Prima houding.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
weet niet welke schoenen ik aan moet trekken vandaag
nu deze
[ afbeelding ]
Immelda Ballos.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
weet niet welke schoenen ik aan moet trekken vandaag
nu deze
[ afbeelding ]
Die sneakers worden geld waard over een jaartje of dertigquote:Op zondag 5 juni 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja draag ze niet zo vaakzeker niet naar werk ook
nou dan had ik ze beter helemaal niet kunnen aantrekkenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die sneakers worden geld waard over een jaartje of dertig
Zo'n raar woord vind ik dat, sneakers, alsof het om een klein bebaard volkje met snode plannetjes gaat dat in holle bomen en onder bedden leeft.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die sneakers worden geld waard over een jaartje of dertig
Balletjeeeeequote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 5 juni 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn decathlon-schoentjes geld waard worden
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n raar woord vind ik dat, sneakers, alsof het om een klein bebaard volkje met snode plannetjes gaat dat in holle bomen en onder bedden leeft.
De Sneakertjes.
Zoals Wuppiesquote:Op zondag 5 juni 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk concept. Zie nu gelijk een lijn sneakertjes voor in de tuin voor me.
“Spaar ze allemaal!”
Sipquote:Op zondag 5 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
van rotterdam naar den haag cs gaat er dus geen directe trein meer
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk concept. Zie nu gelijk een lijn sneakertjes voor in de tuin voor me.
“Spaar ze allemaal!”
Tijd voor nieuwe patta’s!quote:
Tandenfeesneaker is wel echt heel raar ineens nu.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.
Komkommermonstersneaker ook.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tandenfeesneaker is wel echt heel raar ineens nu.
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bromsneaker, vreetsneaker, boefjessneaker, grote sneaker, sloersneaker, snacksneaker, slaapsneaker, luie sneaker, handige sneaker, wiebeldanssneaker en tuinsneaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |