Ohja, hij was in de winterstop ook dolblij met Henk Veerman. Die waren ze zelfs bij Heerenveen liever kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gladiool staat blind te juichen bij alles wat Utrecht doet
Maar die doet dus gewoon echt niets.quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, hij was in de winterstop ook dolblij met Henk Veerman. Die waren ze zelfs bij Heerenveen liever kwijt dan rijk.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gladiool staat blind te juichen bij alles wat Utrecht doet
quote:Politieagent tasert man in scootmobiel die met mes zwaait
Een man die in een scootmobiel reed op de Maassluisstraat in Nieuw-West is vanmiddag getaserd door een agent. De man was bewapend met een mes en wilde niet stoppen.
Volgens een politiewoordvoerder hadden handhavers bij de politie gemeld dat de man in zijn onderbroek zat en een mes bij zich droeg.
"Collega's probeerden de situatie onder controle te krijgen zodat er geen gevaar meer bestond", zegt de woordvoerder. Een van hen gebruikte pepperspray, maar hij stopte alsnog niet. "Toen dat niet genoeg effect had besloten ze een veilige situatie te creëren door hem te taseren. Iemand zit in een scootmobiel, heeft een mes en loopt daarmee te zwaaien. Dan zou dat heel gevaarlijk kunnen zijn."
Ik weet niet waar dit over gaat, maar bedankt dat je me op de hoogte houdt maat!quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ik probeerde het wel @:afcniels
Ik denk niet dat Paul door had welke Veerman ze hadden gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, hij was in de winterstop ook dolblij met Henk Veerman. Die waren ze zelfs bij Heerenveen liever kwijt dan rijk.
Ik ga zo nog even langs de supermarkt ik kom hier op terugquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik weet het nog niet maat, ik twijfel tussen iets bestellen of even naar de supermarkt rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste avondje uit eten in Italië. Ik zet in op een pasta aglio olio.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als een sloeber eindigen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Laatste avondje uit eten in Italië. Ik zet in op een pasta aglio olio.
Wel lekker hoor, maar volgens mij van oudsher de poor mans pasta.quote:
Dit zou goed kunnen kloppen, er zit bijna niets doorheen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, maar volgens mij van oudsher de poor mans pasta.
Nooit geweten eigenlijk. Ik vind het iig érg lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, maar volgens mij van oudsher de poor mans pasta.
https://www.mediacourant.(...)met-pikante-beelden/quote:De 61-jarige Rob Kampheus verbijsterde zijn volgers gisteren door een zeer pikant filmpje te plaatsen in zijn openbare stories op Instagram. Hierop is de presentator ontkleed te zien, terwijl hij speelt met zijn op hol geslagen drilboor.
Je kunt het ook zelf maken, het is denk ik de makkelijkste pasta die er bestaat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Nooit geweten eigenlijk. Ik vind het iig érg lekker.![]()
Zeker in Italië. In Nederland krijg je dan gewoon een oliesoep.
Cappoecijners uit oma's keuken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe ik ook weleens, maar je krijgt het eigenlijk zelden zo goed als hier.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf maken, het is denk ik de makkelijkste pasta die er bestaat.
Nah, juiste verhoudingen is wel een ding hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf maken, het is denk ik de makkelijkste pasta die er bestaat.
Italiëquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens, maar je krijgt het eigenlijk zelden zo goed als hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |