Daar lijkt het som wel op jaquote:
Ik ben wel een merkfreak.Maar betaal nooit de hoofdprijs.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een paar ‘nette’ spijkerbroeken en overhemden voor mijn werk. Verder zal het me echt aan mijn cloaca jeuken wat ik draag.
Hoi Ama.quote:
Gewoon in je blote bips gaan rondrennen danquote:Op maandag 6 juni 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een paar ‘nette’ spijkerbroeken en overhemden voor mijn werk. Verder zal het me echt aan mijn cloaca jeuken wat ik draag.
Tikje frips.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in je blote bips gaan rondrennen dan
Ik ben wel redelijk merkvast de laatste jaren.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel een merkfreak.Maar betaal nooit de hoofdprijs.
Heb je nog nikes gekocht?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk merkvast de laatste jaren.
Ik ook wel,PME en Tommy Hilfiger.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk merkvast de laatste jaren.
Nee hoor,zo wil ik me zelf niet noemen.quote:
Toen ik nog op school zat waren de mensen die tommy droegen altijd de kakkersquote:Op maandag 6 juni 2022 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,zo wil ik me zelf niet noemen.
Wat was jij? Een skater?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat waren de mensen die tommy droegen altijd de kakkers
Later de hiphop scène ook wel.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat waren de mensen die tommy droegen altijd de kakkers
Goed schoenen hadden ze daar altijd.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kocht mijn kleding vroeger vooral bij de Makro
quote:Op maandag 6 juni 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben even een alto geweest wel daarna denk ik wat alternatief/normaal
Dito Dito en Naf Naf.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd uitgescholden voor kakker omdat ik Dito Dito en Lapagayo en Naf Naf droeg.
Maar die waren derdehands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |