
hmmm dat is een belangrijkere overweging dan die paar krasjesquote:Op maandag 6 juni 2022 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de laptop is wel al een model van 3 jaar oud...
age is just a numberquote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
dat die 3 jaar oud is doet mij dan weer niets eigenlijk
Zonder context is dit een hele rare postquote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb je heel hard een nieuwe laptop nodig dan? Ik vind ruim 800 euro voor een minilaptop met beschadigingen echt enorm veel geld?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
wat is je huidige laptop?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Beetje duur voor een beetje fokken de hele dag.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
Je kunt ook programmeren hè?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Moest even zoeken waar ik em had gekocht. komt trouwens uit 2018, dacht iets eerderquote:
Zeker een die dan ook al 2-3 jaar oud is qua specs.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je heel hard een nieuwe laptop nodig dan? Ik vind ruim 800 euro voor een minilaptop met beschadigingen echt enorm veel geld?
nouja huidige laptop is traag en scherm valt uit of gaat niet meer aan.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je heel hard een nieuwe laptop nodig dan? Ik vind ruim 800 euro voor een minilaptop met beschadigingen echt enorm veel geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |