Kan zeker voor 2k maar 3 weken is wel erg krapquote:
Zeker.quote:
Ook nogquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 19:48 schreef Lingue het volgende:
Wil je Europa of daarbuiten? Wat voor soort reizen hou je van?
Wil je veel doen? Weinig doen?
Dat kan wel helpen om wat meer concrete ideeën te geven.
Ik ben van plan om in de nabije toekomst nog eens te gaan backpacken voor 3-6 maanden. Dus voor nu zoek ik enige vorm van luxe, de tijd van hostels en couchsurfing zal tegen die tijd wel komenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:50 schreef simonblue het volgende:
Wat vind je leuk om te doen?
Strandvakantie, cultuur, natuur, er is natuurlijk van alles mogelijk.
Ook qua reismiddelen: auto / trein / vliegtuig / fiets. Hetzelfde voor overnachtingen: kamperen, hostel, hotel. Ik denk dat je bij een hostel het makkelijkste contact krijgt met anderen.
Als je liever niet helemaal alleen wil reizen, dan kun je ook naar singlereizen kijken.
Voor een paar dagen vind ik een grote stad altijd wel leuk (London, Edinburgh, Munchen, Berlijn, Rome). Voor een week combineer ik dat met een aantal dagen in een natuurgebied (bergen) en wat culturele zaken (bijv kastelen bezoeken)
Dat eerste rijtje trekt mij gevoelsmatig niet zo, juist daarom ga ik er nu even naar kijkenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:47 schreef Fer het volgende:
Albanië Montenegro regio?
Thailand Maleisië Singapore?
Waar hou je van, natuur, clubs, cultuur?quote:Op maandag 6 juni 2022 19:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Ook nog
[..]
[..]
Ik ben van plan om in de nabije toekomst nog eens te gaan backpacken voor 3-6 maanden. Dus voor nu zoek ik enige vorm van luxe, de tijd van hostels en couchsurfing zal tegen die tijd wel komenQua activiteiten vind ik een mix van luieren/lezen en avontuur wel fijn. Dus een dagje wandelen/activiteit ondernemen afwisselen met een dagje in de zon liggen of een stadje bezoeken.
En ik laat mijn wensen vrij bewust een beetje open hoor, ik ben gewoon benieuwd wat er voorbij komt.. zoals ik al zei: ben vooral op zoek naar wat inspiratie
[..]
Dat eerste rijtje trekt mij gevoelsmatig niet zo, juist daarom ga ik er nu even naar kijken
Dat 3de: lijkt me niet iets voor max 3 weken toch?.. En prijstechnisch niet haalbaar binnen mijn budget denk ik zo?
Definieer ’luxe’, als ik zo TS lees bedoelt hij vooral ‘geen hostels of andere gedeelde voorzieningen’. Een kamer in een Ibis of andere hotel van dat kaliber kan prima van dit budget.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:13 schreef Fogel het volgende:
Luxe en maar 1500-2000 als budget gaan zeker geen 2-3 weken worden in veel landen.
In Portugal zijn de prijzen redelijk, het weer prima en veel dingen te zien. Een trip naar Spanje heb je ook zo gemaakt…
Afwisselen tussen goedkope en luxe hotels kan ook een optie zijn om de kosten wat binnen de perken te houden.
het enige wat daar krap aan is zijn de kontjes van de shemalesquote:Op maandag 6 juni 2022 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan zeker voor 2k maar 3 weken is wel erg krap
Mkay, ibis is zo basic als je het kan krijgen.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Definieer ’luxe’, als ik zo TS lees bedoelt hij vooral ‘geen hostels of andere gedeelde voorzieningen’. Een kamer in een Ibis of andere hotel van dat kaliber kan prima van dit budget.
ja maar wat zeg jij nu welquote:Op maandag 6 juni 2022 20:19 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
het enige wat daar krap aan is zijn de kontjes van de shemales
Als je van je geld af wilt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |