nee ik ben best snelquote:Op zondag 5 juni 2022 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een snelle serveerster of neem je de tijd?
Hou er wel van dat je goed geserveerd wordt en als je drinken leeg is een keer geholpen wordt zonder dat je aandacht moet vragen.quote:
NOu ja dat lukt niet altijd omdat we het meestal te druk hebbenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou er wel van dat je goed geserveerd wordt en als je drinken leeg is een keer geholpen wordt zonder dat je aandacht moet vragen.
moet ik ook weer doen na een paar dagen hagelslag :pquote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Stofzuigen bewaar ik voor na mijn bezoekje aan bupa.
juiste vervoersmiddel kiezenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik het droog naar den haag red straks
quote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik ook weer doen na een paar dagen hagelslag :p
Maashavenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet met scooter naar metrostation
dat ken ik wel jaquote:Op zondag 5 juni 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maashaven![]()
Mijn oma woonde boven de Dirk die je passeert
Ik ga straks ook stofzuigen.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Stofzuigen bewaar ik voor na mijn bezoekje aan bupa.
bezig bijtje..quote:Op zondag 5 juni 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga straks ook stofzuigen.![]()
Komt wel dichtbij zo.
Wc en badkamer al wel gepoetst. Zo eerst de keuken doen
Zwembroek mee?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag wel naar de Noordkaap. Vanaf een uur of 3 wordt het lekker weer op de NK schijnbaar.
Ja en dan ook nog decks tweaken, kaarten sorteren. Tafel opruimen. Druk druk drukquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag wel naar de Noordkaap. Vanaf een uur of 3 wordt het lekker weer op de NK schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |