Geruchten it isquote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:43 schreef ondeugend het volgende:
Dus dit deel zou eigenlijk geruchten moeten heten
"What were you like when you were a little wilder?quote:
Ja, dan kom jijquote:
Trek je dit aan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, dan kom jij![]()
Die smiley is geniaal
Als jij die geile witte onderbroek tot je oksels aantrektquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Als jij die geile witte onderbroek tot je oksels aantrekt
ik word ook altijd vrolijk van dansenquote:Op zondag 5 juni 2022 00:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
Hier word ik vrolijk van en dat lijkt me goed![]()
quote:
Zonde zekerquote:
Zag ooit een meisje hierop dansen tijdens een modehow, mijn eigen prachtige meisje naast me en die had hem al door, ik hyperventileren zowat en toen gaf ze me een kusje op mijn mond en toen ging het wel weer een beetje.quote:
quote:
Liefde, kan je niks aan doenquote:
Ik kan er wel iets meequote:
Volgens mij is dit compleet nep.quote:
Qua belichting en choreografie en volgens mij paren die mensen niet eens met elkaar, denk dat zij liever een levende kikker op eet dan met zo'n saaie man te wipselen.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 01:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua belichting en choreografie en volgens mij paren die mensen niet eens met elkaar, denk dat zij liever een levende kikker op eet dan met zo'n saaie man te wipselen.
Het is uit een film, natuurlijk is het nep...quote:Op zondag 5 juni 2022 01:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua belichting en choreografie en volgens mij paren die mensen niet eens met elkaar, denk dat zij liever een levende kikker op eet dan met zo'n saaie man te wipselen.
Spannend voor getrouwde Annie uit Almere maar voor dat wilde wijf of vergis ik me?quote:Op zondag 5 juni 2022 01:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]Bradley is best te doen qua uiterlijk
Ik weet niet, wilde annie, wat doet Brad met jou?quote:Op zondag 5 juni 2022 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spannend voor getrouwde Annie uit Almere maar voor dat wilde wijf of vergis ik me?
quote:Op zondag 5 juni 2022 01:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik weet niet, wilde annie, wat doet Brad met jou?
Dacht ik alquote:
En ik weet zeker dat ik dit leuk vindquote:Op zondag 5 juni 2022 01:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet zeker dat ik de eerste ben dit jaar.
Die is lief, als ze niet reageert is ze gewoon stom.quote:
Ik ook van jou schatquote:Op zondag 5 juni 2022 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die is lief, als ze niet reageert is ze gewoon stom.
quote:
deze nog voor jouquote:
💗💗💗quote:Op maandag 6 juni 2022 00:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
deze nog voor jou![]()
en slaap lekker lieverd❤️
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hahahaquote: