SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 05-06-2022 21:57:54 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je wilt ze nu gaan aanklagen? Nee dat kan niet, ze staan boven de wet, deal with it
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Mochten de apenpokken niet het gewenste effect hebben dan heb je nog altijd klimaat lockdowns waarop je je kan verheugen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietsA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Over twee weekjes weer een shot novavax.
Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je bent dapperder dan ik vriend! Ben blij dat ik eronderuit kom.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu.Lach met een schone bips![]()
Huh er zit toch iets chemisch in de lucht?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:04 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zie niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiets
[ twitter ]Lach met een schone bips![]()
Neuh is niet dapper.. Minste weerstand voor mijn positie.quote:Op maandag 6 juni 2022 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent dapperder dan ik vriend! Ben blij dat ik eronderuit kom.
Er is veel aan mij getrokken, geef nu toch in, want wil normaal leven.
Dat toont naar mijn mening een totaal corrupte machtsverhouding staat VS burger."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Gesprek met Eline van den Broek-Altenburg over Bonte/Koopmans en dat andere visies stelselmatig niet gehoord worden.
Ze was oa een paar dagen geleden bij een vergadering met de voorzitter van een expertteam van VWS om plannen te beoordelen om de zorgcapaciteit uit te breiden. Hij deed volgens haar aannames die niet gebaseerd waren op de feiten zoals ze in de wetenschappenlijke literatuur staan. Ze sprak hem daarop aan en hij raakte daardoor dusdanig geirriteerd dat hij even daarna de zaal verliet zonder een hand te geven of gedag te zeggen.
Interessant gesprek.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
![]()
Is dat weer nieuw? Sudden Adult Death Syndrome.
Had er nog nooit van gehoord iig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Lichaam zou die spikes sneller moeten opruimen nu.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?Ik ben inmiddels overleden![]()
Jazeker. Het wordt overal als een volwaardig vaccin gezien.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
quote:Onderzoekers: hersenontstekingen bij patiënten met long covid
Onderzoekers van Amsterdam UMC en UMC Utrecht hebben bij twee patiënten met langdurige klachten na een coronabesmetting ontstekingen door het hele brein geconstateerd. Volgens de onderzoekers is dat niet eerder aangetoond bij levende mensen met long covid. Er is nog wel aanvullend onderzoek nodig.
"Dat we door de hele hersenen nu ontstekingen zien, is opvallend en mogelijk is er een verband tussen long covid en die globale hersenontsteking. Een studie met een groter aantal patiënten brengt hopelijk meer duidelijkheid hierover."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)avirus-amsterdam-umcSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Ye wel 2 shotsquote:Op maandag 6 juni 2022 19:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zat (als ik dan toch een vaccin ga nemen) ook aan Novavax te denken.
Kom je daar ondertussen Amerika al mee in ?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik snap je wel hoor, en daarom zeg ik het ook dat je het tegen je wil in doet. Ik kom er voorlopig onderuit. En daarom zeg ik dat je dapperder bent dan ik. Ik hoef niet, dus no wayquote:Op maandag 6 juni 2022 05:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh is niet dapper.. Minste weerstand voor mijn positie.
Er is veel aan mij getrokken, geef nu toch in, want wil normaal leven.
Dat toont naar mijn mening een totaal corrupte machtsverhouding staat VS burger.
Lach met een schone bips![]()
Ik zal nooit een vaccin tegen Corona nemen, daar ben ik heel principieel in.
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Mijn baan okquote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.Maar waar ik heen ga is om persoonlijke reden en een reden die ik mezelf nooit zou vergeven als ik daar niet bij ben
Anders ook geen kans op de prik.
Maar hey, ik hoef niet geprikt te worden
Lach met een schone bips![]()
Leuke docu op Netflix WEF copyright Living Without Water !TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1![]()
Rockefeller patent, nanoparticle waarmee ze cellen op afstand kunnen besturen
misschien binnenkort iedereen een zombie met druk op knop?![]()
https://patents.google.com/patent/US10786570B2/en![]()
Sterkquote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.
Ik ben echter de enige kostwinner in een gezin van 4 ...
Ik hoop dat ik nooit het mes op de keel gezet krijg
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Ik ook, vakantie is toch al een beetje de lol vanaf en dan ook nog burgertjes pesten met die lange wachtrijen op vliegvelden mij niet gezien. Ik sprak vorige week nog een collega die ook niet gevaccineerd is en er niet over peinst om het te doen ook. Treurige is wel dat hij aangaf dat hij voorzichtig is tegen wie hij het zegt op werk. Daar hebben mensen eigenlijk niet eens iets mee te maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Vooral de extreme uitspraken hier op fok heeft mij doen besluiten mijn vaccinatiestatus voor mij te houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ook, vakantie is toch al een beetje de lol vanaf en dan ook nog burgertjes pesten met die lange wachtrijen op vliegvelden mij niet gezien. Ik sprak vorige week nog een collega die ook niet gevaccineerd is en er niet over peinst om het te doen ook. Treurige is wel dat hij aangaf dat hij voorzichtig is tegen wie hij het zegt op werk. Daar hebben mensen eigenlijk niet eens iets mee te maken.
Veel mensen gaan er vanuit dat iedereen is gevaccineetd dus ik praat dan gewoon mee alsof dat inderdaad zo is.Ik sta er net zo in. Geen vakanties, geen baan, geen probleem. Maar ze kunnen straks misschien verder gaan, als je niks meer kan kopen wordt het wel lastig.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:50 schreef CryptoPunk het volgende:
Als ik mijn baan daardoor verlies of niet meer op vakantie kan, het zij zo.To BG or not to BG!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: