Geloof dat ik een keer zo'n scene van donald duck heb gezien ofzo. Dat die op zo'n klapbed lag en dat dat ding dan ineens zo inklaptequote:
maar meer als 14 dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef mschol het volgende:
ik zou niet eens weten wat mn bruto uurloon is
Jij kwaken als een eend.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ik een keer zo'n scene van donald duck heb gezien ofzo. Dat die op zo'n klapbed lag en dat dat ding dan ineens zo inklapte![]()
het is mij trouwens als kind ook een keer gebeurd herinner ik mij nu
geen idee, ik krijg elke maand X binnen en daar kan ik dingen mee betalen, prima, whateverquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar meer als 14 dus?
Het is best een grote groep die er dan op voouit gaat
Nou das mooi toch dta je niet tekort komt of die zorgen hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ik krijg elke maand X binnen en daar kan ik dingen mee betalen, prima, whatever
ja schiphol word ook het minimale betaald jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:09 schreef Karzai het volgende:
Mensen gewoon fatsoenlijk betalen en geen race to the bottom wat ook op schiphol is gebeurd
das prettig ja, al merk ik wel dat de buffer krapper wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou das mooi toch dta je niet tekort komt of die zorgen hebt
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
maar das ook het doel van deze wijziging , dat minimumloners dus mee kunnen doen aan activiteiten zoals de sportschool of weekendjes weg las ik.
zijn gewoon teveel mensen die elke maand maar moeten zien of ze rondkomen of niet.
Ja das voor veel mensen onbereikbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:13 schreef UitStraling het volgende:
60.000 per jaar verdienen, dat is het getal waar mensen het gelukkigst mee zijn las ik laatst, kun je veel voor doen en hoef je niet extreem veel voor te doen zodat je ook nog puf hebt om juist de leuke dingen te doen.
Klopt maar het maakt gelukkiger dan 25.000 of 25 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das voor veel mensen onbereikbaar
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar het maakt gelukkiger dan 25.000 of 25 miljoen per jaar.
Dollar wel. Nou ja, dat verdien ik maar een beetje leuk huis is nog altijd een illusiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:13 schreef UitStraling het volgende:
60.000 per jaar verdienen, dat is het getal waar mensen het gelukkigst mee zijn las ik laatst, kun je veel voor doen en hoef je niet extreem veel voor te doen zodat je ook nog puf hebt om juist de leuke dingen te doen.
Ik laat mijn huisje schieten, echt te weinig tuin en geen mogelijkheid tot uitbreiding daarvan, bovendien is het ook echt een kabouterhuisje aan de binnenkant, zonde om dat te strippen tot een industriële mancave.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dollar wel. Nou ja, dat verdien ik maar een beetje leuk huis is nog altijd een illusie
Oooooh echt? Geen UitStraling-commune?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat mijn huisje schieten, echt te weinig tuin en geen mogelijkheid tot uitbreiding daarvan, bovendien is het ook echt een kabouterhuisje aan de binnenkant, zonde om dat te strippen tot een industriële mancave.
Ik zie wel wat er op mijn pad komt dit jaar en anders ga ik het jaar erop actief op zoek.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooooh echt? Geen UitStraling-commune?Blijf je nu zitten waar je zit? Of toch op zoek naar een huis met tuin en ruimte voor wat dieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |