en nog draait het allemaal in de soepquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Is toch wel een nadeeltje van de BV Nederland draaiende houden, er gaan zoveel uurtjes in zitten.
Zoveel werken is niet goed voor een mens hoor!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Is toch wel een nadeeltje van de BV Nederland draaiende houden, er gaan zoveel uurtjes in zitten.
Ondanks dat iedereen altijd wel iets heeft om altijd wel over te zeuren heeft, zou ik niet zo snel willen emigreren, tenzij mn bankboekje zo genereus is dat ik het gene waar ik over kan zeuren af zou kunnen betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Zo eentje mol ik binnen drie dagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)99-at-blokker-238969
prima toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net opdrachten binnengekregen voor eind juli.
JULI.
Ik wilde het eerst voor eind juni opschrijven en dacht 'nee dat wordt te krap.'.
Dat denk ik ook vaak, en dan komt er wel weer een boeiende opdracht binnenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoveel werken is niet goed voor een mens hoor!niemand die ,als ze oud zijn en op hun sterfbed liggen, zegt van "goh, had ik maar meer gewerkt "
Dan doe je er eigenlijk nog best lang meequote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje mol ik binnen drie dagen.
Wees blij dat ze die opdrachten nu al vast geven en niet dat dat ze deze de tweede week van Juli geven op het moment dat er ws als een gedeelte op vakantie is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net opdrachten binnengekregen voor eind juli.
JULI.
Ik wilde het eerst voor eind juni opschrijven en dacht 'nee dat wordt te krap.'.
Je zou hem ook in een keukenkastje kunnen zetten en er alleen uithalen als je hem gebruikt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Zonder blender heb ik wel weer wat ruimte op m'n aanrecht.
Ja, zo heel langzaam draaiend...quote:
Dat past nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou hem ook in een keukenkastje kunnen zetten en er alleen uithalen als je hem gebruikt?
Kan ik wel spoedtarief vragen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die opdrachten nu al vast geven en niet dat dat ze deze de tweede week van Juli geven op het moment dat er ws als een gedeelte op vakantie is.
Die kastjes een keertje leegruimenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat past nietZo groot zijn mijn keukenkastjes niet.
En die zitten allemaal al vol.
Tevens huehuequote:
Zolang er maar balans isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak, en dan komt er wel weer een boeiende opdracht binnen
True, maar word het dan ook met spoed uitgevoerd, of komt het dan alleen maar op de betaling van de spoed aan?quote:
Nieuwe keuken plaatsen danquote:
Geen bovenkastjes nemen, gewoon een kastenwand. Kun je en 3x zoveel in kwijt en het is veel rustigerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof.
Maar dan eentje met minder kastjes voor een beetje optische rust.
Uitdaging.
Of gewoon minder waar kopen die je toch niet gebruikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen bovenkastjes nemen, gewoon een kastenwand. Kun je en 3x zoveel in kwijt en het is veel rustiger
Rare dingen om in dit topic te zeggen dit hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of gewoon minder waar kopen die je toch niet gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |