Fluiten die ook mooier?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke castraten gezien. Helemaal in Rijswijk.
Vet onhandig johquote:
Of in de draaimolen.quote:
Ach ja, het voelt wel een beetje minder alleen als je vriend er niet is, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik hou van beide maar op een andere manier.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik met het dingetje van de keuken.. natte groentenrestjes
Huuuurrrrrgllll
Artrose?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterwijsvinger doet ook stom, ik denk dat dit ouderdom is.
quote:
Allemaal dode huidcellen en oude shampooquote:
In het puntje van mijn vinger?quote:
Je bent nogal geheimzinnig over je leeftijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterwijsvinger doet ook stom, ik denk dat dit ouderdom is.
Fysiek gezien ben ik 183, maar geestelijk net 3quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent nogal geheimzinnig over je leeftijd.
Zat een complete reservebuda in dat doucheputje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Allemaal dode huidcellen en oude shampoo
Geen idee. Volgens mij is artrose iets voor 50+-ers.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het puntje van mijn vinger?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fysiek gezien ben ik 183, maar geestelijk net 3
Heb je voor de zekerheid een potje van het spul bewaard?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat een complete reservebuda in dat doucheputje.
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid een potje van het spul bewaard?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat een complete reservebuda in dat doucheputje.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij is artrose iets voor 50+-ers.
Dus ja nee jaquote:Van artrose verwachten we over het algemeen dat oudere mensen van boven de vijftig eraan lijden. Dat klopt natuurlijk ook, maar voordat mensen last krijgen van artrose, zijn er vaak al decennia lang allerlei factoren aan het werk geweest die de artrose in de hand gewerkt hebben.
Maar artrose kan ook ontstaan op jonge leeftijd. Het kraakbeen kan beschadigd raken door overmatige belasting. Bijvoorbeeld het uitoefenen van zware sporten of zwaar lichamelijk werk. Ook botbreuken of een verkeerde aangeboren stand van een gewricht kunnen leiden tot vervroegde artrose.
”Buda, wat zit je haar…sliertig”quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel handig om in te zetten bij meetingen via Teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |