Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ergens gepiqueerd over was
Vooral die voetballers. Kijk naar Sneijder en vd Vaart...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Veel rijke knappe succesvolle mannen van 35 die een voorheen knappe vrouw van 45 aan de kant schuiven voor een verse strakke knappe 25jarige, gebeurt zo vaak, wat dat betreft zijn we net simpele geile aapjes.
2 mannen die het nooit van hun looks moesten hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral die voetballers. Kijk naar Sneijder en vd Vaart...
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Moldavische?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Veel rijke knappe succesvolle mannen van 35 die een voorheen knappe vrouw van 45 aan de kant schuiven voor een verse strakke knappe 25jarige, gebeurt zo vaak, wat dat betreft zijn we net simpele geile aapjes.
Niet met het uiterlijk van Sneijder en vd Vaart neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
2 mannen die het nooit van hun looks moesten hebben
Ze moeten nu hun gokverslaving financieren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet met het uiterlijk van Sneijder en vd Vaart nee
Ik ga 'm ff googlen, kom zo terug met mn oordeelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??
als je sex kunt betalen maakt het toch niet uit in wie je je kwakje dumpt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??
Lol, dan was de keus heel makkelijk jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Kuyt of Piqué dan wist je het wel toch?
Budambtenaren ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.
Befhandvaten, dat woord komt spontaan in me op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Kuyt of Piqué dan wist je het wel toch?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Befhandvaten, dat woord komt spontaan in me op.
Ik zie Wesley of Rafael ook niet zo snel het kassameisje neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
Hoe kan je fucking vreemdgaan als je wijf Shakira is
@:wereldgozer
Die zijn denk ik ook vaak te jong voor hun.... Tenminste ik hoop dat ze er ook zo over denken..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zie Wesley of Rafael ook niet zo snel het kassameisje neuken.
Ik las het ook ja, Maar volgens mij houdt die discussie niet op...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb handvatten geleerd, maar volgens mij mag het alletwee.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3we komen 2 man tekort
[..]
Nu wil k ook een rat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |