Suffer is invloedrijker en heeft de basis gelegd voor de hele jaren 90 punkrock.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:13 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik denk mijn favoriete Bad Religion album.
Leuk, moet zeggen dat ik op de vlak compleet achterloop sinds het wegvallen van Parkhof. (Dat is dus al best lang)quote:Op woensdag 14 december 2022 13:15 schreef RegularOrange het volgende:
https://www.youtube.com/@:NoDeal/videos
Erg tof kanaaltje voor als je van ouderwets vieze harde rammelende punk houdt en een beetje in de gaten wilt houden wat er tegenwoordig wordt uitgebracht.
Aantal keer geweest, inderdaad ook een mooie plek. Ik kom Billy af en toe nog wel eens tegen, die moet je haast wel kennen als je vaak in Parkhof kwam.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:17 schreef pipster het volgende:
[..]
Leuk, moet zeggen dat ik op de vlak compleet achterloop sinds het wegvallen van Parkhof. (Dat is dus al best lang)
Zou ik 20 jaar geleden prachtig hebben gevondenquote:Op woensdag 14 december 2022 13:15 schreef RegularOrange het volgende:
https://www.youtube.com/@:NoDeal/videos
Erg tof kanaaltje voor als je van ouderwets vieze harde rammelende punk houdt en een beetje in de gaten wilt houden wat er tegenwoordig wordt uitgebracht.
Hij likete m'n Boycot youtube post, dus ik gok van welquote:Op woensdag 14 december 2022 13:23 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Aantal keer geweest, inderdaad ook een mooie plek. Ik kom Billy af en toe nog wel eens tegen, die moet je haast wel kennen als je vaak in Parkhof kwam.
Ja hoor, Billy ken ik wel. Moet wel zeggen dat wij daar heel vaak kwamen, maar vooral voor de optredens. We hadden dan weer minder contact met de scene daar.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:23 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Aantal keer geweest, inderdaad ook een mooie plek. Ik kom Billy af en toe nog wel eens tegen, die moet je haast wel kennen als je vaak in Parkhof kwam.
Ah ja Billy Boycot, kon al ff niet op het tweede deel van z'n naam komen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hij likete m'n Boycot youtube post, dus ik gok van wel
Nog even rondgespeurd bij de media van Parkhof, maar niks tegengekomen, zelf zegt deze band mij verder niets.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:17 schreef RegularOrange het volgende:
Ergens in de jaren 80 was er een punkband in Nederland genaamd Poncke Princen Army. De naam is me altijd bij gebleven, maar kan er nul komma nul over terug vinden. Toevallig iemand hier die er meer van af weet?
Thanks voor het speuren! Ben er inmiddels achter dat de precieze naam Poncke Princen Kommando was met wat leden van Brezhnev en het omschreven werd als Acoustic Gangsta Folk. Zie de flyer in het begin van dit filmpje.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:21 schreef pipster het volgende:
[..]
Nog even rondgespeurd bij de media van Parkhof, maar niks tegengekomen, zelf zegt deze band mij verder niets.
Ik kan er ook niet zo veel mee. The Covids zijn veel cooler en beter.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:11 schreef pipster het volgende:
Persoonlijk heb ik de charme van Hang Youth nog steeds niet ontdekt.
Tof!!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo veel mee. The Covids zijn veel cooler en beter.
WapShooWap Records is nu trouwens hèt label voor garage en punk. Genoemd naar een vrij klassiek nederpunk nummer.
Achterlicht uit Haarlem is ook lachen. Volgens mij is geen van de bandleden ouder dan vijftien.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:11 schreef pipster het volgende:
Persoonlijk heb ik de charme van Hang Youth nog steeds niet ontdekt.
Ja ik ook, maar het meeste wat hier staat is eigenlijk geen Punk, New-Wave hooguit. Maarre, dan kan ik dus ook wel een favo Pop-Punk nummer posten, eh.quote:
Bad Brains is geen punk?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:24 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het meeste wat hier staat is eigenlijk geen Punk, New-Wave hooguit. Maarre, dan kan ik dus ook wel een favo Pop-Punk nummer posten, eh.
Deze live registratie van hun heb ik vaak opstaan als ik ga hardlopen en dan gaat dus regelmatig het alarm af omdat m'n hartslag eigenlijk te hoog is voor mijn leeftijd.
quote:🤘 BEVESTIGD: Kliko Fest 2023 | zaterdag 24 juni
Kliko Fest 2023, let’s go! Het moment waar elke fan van garage, punk, rock ‘n roll, trash, blues, surf, noise en beat op gewacht heeft, is eindelijk hier: de line-up van Kliko Fest 2023 is bekend.
Dit jaar zijn onze programmeurs in de vuigste en ruigste krochten gekropen om weer een epische lijst aan bands samen te stellen die op zaterdag 24 juni de hele nacht Patronaat weer op haar grondvesten laat schudden. Zet je schrap voor optredens van Bumble B. Boy, The Covids, Chubby And The Gang, Chúpame El Dedo, DITZ, Geishas of Doom, Kalaallit Nunaat, Marathon, Militarie Gun, The Mocks. Ploegendienst, Rex, The Sha-La-Lee’s en The Telescopes. Be there or be square.
🎫 Tickets zijn op vrijdag 24 maart vanaf 11:00u verkrijgbaar via www.patronaat.nl.
#klikofest #patronaat #patronaathaarlem
Wat een slappe hap.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:06 schreef summer2bird het volgende:
hang youth heeft weer een nieuw album gedropped
Lekkahquote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat dacht je van Pitfest?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |