veel te duur vooral balquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het niet heel lelijk eigenlijk zo op die site?
Het is niet lelijk. Maar het zijn gewoon flatjes. Niks bijzonders. Zeker in het echt.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het niet heel lelijk eigenlijk zo op die site?
Ik weet niet of dat gebeurt?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vooral verbaast dat die woningen van die prijs toch nog als warme broodjes weg gaan
das juist waar discussie over is..quote:Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das ook weer een andere discussie
die brons appartmenenten zullen zo weg zijn, die daarboven misschien iets minder snel maar genoeg zoekers denk ikquote:
Omdat er tig keer meer vraag is dan aanbod, dan nemen mensen maar genoeg met wat er beschikbaar isquote:Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vooral verbaast dat die woningen van die prijs toch nog als warme broodjes weg gaan
ja dat begrijp ik maar dat mensen het ook kunnen betalenquote:Op zondag 5 juni 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er tig keer meer vraag is dan aanbod, dan nemen mensen maar genoeg met wat er beschikbaar is
Zit je daar in je gouden appartementje met al dat bronzen plebs onder je, bahquote:Op zondag 5 juni 2022 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die brons appartmenenten zullen zo weg zijn, die daarboven misschien iets minder snel maar genoeg zoekers denk ik
Dan woon je voor minimaal vier ton in een gehorig opgekalefaterd flatje uit de jaren zestigquote:Op zondag 5 juni 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat woningen in die prijsklasse vrijmakkelijk verkocht worden
Jaquote:Op zondag 5 juni 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan woon je voor minimaal vier ton in een gehorig opgekalefaterd flatje uit de jaren zestig
Vreselijk.quote:
Maar, maar, maar, het is ....quote:Op zondag 5 juni 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan woon je voor minimaal vier ton in een gehorig opgekalefaterd flatje uit de jaren zestig
Gezellig ingeklemd tussen een bejaardenhuis en de lokale trekthai.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, het is ....
MAGNIFIEK NIEUW WONEN VLAKBIJ HET HISTORISCHE CENTRUM
Niets herinnert straks nog aan de functie die het gebouw ooit had. Het enige wat resteert is het genoegen van wonen in een stad die z’n historie nog altijd levend houdt. Waar ú onderdeel van kunt zijn, vanaf het moment dat u in De Margaretha uw intrek neemt.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig ingeklemd tussen een bejaardenhuis en de lokale trekthai.
quote:Op zondag 5 juni 2022 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niets herinnert straks nog aan de functie die het gebouw ooit had. Het enige wat resteert is het genoegen van wonen in een stad die z’n historie nog altijd levend houdt. Waar ú onderdeel van kunt zijn, vanaf het moment dat u in De Margaretha uw intrek neemt.
Gewoon de hele bovenverdieping claimen en het omtoveren tot Platinum verdiepingquote:
Ik ga even liggen met een paracetamolletje, geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2022 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hele bovenverdieping claimen en het omtoveren tot Platinum verdieping
Dan ga ik zo maar aan de wandelquote:Op zondag 5 juni 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even liggen met een paracetamolletje, geloof ik
quote:Op zondag 5 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal is gelijk vertrokken voor een extra dienst?
Chicquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De tering, elke zin op die pagina is tenenkrommend joh
[..]
welke hogere macht zit daar achterquote:Op zondag 5 juni 2022 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
als straf voor het denken aan extra diensten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |