Hangt er een beetje vanaf of je direct gerelateerd bent.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, die Griekse goden zijn veel toffer dan de Noordse
Hoe dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt het idee alsof het al 22.00 uur in de avond is.
Ik ben een directe afstammeling van Gaiaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf of je direct gerelateerd bent.
Ja, goede vraag.quote:
Spannend weekend voor de boeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede vraag.
Ben een beetje moe en deze dag lijkt eindeloos te duren
Oh wacht, ben ook vroeger begonnen
quote:
Waarom had ik het idee dat jullie al samenwoonden?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie Cali weer dit weekend. Daarna weer een weekje zonder.
Omdat hij een kledingkast voor haar ging kopen o.i.d.? Zoiets staat me bijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom had ik het idee dat jullie al samenwoonden?
Volgende week voor haar werk een week wegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom had ik het idee dat jullie al samenwoonden?
Kledingkastkamer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat hij een kledingkast voor haar ging kopen o.i.d.? Zoiets staat me bij
Beetje racistisch welquote:
Ohquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week voor haar werk een week weg
Wat is er nou rascistisch aan een kledingkast kamer, zowel de kasten als de kledinig kunnen toch in alle kleuren van de regenboog zijn?quote:
Omdat het de 'kkk' isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is er nou rascistisch aan een kledingkast kamer, zowel de kasten als de kledinig kunnen toch in alle kleuren van de regenboog zijn?
dat deze alleen maar voor kledingkasten is, is de zelfde reden dat een urinoir niet bedoeld is om op te poepen.
Ik las ooit iets over zaad tijdens zakenreisjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week voor haar werk een week weg
Het is vrijdagmiddag na 15.00 uur.. zover kan ik echt niet meer doordenkenquote:
Ik kan niet lezen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las ooit iets over zaad tijdens zakenreisjes.
voor jou is het natuurlijk al 23:00, mssn dat je even een dutje moet gaan doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag na 15.00 uur.. zover kan ik echt niet meer doordenken
Oh mijn niveau wordt juist steeds lager naarmate het weekend nadertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag na 15.00 uur.. zover kan ik echt niet meer doordenken
En toen stond je eind januari op een laagstaande akker.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt een slecht ideequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor jou is het natuurlijk al 23:00, mssn dat je even een dutje moet gaan doen.
Ik hoor het weekend al aan komen trappelenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh mijn niveau wordt juist steeds lager naarmate het weekend nadert
Die draaien zich om in plaats van als een blinde kip naar het ei te zwemmen en vormen zodoende een beschermende prop ergens binnenin het kippenhok zodat ander zaad geen schijn van kans heeft, slim van de natuur wel hè.quote:
Oke boer Piet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#dekprop huehuehuequote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die draaien zich om in plaats van als een blinde kip naar het ei te zwemmen en vormen zodoende een beschermende prop ergens binnenin het kippenhok zodat ander zaad geen schijn van kans heeft, slim van de natuur wel hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |