Precies mijn programmaquote:Op zondag 5 juni 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga straks ook stofzuigen.![]()
Komt wel dichtbij zo.
Wc en badkamer al wel gepoetst. Zo eerst de keuken doen
Veel plezierquote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag wel naar de Noordkaap. Vanaf een uur of 3 wordt het lekker weer op de NK schijnbaar.
Ja. Maar, nee.quote:
Denk dat het met een uurtje rondkijken wel gedaan is. Nog even leeglopen in de souvenirwinkel en dan weer lekker opdonderenquote:
Of ze vliegen allemaal op de witte paling af.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal getraumatiseerde meeuwen straks.
Die zijn wel getraumatiseerder door dat ik daar wel 'wat' vaker geweest benquote:Op zondag 5 juni 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal getraumatiseerde meeuwen straks.
Jawel, van die hopen dooisneeuw. Gisteren reden we over een hoogvlakte (Porsangervidda) en daar waren nog wat meren waar ijs op lag maar dat is volgende week ook wel weg.quote:
Nou ze zijn vast onder de indruk.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die zijn wel getraumatiseerder door dat ik daar wel 'wat' vaker geweest ben
En dan spring je in het water en heb je een kudde roofvissen achter je aan.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze vliegen allemaal op de witte paling af.
Arctische piel etende orka's.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan spring je in het water en heb je een kudde roofvissen achter je aan.
Allemaal disfunctionele meeuwen daar.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die zijn wel getraumatiseerder door dat ik daar wel 'wat' vaker geweest ben
Dat doe je maar in KELquote:Op zondag 5 juni 2022 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog een filmpje waarin ik meeuwen verjaag zonder geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |