Befhandvaten, dat woord komt spontaan in me op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Kuyt of Piqué dan wist je het wel toch?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Befhandvaten, dat woord komt spontaan in me op.
Ik zie Wesley of Rafael ook niet zo snel het kassameisje neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.
Eensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
Hoe kan je fucking vreemdgaan als je wijf Shakira is
@:wereldgozer
Die zijn denk ik ook vaak te jong voor hun.... Tenminste ik hoop dat ze er ook zo over denken..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zie Wesley of Rafael ook niet zo snel het kassameisje neuken.
Ik las het ook ja, Maar volgens mij houdt die discussie niet op...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb handvatten geleerd, maar volgens mij mag het alletwee.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3we komen 2 man tekort
[..]
Nu wil k ook een rat
Wat is te jong? is het een vooraf bepaalde leeftijd, of is het het leeftijdsverschil? waarom word het bij een vrouw wel geaccepteerd als deze een vriendje van 20 jaar jonger neemt en word het bij een man meteen afgeschilderd als een oude snoeperd?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn denk ik ook vaak te jong voor hun.... Tenminste ik hoop dat ze er ook zo over denken..
onder de 18, wat kassameisjes vaak zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is te jong? is het een vooraf bepaalde leeftijd, of is het het leeftijdsverschil? waarom word het bij een vrouw wel geaccepteerd als deze een vriendje van 20 jaar jonger neemt en word het bij een man meteen afgeschilderd als een oude snoeperd?
Ik bedoel ik vind dat iedereen zn handen af moet houden van minderjarigen, zeker als ze meer dan 5 jaar met die minderjarigen verschillen, maar waar ligt de grens, en waarom is het nice als je het als man met een vrouw doet die 15 jaar ouder is omdat ze het wilt, en het andersom er op neer komt dat je je maar door iedereen laat naaien?
Kassameisjes zijn niet perse onder de 18, maar ze verdienen minimumloon.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
onder de 18, wat kassameisjes vaak zijn
en de UI van een oudgediende hier in de KSC (en eigenlijk op heel FOK!)quote:
Die zit nog in 40+ toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en de UI van een oudgediende hier in de KSC (en eigenlijk op heel FOK!)
Helloquote:
O was loos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |