Ik kan er ook niet zo veel mee. The Covids zijn veel cooler en beter.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:11 schreef pipster het volgende:
Persoonlijk heb ik de charme van Hang Youth nog steeds niet ontdekt.
Tof!!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo veel mee. The Covids zijn veel cooler en beter.
WapShooWap Records is nu trouwens hčt label voor garage en punk. Genoemd naar een vrij klassiek nederpunk nummer.
Achterlicht uit Haarlem is ook lachen. Volgens mij is geen van de bandleden ouder dan vijftien.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:11 schreef pipster het volgende:
Persoonlijk heb ik de charme van Hang Youth nog steeds niet ontdekt.
Ja ik ook, maar het meeste wat hier staat is eigenlijk geen Punk, New-Wave hooguit. Maarre, dan kan ik dus ook wel een favo Pop-Punk nummer posten, eh.quote:
Bad Brains is geen punk?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:24 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het meeste wat hier staat is eigenlijk geen Punk, New-Wave hooguit. Maarre, dan kan ik dus ook wel een favo Pop-Punk nummer posten, eh.
Deze live registratie van hun heb ik vaak opstaan als ik ga hardlopen en dan gaat dus regelmatig het alarm af omdat m'n hartslag eigenlijk te hoog is voor mijn leeftijd.
quote:🤘 BEVESTIGD: Kliko Fest 2023 | zaterdag 24 juni
Kliko Fest 2023, let’s go! Het moment waar elke fan van garage, punk, rock ‘n roll, trash, blues, surf, noise en beat op gewacht heeft, is eindelijk hier: de line-up van Kliko Fest 2023 is bekend.
Dit jaar zijn onze programmeurs in de vuigste en ruigste krochten gekropen om weer een epische lijst aan bands samen te stellen die op zaterdag 24 juni de hele nacht Patronaat weer op haar grondvesten laat schudden. Zet je schrap voor optredens van Bumble B. Boy, The Covids, Chubby And The Gang, Chúpame El Dedo, DITZ, Geishas of Doom, Kalaallit Nunaat, Marathon, Militarie Gun, The Mocks. Ploegendienst, Rex, The Sha-La-Lee’s en The Telescopes. Be there or be square.
🎫 Tickets zijn op vrijdag 24 maart vanaf 11:00u verkrijgbaar via www.patronaat.nl.
#klikofest #patronaat #patronaathaarlem
Wat een slappe hap.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:06 schreef summer2bird het volgende:
hang youth heeft weer een nieuw album gedropped
Lekkahquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat dacht je van Pitfest?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |