abonnement Unibet Coolblue
pi_205765536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 15:25 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Om wat voor filter ging dat dan? Ben wel nieuwsgierig…
Als je het optreden terugkijkt zie je dat er een soort bruine gloed overheen zit, of hoe je dat ook maar uitlegt. :P wat ik me herinner is dat het licht van de camera nogal fel was en ze daardoor bleek werden. Dat zag er dus niet mooi uit, vandaar een kleurtje over het beeld heen.
pi_205765698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:15 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]
Dat was echt niet less is more ....dat was een middelmatig nummer tot grote hoogte laten stijgen!!!!!
Niks middelmatigs aan. Misschien wel onze beste inzending ooit.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:32:44 #203
163650 Greys
pi_205766586
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 11:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Goldband is nu even een enorme hype, maar het is echt niks bijzonders hoor. Elk land heeft wel zo'n onderbroekenlol-band. Vocaal zijn ze ook niet bepaald geweldig. Gewoon lekker in Nederland en Vlaanderen de festivals platspelen, maar niet naar Eurovisie.
Eens. Heel erg eens.

(Of ze moeten echt een Moldovaatje kunnen doen met een onweerstaanbaar kneiteraanstekelijk riedeltje dat de hele zaal op z'n kop krijgt en een groot deel van de woonkamers, dan mag dit voor mij wel een keertje. Eén keer dan. Vooruit. Dan maar niet vocaal goed of hoogstaand. Dat komt de tien jaren daarna dan wel weer hopelijk.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_205770022
Ik heb het nooit zo begrepen als hier werd gesuggereerd werd dat De Staat op het ESF Nederland zou moeten vertegenwoordigen. Maar…
Vanavond zag ik op tv De Opening van de Uitmarkt op NPO2. En zij waren daar de openingsact.
En ineens begreep ik het.
Dus ik zeg: ja.
De Staat volgend jaar mei op het ESF Podium, zou helemaal niet misstaan. (En by the way, ze vegen met gemak De Goldband van het podium.) To my opinion.
pi_205777948
Ik kan me niet voorstellen dat De Staat de ambitie heeft om naar het Songfestival te willen gaan. Zou natuurlijk wel heel tof zijn. Maar dan nog...... het nummer mensen, het nummer.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:35:47 #206
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205795522
Caro Emerald is in het verleden ook vaak genoemd als mogelijke deelnemer.

Daar kan een streep door. Ze gaat nu verder als The Jordan.

De eerste drie nummers kunnen mij nog niet overtuigen, Maar ze werkt wel samen met Wouter Hardy.
En het album komt in Februari uit.

quote:
Maar eigen liedjes, waar ze meer van zichzelf in kwijt kon, ontstonden ook niet zomaar. ‘Ik wilde wel graag, maar ben van nature erg onzeker. Ik heb mensen om me heen nodig die me aanmoedigen en bijsturen. Maar daar zat ik ineens, de grote superster, en ik durfde helemaal niks.’

Veel had ze aan producer Oscar Holleman, die haar zelfvertrouwen gaf door te zeggen dat ze het kon, haar eigen liedjes schrijven en zingen. En zo vergaarde ze met hulp van bevriende producers en muzikanten als Wouter Hardy en Wieger Hoogendorp de juiste mensen om zich heen. ‘Ik heb een goed team van schrijvers en muzikanten nodig; het is uitgesloten dat ik als een Jett Rebel helemaal alleen een plaat kan maken.’

Via Suzanne van den Dool van muziekuitgeverij Sony Publishing kwam ze vervolgens in contact met de Britse producer David Kosten, die onder meer werkte met Bat For Lashes, Michael Stipe en Chris Martin. Kosten gaf het album een wat diepere elektronische onderlaag en soms donkere triphopbeats.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_205795708
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 19:35 schreef usagi414 het volgende:
Caro Emerald is in het verleden ook vaak genoemd als mogelijke deelnemer.

Daar kan een streep door. Ze gaat nu verder als The Jordan.

De eerste drie nummers kunnen mij nog niet overtuigen, Maar ze werkt wel samen met Wouter Hardy.
En het album komt in Februari uit.
[..]

Caro was even leuk, en het leek ook een grote ster in wording, maar uiteindelijk was dat trucje ook weer snel uitgewerkt. En ondertussen ligt zelfs A Night Like This bijna uit de Top 2000.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_205796077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 19:35 schreef usagi414 het volgende:
Caro Emerald is in het verleden ook vaak genoemd als mogelijke deelnemer.

Daar kan een streep door. Ze gaat nu verder als The Jordan.

De eerste drie nummers kunnen mij nog niet overtuigen, Maar ze werkt wel samen met Wouter Hardy.
En het album komt in Februari uit.
[..]

Ze was de laatste jaren ook erg vergaande glorie. Sowieso was ik al van mening dat ze niet geschikt was voor esf.
pi_205799361
twitter


Dat is eerder dan ik had verwacht, hopelijk zijn er goede inzendingen.
pi_205799555
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Caro was even leuk, en het leek ook een grote ster in wording, maar uiteindelijk was dat trucje ook weer snel uitgewerkt. En ondertussen ligt zelfs A Night Like This bijna uit de Top 2000.
Ze was ook echt groot, met name in de UK. Op een gegeven moment stond haar hele cd op de playlist van BBC Radio 2. Ik heb alleen nooit begrepen wat er nou zo speciaal aan was, na één nummer had je het wel gehoord en als zangeres is ze gewoon erg beperkt. Ook helemaal geen bijzonder stemgeluid ofzo.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:54:02 #211
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205799873
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:18 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
...Ik heb alleen nooit begrepen wat er nou zo speciaal aan was, na één nummer had je het wel gehoord en als zangeres is ze gewoon erg beperkt. Ook helemaal geen bijzonder stemgeluid ofzo.
Het geheel was gewoon precies zo in elkaar gezet dat hele vinexwijken en dergelijke haar zouden gaan omarmen. En dat gebeurde dus ook. Heel veilig, op het randje van tuttig, maar toch ook zo dat het geen schande was om ervoor uit te komen dat je het mooi vond.

Voor mezelf klinkt het meeste als huisvrouwenmuziek, en het heeft ook wel iets weg van reclamemuziek. Of je het nou onder een maandverbandreclame zou zetten of onder een spotje van een verzekeraar, op de een of andere manier past het. :{
pi_205799963
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 10:54 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het geheel was gewoon precies zo in elkaar gezet dat hele vinexwijken en dergelijke haar zouden gaan omarmen. En dat gebeurde dus ook. Heel veilig, op het randje van tuttig, maar toch ook zo dat het geen schande was om ervoor uit te komen dat je het mooi vond.

Voor mezelf klinkt het meeste als huisvrouwenmuziek, en het heeft ook wel iets weg van reclamemuziek. Of je het nou onder een maandverbandreclame zou zetten of onder een spotje van een verzekeraar, op de een of andere manier past het. :{
Ja, dat is in Nederland, maar in de UK? Jools Holland was ook helemaal leip van haar.
  Moderator woensdag 31 augustus 2022 @ 12:12:43 #213
375570 crew  Cyan9
pi_205800729
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Caro was even leuk, en het leek ook een grote ster in wording, maar uiteindelijk was dat trucje ook weer snel uitgewerkt. En ondertussen ligt zelfs A Night Like This bijna uit de Top 2000.
Zonde wel, echt een fijn nummer.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_205802000
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 17:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Niks middelmatigs aan. Misschien wel onze beste inzending ooit.
Misschien wel misschien niet. Maar als ze er gewoon naast elkaar gestaan hadden met weinig eromheen was het niet zo'n succes geworden
pi_205802194
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:56 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]

Dat is eerder dan ik had verwacht, hopelijk zijn er goede inzendingen.
Lijkt me zo leuk als je alles mag gaan luisteren, hopend dat er wat goeds tussenzit.

En de waardeloze inzendingen luisteren lijkt me ook leuk _O-
  vrijdag 2 september 2022 @ 18:06:44 #216
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205822949
Het zegt nog helemaal niets maar Cornald Maas heeft een tipje van de sluier opgelicht.

Hij verwacht dit jaar minder dan de bijna 400 inzendingen van vorig jaar.

quote:
Hoeveel muzikale talenten zich tot nu toe hebben aangemeld, weet Maas niet. Wel denkt hij dat het er uiteindelijk minder zullen worden dan de bijna vierhonderd van vorig jaar. ,,De lat van het songfestival komt steeds hoger te liggen”, zegt hij.

,,Dit jaar alleen al zijn er vier liedjes van het afgelopen festival in de Top 40 terechtgekomen. Ik heb het opgezocht: dat is maar drie keer eerder in de songfestivalgeschiedenis voorgekomen. De laatste keer was in 1983. Ik denk dat veel artiesten denken: het moet wel echt iets zijn waar ik mee kom.” Naast S10, kwam ook de Oekraïense winnaar Kalush Orchestra, de Britse runner-up Sam Ryder en de Armeense Rosa Linn in de hitlijst terecht.
En veel jonge artiesten hebben zich aangemeld.

quote:
Wat Maas erg leuk vindt, is dat veel jonge artiesten zich aanmelden. S10, die de afgelopen editie meedeed voor Nederland, is bijvoorbeeld 21 jaar. ,,Veel jongere artiesten zien hun kans schoon en dat vind ik het leukste. Dat onbekend talent zich niet gehinderd voelt, maar zich aanmeldt en denkt: wacht, dit podium is er ook voor mij.”
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_205824033
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 18:06 schreef usagi414 het volgende:
Het zegt nog helemaal niets maar Cornald Maas heeft een tipje van de sluier opgelicht.

Hij verwacht dit jaar minder dan de bijna 400 inzendingen van vorig jaar.
[..]
En veel jonge artiesten hebben zich aangemeld.
[..]

Ik zie ook wel gebeuren dat goede artiesten juist denken, dit is niet goed genoeg, maar de Dries Roelvinken van deze wereld juist zonder schaamte bagger op blijven sturen. :+

Dat laatste is wel een goed teken, in plaats van je te schamen willen ze het juist extra graag _O_
  ESF Reporter zaterdag 3 september 2022 @ 00:09:58 #218
87554 Cee
Welluk?
pi_205826223
twitter
context is alles natuurlijk, ik heb de uitzending niet gezien, maar uitgaande van deze tweet lijkt het niet of Ome Cor er echt een knaller tussen vindt zitten.
pi_205826286
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:09 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]context is alles natuurlijk, ik heb de uitzending niet gezien, maar uitgaande van deze tweet lijkt het niet of Ome Cor er echt een knaller tussen vindt zitten.
Dat mag ie toch ook nog niet zeggen nu nu er geen commissieberaad is geweest toch? Gok ik. Geen idee hoor, maar ik lees er nog niet zo veel in, behalve dat hij er nog niks over mag en wil zeggen.

E: Even teruggeluisterd. In Jinek klinkt het positiever dan hoe die tweet het zegt hoor :)

[ Bericht 10% gewijzigd door molloot200 op 03-09-2022 00:40:49 ]
pi_205826970
Wat is jong? Froukje jong (20 jaar)? Is Blanks nog jong (25 jaar)? Is 30 oud??!!?! ( :( ).
pi_205827036
Als er geen knaller tussen zit, moet Cor Ilse efkes bellen. Ging in 2019 ook goed. ;)
pi_205829413
Dit is wat er werd gezegd in Jinek:

quote:
Eva: "Iets anders. Het Songfestival. Deze week was de deadline voor de liedjes. Dat grote project van jou, dat het Songfestival niet meer suf zou zijn en dat men er niet mee geassocieerd zou willen worden, maar dat het een totale magneet zou zijn, het jonge talent dat zich daar wil etaleren, dat is gelukt?"

Cornald: "Ja."

Eva: "Ongelofelijk aantal aanmeldingen."

Cornald: "Ja."

Eva: "Zat daar een nieuwe ster tussen?"

Cornald: "Nu? Ja, ik mag daar niks over zeggen natuurlijk, maar wel dat er heel veel inzendingen zijn."

Eva: "Nee, je hoeft niet te zeggen wie het was, maar zat ie daartussen?"

Cornald: "Ja, er zitten er wel een paar tussen ja, ook..."

Eva: "Dat jouw oortjes helemaal zo gingen staan..."

Cornald: "Ja! (ik vond dit een overtuigende ja) En ook een aantal nieuwe talenten. En het leukste vind ik eigenlijk, nou wat je al zei, door wat Duncan Laurence deed, door Maneskin die het vorig jaar wonnen... dat jonge artiesten denken 'hey, dat kan voor mij een podium zijn, ik ben niet bekend maar ik heb wel talent, ik stuur m'n songs in'. En ik vind zelf, ja, ervaren artiesten kan ook. Alles kan. Maar ik vind het geweldig als jong talent een kans krijgt."

Eva: "Zat er ook meuk tussen?"

Cornald: "Er zit ook altijd meuk tussen. Maar je moet wel natuurlijk. Ik ben nu dagenlang bezig, net als de rest van de selectiecommissie, om al die songs te luisteren. Ja, je moet het wel echt doen, je kunt je nooit permitteren dat je één ding niet hebt geluisterd."

Eva: "Het zou maar net die ene geniale song zijn."
pi_205829586
Oké, maar als een artiest met ervaring wel een beter nummer heeft hoop ik wel dat ze gewoon die kiezen hoor :@
  zaterdag 3 september 2022 @ 17:59:04 #224
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205832692
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 08:19 schreef Mandy040986 het volgende:
Als er geen knaller tussen zit, moet Cor Ilse efkes bellen. Ging in 2019 ook goed. ;)
Ilse wil wel nog een keer de vrouw achter de schermen zijn.

quote:
Je bent tweede geworden met de Common Linnets, hebt gewonnen als vrouw achter Duncan Laurence, zou jij solo nog een keer willen meedoen aan het songfestival?

‘Ik zou nog wel een keer een talent willen begeleiden op het songfestival. De drang om zelf op dat podium te staan is minder groot. Wat we met het hele team met Duncan gepresteerd hebben was zo gaaf, terwijl het in de aanloop echt niet allemaal leuk was. Het perfectioneren van zijn act was voor mij soms frustrerend omdat ik een streber ben en echt het onderste uit de kan wil. Wij konden het allemaal wel bedenken, maar we waren afhankelijk van mensen van de organisatie die het moesten uitvoeren. Uiteindelijk hebben we denk ik 75 procent bereikt van wat we wilden. Maar ja, als het dan toch zo uitpakt, dan wil ik dat best nog eens doen.’

https://www.ad.nl/show/il(...)ontaniteit~a6e073c7/
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 13:53:09 #225
375570 crew  Cyan9
pi_205840659
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 07:59 schreef Em31 het volgende:
Wat is jong? Froukje jong (20 jaar)? Is Blanks nog jong (25 jaar)? Is 30 oud??!!?! ( :( ).
Dat kan echt niet hoor Em, dat mag niet. :(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 4 september 2022 @ 13:57:36 #226
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205840722
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dat kan echt niet hoor Em, dat mag niet. :(
Nee, grens ligt duidelijk bij 31 :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 13:59:27 #227
375570 crew  Cyan9
pi_205840756
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 13:57 schreef Meke het volgende:

[..]
Nee, grens ligt duidelijk bij 31 :P
Dat ben ik nog niet. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 4 september 2022 @ 14:43:11 #228
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205841405
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 13:59 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dat ben ik nog niet. :+
Dat betwijfel ik :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 18:08:34 #229
375570 crew  Cyan9
pi_205845789
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 14:43 schreef Meke het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik :P
Dat mag, maar bewijs het maar eens. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_206014037
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:24 schreef Greys het volgende:

[..]
En de info dat er ook dit jaar een nummer ingezonden zal worden.

Zou leuk zijn als we soms eens wat 'deze hadden wij ingezonden' liedjes zouden horen na afloop. Of bv wat 'deze heeft OG3NE niet gekozen destijds' etc. Dat er wat te vergelijken valt.
(Trage reactie, ik weet het)

Dat we dit relatief weinig horen, baart me nog wel wat zorgen. Voor een ESF lied moet eigenlijk echt alles kloppen. Maar als een sterke naam een lied heeft waarbij alles klopt, wordt dat geheid uitgebracht. Blijkbaar ligt de kwaliteit van wat er ingestuurd wordt nog niet zo hoog als wij graag zouden willen, en hebben de sterke namen bij een echt goed nummer niet het idee dat het iets voor het songfestival is?
  zondag 25 september 2022 @ 18:52:35 #231
478909 molloot200
alles muziek.
pi_206099347

Ik kreeg deze net in m’n aanbevolen op YouTube en het doet me toch een klein beetje denken aan wat we zouden krijgen als we Goldband zouden sturen. Denk ik.
pi_206099633
Vorig jaar is de artiest uitgelekt door een juicechannel, ben benieuwd of het dit jaar weer gaat gebeuren.
pi_206099793
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2022 19:17 schreef Thrts het volgende:
Vorig jaar is de artiest uitgelekt door een juicechannel, ben benieuwd of het dit jaar weer gaat gebeuren.
Kan dat het door de mensen rond S10 kwam (al hadden ze bij Veronica ook duidelijk meer info), maar ze kunnen het beter meteen bekend maken zodra ze gekozen hebben, want het zou me bijna verbazen als we het niet door een juicechannel te weten komen.
pi_206138382
Ik denk dat er dit jaar gewoon weer een artiest wordt aangekondigd die we allemaal niet zagen aankomen :P
pi_206138458
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat er dit jaar gewoon weer een artiest wordt aangekondigd die we allemaal niet zagen aankomen :P
De naam Blanks geeft me tot nu toe het meest het idee in aanmerking te komen. Dan moet hij natuurlijk wel een liedje hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206138666
Dacht ook misschien Di-rect een keer, maar omdat Cornald zo focuste op jong talent etc. zal dat dan wel niet.
pi_206138811
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat er dit jaar gewoon weer een artiest wordt aangekondigd die we allemaal niet zagen aankomen :P
En waarvan de helft van Nederland "Wie?!?" gaat roepen :')
pi_206144153
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:52 schreef molloot200 het volgende:

Ik kreeg deze net in m’n aanbevolen op YouTube en het doet me toch een klein beetje denken aan wat we zouden krijgen als we Goldband zouden sturen. Denk ik.
Ik vind dit heel wat anders eerlijk gezegd. Mindere kwaliteit/originaliteit.

Dat gezegd hebbende, persoonlijk zou ik niet Goldband sturen, al ben ik fan van het eerste uur. Maar zij zijn vocaal niet beste zangers live. Ik stuur liever iemand met een geweldige stem.
Hotapnyc
pi_206150873
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:24 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik vind dit heel wat anders eerlijk gezegd. Mindere kwaliteit/originaliteit.

Dat gezegd hebbende, persoonlijk zou ik niet Goldband sturen, al ben ik fan van het eerste uur. Maar zij zijn vocaal niet beste zangers live. Ik stuur liever iemand met een geweldige stem.
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook echt wel fan van Goldband. Heerlijk, het staat in m’n playlists, maar zoals jij ook aangeeft vrees ik dat het het op het ESF niet gaat redden. Ook door matige zang.

Wat ik nu stuurde is wat het meest in de buurt komt van Goldband uit alle nationale finales van de afgelopen jaren. Ik vind Goldband daarin ook beter. Maar qua sfeer en hoe het voor een buitenlander gaat zijn om Goldband te horen komt het wel hetzelfde over naar mijn idee. Ook dit kan geen buitenlander verstaan zeg maar.

Nee, ik weet niet of we dit moeten doen. Ergens zou ik het nog steeds heel leuk vinden en toejuichen en zo. Maar aan de andere kant denk ik dat er in andere genres veel betere kansen liggen. Maar ook: we zóuden écht een publiekslieveling kunnen worden en dat gebeurt Nederland eigenlijk nooit.
pi_206151569
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:17 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook echt wel fan van Goldband. Heerlijk, het staat in m’n playlists, maar zoals jij ook aangeeft vrees ik dat het het op het ESF niet gaat redden. Ook door matige zang.

Wat ik nu stuurde is wat het meest in de buurt komt van Goldband uit alle nationale finales van de afgelopen jaren. Ik vind Goldband daarin ook beter. Maar qua sfeer en hoe het voor een buitenlander gaat zijn om Goldband te horen komt het wel hetzelfde over naar mijn idee. Ook dit kan geen buitenlander verstaan zeg maar.

Nee, ik weet niet of we dit moeten doen. Ergens zou ik het nog steeds heel leuk vinden en toejuichen en zo. Maar aan de andere kant denk ik dat er in andere genres veel betere kansen liggen. Maar ook: we zóuden écht een publiekslieveling kunnen worden en dat gebeurt Nederland eigenlijk nooit.
Ja je weet het nooit, het zou alsnog een succes kunnen zijn. :D

En ze hebben zo'n eclectische stijl dat het er maar van zou moeten afhangen wat ze insturen. :P
Hotapnyc
pi_206252943
Over jonge talenten gesproken, hoorde net Sophia Kruithof bij Matthijs gaat door. Die was ik eerlijk gezegd na The Voice wat vergeten, maar wat een stem. Werkt ook samen met Arno Krabman die De Diepte schreef. Die zou wel indruk kunnen maken met het juiste nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2022 @ 20:33:20 #243
163650 Greys
pi_206302830
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:09 schreef Em31 het volgende:
Over jonge talenten gesproken, hoorde net Sophia Kruithof bij Matthijs gaat door. Die was ik eerlijk gezegd na The Voice wat vergeten, maar wat een stem. Werkt ook samen met Arno Krabman die De Diepte schreef. Die zou wel indruk kunnen maken met het juiste nummer.
Ja, dat was mooi.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206312003
quote:
Die naam zei me niks, maar dit liedje heb ik wel eens eerder gehoord. Geen idee dat het een eigen nummer van een Voice-kandidaat was. Zeker wel een goed nummer. We zullen zien of ze iets heeft ingestuurd... na Wouter Hardy nu Arno Krabman als Eurovisie-brein?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 oktober 2022 @ 19:26:34 #245
163650 Greys
pi_206312762
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 18:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Die naam zei me niks, maar dit liedje heb ik wel eens eerder gehoord. Geen idee dat het een eigen nummer van een Voice-kandidaat was. Zeker wel een goed nummer. We zullen zien of ze iets heeft ingestuurd... na Wouter Hardy nu Arno Krabman als Eurovisie-brein?
Mooi hè. Ze schreef het lied zelf. En ik las dat het via Danny Vera op de radio kwam.

(Van de Veronica site:)

"Sophia schreef na haar deelname de prachtige ballad Perfume. Danny Vera heeft het liedje al enige tijd in zijn bezit en besloot het te draaien in zijn programma Vera's Vintage Vibes. Niet alleen luisteraars waren nieuwsgierig naar de maker liedje: ook Danny's radiocollega's werden spontaan verliefd op het nummer.
Zo ook Rob Stenders. Hij draait het nummer inmiddels al een paar weken en verkoos het zelfs tot Stenders Egotip."

Zou leuk zijn als ze iets heeft ingezonden voor het ESF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206313666
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Mooi hè. Ze schreef het lied zelf. En ik las dat het via Danny Vera op de radio kwam.

(Van de Veronica site:)

"Sophia schreef na haar deelname de prachtige ballad Perfume. Danny Vera heeft het liedje al enige tijd in zijn bezit en besloot het te draaien in zijn programma Vera's Vintage Vibes. Niet alleen luisteraars waren nieuwsgierig naar de maker liedje: ook Danny's radiocollega's werden spontaan verliefd op het nummer.
Zo ook Rob Stenders. Hij draait het nummer inmiddels al een paar weken en verkoos het zelfs tot Stenders Egotip."

Zou leuk zijn als ze iets heeft ingezonden voor het ESF!
Ze was ook bij de Veronica Express, waar ze het nummer speelde O+
Ik ben voor O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206313901
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 19:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Mooi hè. Ze schreef het lied zelf. En ik las dat het via Danny Vera op de radio kwam.

(Van de Veronica site:)

"Sophia schreef na haar deelname de prachtige ballad Perfume. Danny Vera heeft het liedje al enige tijd in zijn bezit en besloot het te draaien in zijn programma Vera's Vintage Vibes. Niet alleen luisteraars waren nieuwsgierig naar de maker liedje: ook Danny's radiocollega's werden spontaan verliefd op het nummer.
Zo ook Rob Stenders. Hij draait het nummer inmiddels al een paar weken en verkoos het zelfs tot Stenders Egotip."

Zou leuk zijn als ze iets heeft ingezonden voor het ESF!
Mister Betekenisvol & Troostrijk heeft haar ook al ontdekt, zie ik.

twitter
pi_206314826
(maar wel over een paar jaar pas hoor, eerst even geen gevoelige ballad)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 oktober 2022 @ 01:37:34 #249
163650 Greys
pi_206316927
quote:
80s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 21:17 schreef Em31 het volgende:
(maar wel over een paar jaar pas hoor, eerst even geen gevoelige ballad)
Eens, behalve als de andere opties flutliedjes zijn van bijvoorbeeld Dries R. dan toch maar een gevoelige ballad hoor. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_206321337
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 01:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Eens, behalve als de andere opties flutliedjes zijn van bijvoorbeeld Dries R. dan toch maar een gevoelige ballad hoor. 😅
Ja oké, dan mag het. :7

Dat is soms wel een nadeel. Stel ze kiezen weer een ballad, dan vertrouw ik er maar op dat het de beste optie was, maar we zullen het nooit echt weten. Behalve dat ik van onze commissie ook niet echt spannende keuzes verwacht. :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')