En dat is bovenop de 20% verhoging van vorig jaar,en gaat in Juli in.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij Essent zou het gemiddelde termijnbedrag met 49 euro omhooggaan, had ik gelezen. Is daar ergens een foutje mee gemaakt?
Zodra ik daar teveel over na ga denken dan ben ik instant de rest van de dag down.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Bij mij begon het ook toen ik dacht dat er iets ergs met mijn moeder aan de hand was. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn, maar die gedachte bleef toen hangen. Kennelijk realiseer je je dan opeens echt dat mensen doodgaan en dat je zelf ook doodgaat etc.
daarom beter over de stijgende prijzen van alles pratenquote:Op maandag 6 juni 2022 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik daar teveel over na ga denken dan ben ik instant de rest van de dag down.
Als ik het dak voor de winter erop heb liggen dan schiet het vast op. Heb al spouwmuurisolatie laten doen paar jaar geleden. Verder moet ik nog even kijken wat ik voor mijn werkkamer ga doen in de winter.quote:
Of over werkquote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom beter over de stijgende prijzen van alles praten
Ah ja natuurlijk:D Die dingen doe je al maar bedoel nu thuis verwarming uit ofzo terwijl je eigenlijk aanwiltquote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dak voor de winter erop heb liggen dan schiet het vast op. Heb al spouwmuurisolatie laten doen paar jaar geleden. Verder moet ik nog even kijken wat ik voor mijn werkkamer ga doen in de winter.
ja maar dacht er kwam weer 1 op gasquote:Op maandag 6 juni 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
in juli stopt de subsidie op electriciteit toch?
quote:
quote:
Warmtepompje en panelen niks voor jou?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dak voor de winter erop heb liggen dan schiet het vast op. Heb al spouwmuurisolatie laten doen paar jaar geleden. Verder moet ik nog even kijken wat ik voor mijn werkkamer ga doen in de winter.
Ze staan er al.Geen faal.quote:
Je bent geweldigquote:
douche je koud?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:09 schreef Karzai het volgende:
vorige maand 15 euro verbruikt,vattenfall zei dat ik 150 terug zou krijgen, maandbedrag van 40 naar 25 gezet
ik heb een contract voor onbepaalde tijd
quote:Op maandag 6 juni 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier wonen niet echt ouderenHet zijn nu juist de ouderen die de politie hebben gebeld.
Maar ik vergeet m'n fiets weleens op slot te zetten, moet ik nu dus ook op letten. Voelde me hier altijd superveilig in het gebouw
15????quote:Op maandag 6 juni 2022 14:09 schreef Karzai het volgende:
vorige maand 15 euro verbruikt,vattenfall zei dat ik 150 terug zou krijgen, maandbedrag van 40 naar 25 gezet
ik heb een contract voor onbepaalde tijd
Oh stomquote:Op maandag 6 juni 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
in juli stopt de subsidie op electriciteit toch?
Zo te zien niet toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij Essent zou het gemiddelde termijnbedrag met 49 euro omhooggaan, had ik gelezen. Is daar ergens een foutje mee gemaakt?
Nou ja, je moet er in ieder geval niet teveel aandacht aan gaan besteden, maar juist bewust leuke/interessante dingen gaan doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zou het dus kunnen zijnmisschien ook niks aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |