Hier waren ze wel een oogje dichtknijpen.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Je mag van de woningbouw geen hennep hebben. Das erg
Verschilt ook wel met hoe streng ze zijn. Laatst moesten ze hier zijn en toen zei ik oh sorry ruikt hier wel naar wiet want net joint gehad. Kreeg ik terug als reactie: Dat boeit ons niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Je mag van de woningbouw geen hennep hebben. Das erg
Ik deed vandaag toch een ontdekking.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)6-ceramiquelaan-211/ Mocht je het huis van Gordon willen kopen.
Oke en nu moeten we raden of wat?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed vandaag toch een ontdekking.
Ik maak er te weinig tijd voor. Laatst nog een paar uurtjes gespeeldquote:Op maandag 6 juni 2022 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met de producties eigenlijk?
Staan hier genoeg plantjes in de buurt.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt ook wel met hoe streng ze zijn. Laatst moesten ze hier zijn en toen zei ik oh sorry ruikt hier wel naar wiet want net joint gehad. Kreeg ik terug als reactie: Dat boeit ons niet hoor.
quote:Op maandag 6 juni 2022 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak er te weinig tijd voor. Laatst nog een paar uurtjes gespeeld
Vnd het wat extreem wel eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 16:14 schreef Ama het volgende:
Hier staat in mijn huurcontract ook dat ik geen drugs in huis mag hebben enz maar ze schoppen je er bijna nooit uit om een joint hoor.
Oh nee dat mag niet. Gewoon zakje wiet in huis hebben doen ze niet moeilijk over maar zelf een plant in de tuin willen ze absoluut niet hebben.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staan hier genoeg plantjes in de buurt.
Waar ik vroeger woonde zijn wel eens wat burenhulp straat gezet omdat ze thuis wat planten hadden. Gezellige buurt was dat.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee dat mag niet. Gewoon zakje wiet in huis hebben doen ze niet moeilijk over maar zelf een plant in de tuin willen ze absoluut niet hebben.
Ik vind wel mooi, dan denk ik altijd ach dan valt het met mijn buren nog wel mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan echt niet naar dat soort ellende kijken.
Wat planten? Of een zolder vol?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ik vroeger woonde zijn wel eens wat burenhulp straat gezet omdat ze thuis wat planten hadden. Gezellige buurt was dat.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel mooi, dan denk ik altijd ach dan valt het met mijn buren nog wel mee.
Wat kost het je per dag?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:22 schreef Ama het volgende:
Heb ook 0 behoefte om zelf te kweken want ik heb helemaal geen groene vingers en ik vind het knippen van wiet ook teringwerk.
Dat dus.Op het laatst was het bij mij 5 euro per dag.quote:
Dankje US voor deze wijze woorden.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Op het laatst was het bij mij 5 euro per dag.
Voorheen nog veel meer.
Daar kan ik nu andere dingen mee doen.
Please niet zo doen .quote:
quote:Eerste Pinksterdag was de natste ooit gemeten in De Bilt. Het oude record stamde uit 1945.
ik ben ook zo blij dat ik geen geldmeer hoef uit te geven aan sigarettenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Op het laatst was het bij mij 5 euro per dag.
Voorheen nog veel meer.
Daar kan ik nu andere dingen mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |