Wel schattig dat daar ook altijd van die mini haartjes zitten.quote:
Ja dat laatste heb ik hier dus. Alles is gratis behalve rest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon voor alles, gelukkig gewoon 1 vast bedrag en niet van die onzin die ze in sommige gemeenten hebben dat ze de kliko's gaan wegen of per keer dat je een zak weggooit moet betalen
Zo fijn ook allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel schattig dat daar ook altijd van die mini haartjes zitten.
Dat stimuleert het afval dumpen wel lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik hier dus. Alles is gratis behalve rest.
Valt eigenlijk nog wel mee. Maar ik kom ook niet overal natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat stimuleert het afval dumpen wel lekker
In het stadcentrum zal het nog wel meevallen ja, zal voornamelijk in het buitengebied zijn. Denk dat ze daarom ook hier niet zo'n systeem hebben, qua oppervlakte een enorme gemeente maar nog geen 40k inwoners dus heel veel rustige dumpplekkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog wel mee. Maar ik kom ook niet overal natuurlijk
Ja soms ligt er gewoon zooi van de stort in het bos.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het stadcentrum zal het nog wel meevallen ja, zal voornamelijk in het buitengebied zijn. Denk dat ze daarom ook hier niet zo'n systeem hebben, qua oppervlakte een enorme gemeente maar nog geen 40k inwoners dus heel veel rustige dumpplekken
Ze proberen het, maar het gaat ze niet lukken, want dan krijg je mensen die bijv in een appartementencomplex hun vuilins voor de deur gan houden totdat ze een tweede zak hebben om er meteen bij te proppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
het extra moeilijk maken om groot/grof vuil te dumpen (niet alles nemen ze mee) nodigt ook uit om afval te dumpen :/quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had hier beneden eerst een container staan waar je gewoon van alles in kon gooien. Dingen die nu niet in een zak van 30 liter huehue passen moeten naar de stort. Daar ben ik echt te lui voor en dan ben ik zo door de punten heen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het extra moeilijk maken om groot/grof vuil te dumpen (niet alles nemen ze mee) nodigt ook uit om afval te dumpen :/
precies mijn probleemquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hier beneden eerst een container staan waar je gewoon van alles in kon gooien. Dingen die nu niet in een zak van 30 liter huehue passen moeten naar de stort. Daar ben ik echt te lui voor en dan ben ik zo door de punten heen.
Snap dan ook wel dat mensen dingen gewoon ergens neerflikkeren, want als je geen auto hebt, hoe doe je dat dan?
Vroege ging grof-/grootvuil ook niet in de afvalbak, maar dan hoefde je achteraf ook geen extra bedrag aan afvoerkosten te betalen als er teveel cfks in je koelkast zaten, maar mssn dat je je oude koelkast naar Xander van Volumia! kunt sturen, die heeft dan een reden om er een liedje over te zingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het extra moeilijk maken om groot/grof vuil te dumpen (niet alles nemen ze mee) nodigt ook uit om afval te dumpen :/
Kunnen er vanuit Foqueville geen mensen mee komen helpen die vandaag nog niets of weinig gedaan hebben?quote:
We kunnen er gaan eten. Verzacht de pijn een beetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er vanuit Foqueville geen mensen mee komen helpen die vandaag nog niets of weinig gedaan hebben?
#helpbitterbaldevrijdagdoor
Mwoah, Shakira was 15 jaar geleden wel geil, maar er zijn vrouwtjes die nu niet over de heupen hoeven liegen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
Hoe kan je fucking vreemdgaan als je wijf Shakira is
@:wereldgozer
Met zn allen, en dan dat verwachten dat de bitterballen met mostrd geserveerd worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen er gaan eten. Verzacht de pijn een beetje.
Ja opzich wel mee eens hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, Shakira was 15 jaar geleden wel geil, maar er zijn vrouwtjes die nu niet over de heupen hoeven liegen.
Denk niet dat mensen gelukkig worden van mijn serveerkunstenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er vanuit Foqueville geen mensen mee komen helpen die vandaag nog niets of weinig gedaan hebben?
#helpbitterbaldevrijdagdoor
al zou je geen mayo aanraden bij de bitterbal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen gelukkig worden van mijn serveerkunsten
Nee, dat vind ik niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
al zou je geen mayo aanraden bij de bitterbal.
Vond ik toen ook wel al meevallen...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, Shakira was 15 jaar geleden wel geil, maar er zijn vrouwtjes die nu niet over de heupen hoeven liegen.
Ik denk dat hij ergens gepiqueerd over wasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
Hoe kan je fucking vreemdgaan als je wijf Shakira is
@:wereldgozer
Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ergens gepiqueerd over was
Vooral die voetballers. Kijk naar Sneijder en vd Vaart...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Veel rijke knappe succesvolle mannen van 35 die een voorheen knappe vrouw van 45 aan de kant schuiven voor een verse strakke knappe 25jarige, gebeurt zo vaak, wat dat betreft zijn we net simpele geile aapjes.
2 mannen die het nooit van hun looks moesten hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral die voetballers. Kijk naar Sneijder en vd Vaart...
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Moldavische?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Veel rijke knappe succesvolle mannen van 35 die een voorheen knappe vrouw van 45 aan de kant schuiven voor een verse strakke knappe 25jarige, gebeurt zo vaak, wat dat betreft zijn we net simpele geile aapjes.
Niet met het uiterlijk van Sneijder en vd Vaart neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
2 mannen die het nooit van hun looks moesten hebben
Ze moeten nu hun gokverslaving financieren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet met het uiterlijk van Sneijder en vd Vaart nee
Ik ga 'm ff googlen, kom zo terug met mn oordeelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??
als je sex kunt betalen maakt het toch niet uit in wie je je kwakje dumpt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij die Pique dan wel een mooie man. Ik heb daar geen verstand van of kijk op??
Lol, dan was de keus heel makkelijk jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Kuyt of Piqué dan wist je het wel toch?
Budambtenaren ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja centjes, Harry de bouwvakker en Piet de supermarktmedewerker willen dat ook wel maar die krijgen de kans niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |