Zoals Wuppiesquote:Op zondag 5 juni 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk concept. Zie nu gelijk een lijn sneakertjes voor in de tuin voor me.
“Spaar ze allemaal!”
Sipquote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
van rotterdam naar den haag cs gaat er dus geen directe trein meer
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk concept. Zie nu gelijk een lijn sneakertjes voor in de tuin voor me.
“Spaar ze allemaal!”
Tijd voor nieuwe patta’s!quote:
Tandenfeesneaker is wel echt heel raar ineens nu.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.
Komkommermonstersneaker ook.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tandenfeesneaker is wel echt heel raar ineens nu.
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.
Doet me denken aan dingen die ook nutteloze beroepen zouden kunnen zijn. Zoals staandelamp, zandloper, lichtschakelaarquote:
Stoptreintjesgenot.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Jawel joh, sprinter.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Deurbel.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan dingen die ook nutteloze beroepen zouden kunnen zijn. Zoals staandelamp, zandloper, lichtschakelaar
Maar waarom doen mensen dit?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog twee paar precies dezelfde, gloednieuw in de verpakking
Kurkentrekkerquote:
Watervogelteller en vleesschaver.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan dingen die ook nutteloze beroepen zouden kunnen zijn. Zoals staandelamp, zandloper, lichtschakelaar
Dat laatste is geen ding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |