Zal op termijn wel zo'n hybride-ding komen. Panelen gaan erop zodra nieuw dak erop ligt.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warmtepompje en panelen niks voor jou?
er staan geen apparaten of licht onnodig aan hierquote:Op maandag 6 juni 2022 14:13 schreef Ama het volgende:
Gewoon kort douchen enz en niet onnodig apparaten aanzetten.
Nee, volgens mij is Essent in de war bij jou. Of krijg je binnenkort de jaarlijkse eindafrekening? Dan kan het zijn dat je nu al genoeg hebt betaald met de termijnbedragen.quote:
Dat denk ik niet, want eind vorig jaar is m’n contract opnieuw ingegaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is Essent in de war bij jou. Of krijg je binnenkort de jaarlijkse eindafrekening? Dan kan het zijn dat je nu al genoeg hebt betaald met de termijnbedragen.
Heb ik nooit meegemaakt, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik moet wel eens ergens lang naar binnen. ( In een bepaald bejaardentehuis moet ik soms op meerdere etages zijn). Maar dan plan ik het zo, datquote:Op maandag 6 juni 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wordt je post nooit gestolen van je fiets eigenlijk?
Heerlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom beter over de stijgende prijzen van alles praten
Als je koelkast goed staat afgesteld kost hij nauwelijks stroom.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Karzai het volgende:
ik was 1 of 2 keer per week, en de koelkast staat aan, ik heb ook nog loyaliteitskorting van 25%
Aah slim. Je houdt er wel al rekening meequote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik nooit meegemaakt, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik moet wel eens ergens lang naar binnen. ( In een bepaald bejaardentehuis moet ik soms op meerdere etages zijn). Maar dan plan ik het zo, dat
ik daar als laatste moet zijn, zodat er geen post in mijn fiets achterblijft
Mochten het nog een paar brieven zijn, neem ik die wel mee naar binnen
Ik denk hier onze PC`s en de Wasmachine.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
Oven en de wasmachine zijn hier de stroomvreters.
Hmmz, vaag. Ik zou het bedrag in ieder geval niet naar beneden zetten.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want eind vorig jaar is m’n contract opnieuw ingegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |