Zal op termijn wel zo'n hybride-ding komen. Panelen gaan erop zodra nieuw dak erop ligt.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Warmtepompje en panelen niks voor jou?
er staan geen apparaten of licht onnodig aan hierquote:Op maandag 6 juni 2022 14:13 schreef Ama het volgende:
Gewoon kort douchen enz en niet onnodig apparaten aanzetten.
Nee, volgens mij is Essent in de war bij jou. Of krijg je binnenkort de jaarlijkse eindafrekening? Dan kan het zijn dat je nu al genoeg hebt betaald met de termijnbedragen.quote:
Dat denk ik niet, want eind vorig jaar is m’n contract opnieuw ingegaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is Essent in de war bij jou. Of krijg je binnenkort de jaarlijkse eindafrekening? Dan kan het zijn dat je nu al genoeg hebt betaald met de termijnbedragen.
Heb ik nooit meegemaakt, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik moet wel eens ergens lang naar binnen. ( In een bepaald bejaardentehuis moet ik soms op meerdere etages zijn). Maar dan plan ik het zo, datquote:Op maandag 6 juni 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wordt je post nooit gestolen van je fiets eigenlijk?
Heerlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom beter over de stijgende prijzen van alles praten
Als je koelkast goed staat afgesteld kost hij nauwelijks stroom.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Karzai het volgende:
ik was 1 of 2 keer per week, en de koelkast staat aan, ik heb ook nog loyaliteitskorting van 25%
Aah slim. Je houdt er wel al rekening meequote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik nooit meegemaakt, maar dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik moet wel eens ergens lang naar binnen. ( In een bepaald bejaardentehuis moet ik soms op meerdere etages zijn). Maar dan plan ik het zo, dat
ik daar als laatste moet zijn, zodat er geen post in mijn fiets achterblijft
Mochten het nog een paar brieven zijn, neem ik die wel mee naar binnen
Ik denk hier onze PC`s en de Wasmachine.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:19 schreef Ama het volgende:
Oven en de wasmachine zijn hier de stroomvreters.
Hmmz, vaag. Ik zou het bedrag in ieder geval niet naar beneden zetten.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want eind vorig jaar is m’n contract opnieuw ingegaan.
Ik heb em juist weer verhoogd nu naar 120 geloof ikquote:Op maandag 6 juni 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, vaag. Ik zou het bedrag in ieder geval niet naar beneden zetten.
Ja een pc kan ook wel stroom vreten volgens mij. Mijn laptop is best zuinig gelukkig.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk hier onze PC`s en de Wasmachine.
Ja, ik ga 'm ook verhogen. Staat nu op 107 of zo bij mij.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb em juist weer verhoogd nu naar 120 geloof ik
Nee, ze zeuren al maanden dat m’n bedrag omlaag kan. Maar dat doe ik niet. Vind het alleen gewoon misleidend.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, vaag. Ik zou het bedrag in ieder geval niet naar beneden zetten.
Die van mij heeft al 2 fans van 500 w.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja een pc kan ook wel stroom vreten volgens mij. Mijn laptop is best zuinig gelukkig.
Ja, zeker hier in EHV. Niet dat het in een dorp kan gebeuren, maar de kans is wel kleiner.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aah slim. Je houdt er wel al rekening mee
Heb een slimme thermostaat dus die weet wanneer ik thuis ben. In de winter heb ik sowieso alleen de verwarming aantal uur 's avonds aan en die gaat ook vrij snel weer uit.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk:D Die dingen doe je al maar bedoel nu thuis verwarming uit ofzo terwijl je eigenlijk aanwilt
Nee, dat heeft-ie niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van mij heeft al 2 fans van 500 w.
Voordat je het weet krijg je ruzie met iemand.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten hier drie conducteurs in de eerste klas te suffen. Kaartjes controleren is er niet meer bij tegenwoordig.
Ik zie hier alleen op het traject Emmen - Zwolle altijd conducteurs want veel asielzoekers. Treinreis die ik daarna heb zie ik nooit een conducteur.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten hier drie conducteurs in de eerste klas te suffen. Kaartjes controleren is er niet meer bij tegenwoordig.
Niet?quote:
Of een rukker in de trein.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet krijg je ruzie met iemand.
Ik ken wel iemand die diegene voor Buda in elkaar rostquote:Op maandag 6 juni 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat is de voeding. Die kan dan 500 watt leveren aan de PC. Fans in een PC gebruiken maar een paar watt.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet?
Dat staat wel op de doos.
Iets met Abko core Mighty power supply 500W.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:27 schreef mschol het volgende:
ik verwacht dat de stroomvreter hier pc is, veel meer kan het op dit moment niet zijn, tenzij tv apparatuur zoveel zuipt in standby
Als je het codewoord vlinder zegt weet hij genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die diegene voor Buda in elkaar rost
Sukkel die ik ben.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is de voeding. Die kan dan 500 watt leveren aan de PC. Fans in een PC gebruiken maar een paar watt.
quote:
Ja, mensen gaan tegenwoordig ook gewoon eerste klas zitten als ze tweede klas te druk vinden. Kunnen ze net zo goed mee stoppen.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De talibantrein?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen op het traject Emmen - Zwolle altijd conducteurs want veel asielzoekers. Treinreis die ik daarna heb zie ik nooit een conducteur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |