Dat je niks hoeft te doen?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach snap best dat het stom is dat je moet.
Het is zo bizar. Overal om me heen hoor ik dat er mensen overlijden. Het lijkt wel een inhaalslag of zo.quote:
Dat combineert toch prima?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:39 schreef Karzai het volgende:
ik heb bitterballen, maar straks om 4 uur borreltijd
mja je wordt zelf ook ouder natuurlijk. Dan gaat het wat harder denk ikquote:Op maandag 6 juni 2022 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zo bizar. Overal om me heen hoor ik dat er mensen overlijden. Het lijkt wel een inhaalslag of zo.
Kan het amper onthouden zeg maar… afgelopen week heb ik al 6 mensen gehoord waarvan een familielid of andere naaste is overleden. En dan nu ook bij Gianni.
Is toch bizar?
Dus straks komt de politie? Spannend!quote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Stond net de buurvrouw voor de deur met een vaag verhaal. Ze kwamen thuis en er stond een of ander blaag beneden met een scooter midden in de gang en een of andere kutsmoes over de regen. Kind ging weg en liet de scooter staan.
Blijkt dus dat de voordeur een keer is gemold en dus niet goed in het slot valt, en dat de scooter waarschijnlijk is gejat en hier in de gang is neergezet om later opgehaald te worden ofzo, want lekker in het centrum. Is er iemand naar die deur komen kijken, kwamen die blagen terug en liepen ze nog te janken om een plu ookDie wilden die scooter hebben. Maar de deur zit nu dicht en de politie is gebeld.
Maar top, dat die kutkneusjes weer gewoon naar binnen konden hier.
Klopt, alleen betreft het allemaal jonge mensen. Tussen de 30 en de 55.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja je wordt zelf ook ouder natuurlijk. Dan gaat het wat harder denk ik
oh das niet normaal neequote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, alleen betreft het allemaal jonge mensen. Tussen de 30 en de 55.
Ochquote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap Moeraskat wel,ik heb ook een paar keer zo`n periode gehad.Dat is wel heftig.
ik denk dat bij mij die periode snel komt. Zo'n onheilspellend gevoel al een tijdquote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap Moeraskat wel,ik heb ook een paar keer zo`n periode gehad.Dat is wel heftig.
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was afgelopen vrijdag al.
nu komt de papierhandel voor erfenis enz
Dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat bij mij die periode snel komt. Zo'n onheilspellend gevoel al een tijd
Hartstilstandquote:
Brrr … hoop het niet voor je. Maar ik ken het gevoelquote:Op maandag 6 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat bij mij die periode snel komt. Zo'n onheilspellend gevoel al een tijd
ja nergens op gebaseerd natuurlijkquote:
Das niet zo gezond toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:50 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder is een houtkachel gaan kopen, de energiekosten gaan van 130 naar 300 euro
Dat gevoel heb ik jarenlang gehad. Gebeurde niets.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook vaker. Maar waar ga je dat hout vandaan halen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:50 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder is een houtkachel gaan kopen, de energiekosten gaan van 130 naar 300 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |