Als het goed is wel allemaal eigen tracks/remixes want het was een live act.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:01 schreef suzi1 het volgende:
ondanks dat hij zoveel in een minuut gooit is het wel goed
Wat heb je gespeeld?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga zo nog maar even wat gamen denk ik.
heb vandaag mijn xbox maar is aangeslingerd
Ah dat heb ik nooit gespeeld. Het is er wel voor de switch. GTA 2 en 3 wel gespeeldquote:
Speel je ook online?quote:Op maandag 6 juni 2022 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je xbox van weet ik hoeveel knaken ga je spelletje uit 2013 spelen
Ja zo zie ik wel de hele setquote:Op maandag 6 juni 2022 20:18 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij staat dazzler ook helemaal op yt hoor
nee eigenlijk niet. kan wel maar doe dat nooitquote:
Ja maar als ik terug ga naar de link van de livestream die ik gepost heb zie je wel de hele livestream.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
vanmiddag koni k maar 7 minuten luisteren van dazzler
Ik ook morgenochtend naar limburgquote:
Gezelligquote:
quote:
wat gaan we eten?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ga ik maar is even wat iten in de oven gooien
Issie weerquote:
Populaire jongenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
JAAAAA ik heb ook vrienden in de sjet
quote:
Ik was even in gedachtenquote:
Dazzy is ook even afkquote:
ja genotquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
genietsje soesje, echt terug luisteren vanavond
Ja zet ik ook wel even opquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
zo even nl eftal op de achtergrond zonder geluid
quote:
quote:
Ja nog 2 !!!quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
nog maar een paar nachtjes slapen!!!
ja ik zag het, maar geen idee wat het inhoudquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef engine het volgende:
Gezien dat hij reclame maakt voor de hardcore merchandise beurs in zijn titel?
https://partyflock.nl/party/429119:Ultimate-House-Merchandisequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik zag het, maar geen idee wat het inhoud
quote:
Suzi?quote:
Waar het over gaat weet ik ook niet maar er waren steekjes in de chat naar dr droogkloot...die gast die altijd na darkraver streamt.quote:
die lastig gast bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
concureren met dazzler verlies je toch
appart wel, dacht dat ze daar ook allemaal kwamenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Waar het over gaat weet ik ook niet maar er waren steekjes in de chat naar dr droogkloot...die gast die altijd na darkraver streamt.
Toeval bestaat nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
nu is tunderangel weg is soesje er he![]()
Jawelquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
maar als er allemaal koters lopen te springen weet ik niet of we daar wel moeten zijn
ja joh gewoon doen en dan even dazzler bedankenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
maar als er allemaal koters lopen te springen weet ik niet of we daar wel moeten zijn
Hier 25 minquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:38 schreef suzi1 het volgende:
maar is hier volgens mij toch 3 kwartier vandaan
Goedenachtquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik kom jullie even goedenacht wensen.
Goedenacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |