waarom gisteren geen bakkie gedronken?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Laatste week weer teveel koffie op. Gisteren Niks. Dus vandaag weer koppijn. Cafeïne is echt rotzooi.
Uiteraard. Hopelijk is de oorzaak niet dat de piloot gedesoriënteerd raakte in een wolk. Dat is zo onnodig.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De onderzoeksraad zal wel met een gedegen conclusie komen
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb gisteren thee gedronken.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom gisteren geen bakkie gedronken?
Die hoofdpijn zou niet lang moeten blijvenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb gisteren thee gedronken.
Haha ja, dat zag ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Toch best knap om ongezien een hele zeecontainer in je achtertuin te krijgen bij een rijtjeshuishttps://www.bndestem.nl/v(...)lijkt-wiethok-307644
Nee, heb net een pot koffie gezet.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hoofdpijn zou niet lang moeten blijven
ik drink nog maar 1 kop koffie alleen op vrije dagen. Ben wel blij dat ik niet meer van die diepe dalen heb
smurfcave van makenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Toch best knap om ongezien een hele zeecontainer in je achtertuin te krijgen bij een rijtjeshuishttps://www.bndestem.nl/v(...)lijkt-wiethok-307644
En er valt toch best iets leuks van te maken?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik dat hier zou willen staat er waarschijnlijk gelijk een nieuwsgierige buurman te kijkenquote:
met zon dolce gusto is het nauwelijks werkquote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, heb net een pot koffie gezet.
Ja snap ik. Ik heb ook echt een dikke cafeïneverslaving gehad. Ik was er echt lang van af. Maar blijkbaar heb ik dus afgelopen week weer zitten overdrijven met de koffie op het werk.
Voor mezelf alleen zet ik thuis niet gauw koffie. Te lui.. of zo.
Staat niet heel de haven en dat kanaal vol camera's? En de schepen zelf?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
Dat het visueel niet gezien is vind ik opmerkelijk. Zodra een vliegtuig daar onder een bepaalde hoogte komt, komt het in blind spots, vooral in Rotterdam.
Scheeps AIS en vliegtuig transponders werken afaik op dezelfde frequentie. Dan val je als eenzaam sportvliegtuigje weg in de ruis van de scheepstransponders.
Haha ja, dat is hier ook! Je kunt hier echt niet ongezien het vuilnis te vroeg buiten zetten.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou willen staat er waarschijnlijk gelijk een nieuwsgierige buurman te kijken
lees mijn eerste zinquote:Op maandag 6 juni 2022 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Staat niet heel de haven en dat kanaal vol camera's? En de schepen zelf?
Grote tv in hangen zodat je lekker overdag in het donker films kunt kijken zonder irritant invallend licht dat spiegelt op je schermquote:
Klopt! Daarom heb ik die ook niet. Zelfbescherming :’)quote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met zon dolce gusto is het nauwelijks werk
Ik ben meer fan van de geurkaarsen tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb de goedkoopste op bol.com gekocht
vind ze toch wel duur. Maar thuis komen en de deur open doen en dan zo'n lekkere geur is wel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 juni 2022 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grote tv in hangen zodat je lekker overdag in het donker films kunt kijken zonder irritant invallend licht dat spiegelt op je scherm
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt! Daarom heb ik die ook niet. Zelfbescherming :’)
Ik kom ook mee!quote:
Dat kan nog net wel, maar als je bijvoorbeeld in de voortuin bezig bent of de auto staat te wassen komt er altijd wel iemand 'toevallig' voorbij gelopen met een 'grappige' opmerkingquote:Op maandag 6 juni 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha ja, dat is hier ook! Je kunt hier echt niet ongezien het vuilnis te vroeg buiten zetten.
Welke?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de geurkaarsen tegenwoordig.
Ik ben gezwicht en ga denk ik maar een Nespresso halen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met zon dolce gusto is het nauwelijks werk
Ook van Rituals.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
Heb die van bolsius ofzo een keer geprobeerd maar deed mij niets
Mijn tuin is wel groot genoeg voor een containerquote:
Oja, dat inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan nog net wel, maar als je bijvoorbeeld in de voortuin bezig bent of de auto staat te wassen komt er altijd wel iemand 'toevallig' voorbij gelopen met een 'grappige' opmerking
Welke?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht en ga denk ik maar een Nespresso halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |