Laten we het vieren.quote:
En een borrelplankje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier liever een wijntje erbij
Wit of rood?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier liever een wijntje erbij
Oeeeh....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een borrelplankje.
[ afbeelding ]
In sommige sectoren heb je gelijk idd. Horeca zou beter kunnen betalen voor dan het hoogste minimum loon. Als bijbaan is het salaris wel prima naast een beurs, maar voor ouder personeel is het vaak bedroevend als je niet in een plaats werkt waar goed fooi gegeven word.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter loon zodat werken ook parttime loont
Krijg je meer personeel
Pakt een stukje kaasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een borrelplankje.
[ afbeelding ]
Geniet ervan.quote:
Als die leeg is dan maak ik wel een nieuwe.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt goed pak er nog 1 en plakje worst
Nou ik hoef niet zoveelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die leeg is dan maak ik wel een nieuwe.
Lekkelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die leeg is dan maak ik wel een nieuwe.
Je hebt alles al opgegeten, hij was niet voor jou alleen. Wij willen ook nog wat.quote:
Nou helemaal niet hoor zo hebberig ben ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt alles al opgegeten, hij was niet voor jou alleen. Wij willen ook nog wat.
Dan geven we mini-ToT gewoon de schuld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou helemaal niet hoor zo hebberig ben ik niet
Goeie welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan geven we mini-ToT gewoon de schuld.
Het is ook een geweldig ventje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie wel![]()
Had de verhalen van ToT vanmorgn gelezen over Mini-ToT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |