Is het erg genoeg om de Frisse Kater te bellen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zeggen we als vrienden onder elkaar wel vaker dat we hun (is een stel waar we bevriend mee zijn) huis willen opruimen maar gaan ze toch niet toelaten.
Het is niet zo zeer heel vies, ze hebben gewoon héél véél spullen maar ook echt héél véél.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het erg genoeg om de Frisse Kater te bellen?
Zou daar zelf onrustig van worden, maar gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen 😆quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zeggen we als vrienden onder elkaar wel vaker dat we hun (is een stel waar we bevriend mee zijn) huis willen opruimen maar gaan ze toch niet toelaten.
Ik kan daar ook maar een uurtje zijn hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou daar zelf onrustig van worden, maar gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen 😆
Klinkt als mijn oom en tante die hebben een tweede huis/schuur laten voor hun meukquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer heel vies, ze hebben gewoon héél véél spullen maar ook echt héél véél.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
Gaaf huis gezien, niet ideale woonplaats.
kende iemand uit die hoek. ripquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Tof huis, maar dan in de buurt van Den Oever ofzo. Like hell no.
Uithoeken.quote:
deze hoarder gaat eens de deur uitquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, hoarder gaat even wat troep opruimen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
Stond net een man voor mijn neus nadat we niet snel genoeg zijn drankjes bestelling kwamen opnemen:
Wat is dit voor ballen zaak en een kut tent!!!
Wilde zeggen een ballietent?
De ballietent, tomatensoep in je nek en koffie met voetenbad, lauw gebracht door je manke bezorgsnack.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
Stond net een man voor mijn neus nadat we niet snel genoeg zijn drankjes bestelling kwamen opnemen:
Ga je naar Polen nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die voordringen in de rij van het boarden ...![]()
Pls staph
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gelijk even een tank nagedaan
Yes!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Veel plezier! Krakow toch?
Sta je op Shithol?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
Drama daarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes!
Nee, gelukkig niet, want dan was ik nu nog niet weglas iets over de hel of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |