abonnement Unibet Coolblue
pi_204973766
quote:
88s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Je leest niet wat ik zeg

Het is geen NAVO leger want de NAVO ontbreekt en de NAVO standaard is simpelweg niet aanwezig, het is een Oekraïens leger dat voor een (nu heel rap groeiend) deel opgeleid en bewapend is met westers materiaal

En dat ze het niet redden tegen de Russen verbaasd natuurlijk niemand maar als je standpunt nu is dat Oekraïne tegenwoordig een peer opponent is voor de Russen dan wil ik dat best van je aannemen maar ik geloof niet dat veel Russen het met je eens zijn

De blamage hier zit in de prestaties van de zwarte Zee vloot _O-
Nou zo te horen heb jij er ECHT verstand van.... _O- 8)7
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 06:15:31 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204973768
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 06:05 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Grondwet.
Quote maar

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 06:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nou zo te horen heb jij er ECHT verstand van.... _O- 8)7
Bedankt voor deze heldere goed uitgedachte argumentatie, ik zie nu waar ik de fout in ga .... |:( :')

Als je stelling is dat de Russen het knap doen tegen het oppermachtige Oekraïnse NAVO leger dan zit je aan strohalmen te trekken zonder reden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204973789
quote:
88s.gif Op maandag 6 juni 2022 00:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja tuurlijk de lokale wet zal het verbieden de macht te grijpen of er zullen wetten te misbruiken zijn om het af te straffen

Maar in internationaal recht is er volgens mij niet zoiets als een illegale coup

Moet je je volk maar beter behandelen
Ah interessant.... dat vonden de Oekrainische Russen dus ook.... dus als de Kiev Oekrainiers het ok vinden om een coup te plegen, ge-orkestreerd door de USA, dan mogen de Donbass/Luhansk/Krim zich afscheiden onder diezelfde "regel". ^O^
Dank voor de bevestiging.
pi_204973790

Larry Johnson is an ex-CIA analyst who has been exposing the propaganda and lies created by the US and western governments. The propaganda coming out of Ukraine is the worst he's ever seen. Clayton Morris sits down with Larry to talk about statecraft and how these nations plant stories in the mainstream media to drive public consensus.
pi_204973794

"Ukraine LOST WAR A Long Time Ago" - Col Douglas Macgregor
pi_204973935
Glenn Greenwald sounds off on lengthening Ukraine war

Overthrow: 100 Years of U.S. Meddling & Regime Change, from Iran to Nicaragua to Hawaii to Cuba :r

En dan nog geloven dat de USA niet achter de Maidan opstand zat/zit.... _O-
  maandag 6 juni 2022 @ 09:53:32 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204974507
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 06:05 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Totale bullshit.... maar heee... de Amerikanen vinden het ok dus dan is het rechtmatig nietwaar??

https://en.wikipedia.org/wiki/Coup_d%27%C3%A9tat
Heeft niks met de VS te maken.

Rusland noemt het een coup, de reden daarvoor haal je zelf al aan.
Dat Rusland vind dat het dan officieel geen land meer is.
Zodat Rusland een leger heen kan sturen.

Aka bullshit.

[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 06-06-2022 10:00:50 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 10:09:00 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204974618
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 07:03 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ah interessant.... dat vonden de Oekrainische Russen dus ook.... dus als de Kiev Oekrainiers het ok vinden om een coup te plegen, ge-orkestreerd door de USA, dan mogen de Donbass/Luhansk/Krim zich afscheiden onder diezelfde "regel". ^O^
Dank voor de bevestiging.
Van min wel dat roep ik al een jaar en jij leest alleen je eigen teksten en die van het kremlin

Je hebt me dit al eerder gevraagd hé 8)7

Als je het antwoord had gelezen dan had je die bevestiging al voor wat het waard is maar dat was duidelijk verspilde moeite van mijn kant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204975858
quote:
88s.gif Op maandag 6 juni 2022 10:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Van min wel dat roep ik al een jaar en jij leest alleen je eigen teksten en die van het kremlin

Je hebt me dit al eerder gevraagd hé 8)7

Als je het antwoord had gelezen dan had je die bevestiging al voor wat het waard is maar dat was duidelijk verspilde moeite van mijn kant
Blijkbaar snap je je eigen antwoord dus niet. Maar verspil aub niet je "moeite" zeg.... reageer gewoon helemaal niet meer. ^O^

Even een update uit de Oekraine hoe de Oekrainiers constant hun eigen bewoners beschieten met fragmentatie raketten... fijne gasten toch die Zelensky aanbidders...
Zelensky kan zich beter maar niet in Kherson regio vertonen.
Goed beeld van de armoede, corruptie en loze beloften van KIEV regime,,,
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 12:32:24 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204975907
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 12:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Blijkbaar snap je je eigen antwoord dus niet. Maar verspil aub niet je "moeite" zeg.... reageer gewoon helemaal niet meer. ^O^
Nee dat blijkt nergens uit en ik blijf gewoon reageren natuurlijk als ik daar zin an heb maar dat jij het liever niet ziet snap ik helemaal want je lijkt moeite te hebben met argumenten die op meer dan de onderbuik gebaseerd zijn

Ik zal proberen er rekening mee te houden vriend :S___D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204976034
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 12:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee dat blijkt nergens uit en ik blijf gewoon reageren natuurlijk als ik daar zin an heb maar dat jij het liever niet ziet snap ik helemaal want je lijkt moeite te hebben met argumenten die op meer dan de onderbuik gebaseerd zijn

Ik zal proberen er rekening mee te houden vriend :S___D
Mag ik even lachen vriend.... _O-
  maandag 6 juni 2022 @ 12:50:10 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204976042
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 12:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Blijkbaar snap je je eigen antwoord dus niet. Maar verspil aub niet je "moeite" zeg.... reageer gewoon helemaal niet meer. ^O^

Even een update uit de Oekraine hoe de Oekrainiers constant hun eigen bewoners beschieten met fragmentatie raketten... fijne gasten toch die Zelensky aanbidders...
Zelensky kan zich beter maar niet in Kherson regio vertonen.
Goed beeld van de armoede, corruptie en loze beloften van KIEV regime,,,
Uhu want Oekraïne mocht niet met Europa handelen en vooruitgang boeken etc etc

Je weet wel een van de redenen waarom Rusland het land nog verder aan puin moest gaan schieten en zo..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 13:27:50 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204976250
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 12:48 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Mag ik even lachen vriend.... _O-
altijd, doe ik ook steeds

niet echt offtopic verder, je zou kunnen proberen ergens op in te gaan :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204977092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 22:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja de Oekrainische onderwereld lacht zich helemaal een deuk om die verknipte acteur die hun gratis wapens bezorgt....en de Eu maar doorgaan met steunen... :r
Straks kun je complete tanks kopen
pi_204977368
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Uhu want Oekraïne mocht niet met Europa handelen en vooruitgang boeken etc etc

Je weet wel een van de redenen waarom Rusland het land nog verder aan puin moest gaan schieten en zo..
Nonsens
pi_204977377
quote:
88s.gif Op maandag 6 juni 2022 13:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
altijd, doe ik ook steeds

niet echt offtopic verder, je zou kunnen proberen ergens op in te gaan :Y
Dat doe ik ook maar je pikt het niet echt op... _O-
pi_204977417
Maar we gaan gewoon weer verder met nieuws FEITEN...
========
The Austrian Ministry of Defense announced the impossibility of delivering heavy weapons to Ukraine

According to the military expert of the Austrian defense establishment, Colonel Markus Reisner, the most valuable routes for delivering weapons to Ukraine are already controlled by the Russian Army, railways are damaged, and trucks with weapons are under fire from the Russian military. That is why military equipment is either impossible to deliver, or they are trying to deliver in small batches.
https://t.me/intelslava/3(...)W_SwmItSK_tVBWZLrKoE
=================

.... maar Zeurlensky roeptoetert nog steeds dat Oekraine gaat winnen... _O-
pi_204977463
Operation Liberation

‘They [Ukrainian army] are fascists; there’s nothing else to say. There is no Ukraine there... We weren’t the ones who came to them; they’ve come to us,’ a DNR militiaman, codename ‘Yakut’, told our camera crew in 2014.

After south-eastern Ukraine did not support the coup in Kiev, the new government started shelling civilians. According to the UN, more than 6,000 people died in the first year of the standoff.
Moreover, all the while, the Ukrainian military was preparing for an offensive in Donbass. By the end of 2021, a grouping of 150,000 people (Oekrainisch leger) was concentrated on the region’s borders.


Russia could not allow further bloodshed and decided to support the Donbass. For a chronology of events, see the premiere of Operation Liberation.

#premiere #Donbass Follow: https://t.me/rtdocfilms

Info voor wie geinteresseert is in de Zelensky Nazi horde en hun aanval op de burgers van Donbass/Luhansk regio's.
=====================
THE "BLACK SUN" OF GREAT BRITAIN

Not only the people of Azov and others like them use Nazi symbols – the "black sun" used in Nazi Germany appeared at the celebration of the 70th anniversary of the reign of the Queen of Great Britain. A serious scandal broke out and the organizers had to apologize. That's just they moved out, saying that they simply confused the symbol with the symbolism of the musical movement.

However, the coincidence is very curious. Especially after the British media massively stopped noticing Nazism in the Ukrainian national battalions.
https://t.me/ukr_leaks_en(...)uGIZ3ov3_0B4ZH18CLOg

Leuk verjaardags kado voor de Koninging...
=======================
  Moderator maandag 6 juni 2022 @ 16:36:13 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204977742
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat doe ik ook maar je pikt het niet echt op... _O-
Nog steeds niets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 6 juni 2022 @ 18:45:16 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204978854
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 15:57 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nonsens
Sterk argument.

Oh nee wacht nazi's dat was het, en het volk bevrijden door alles aan gort te schieten mensen te verjagen vrouwen te verkrachten en duizenden en duizenden mensen platbombarderen en doodschieten...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204982007
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sterk argument.

Oh nee wacht nazi's dat was het, en het volk bevrijden door alles aan gort te schieten mensen te verjagen vrouwen te verkrachten en duizenden en duizenden mensen platbombarderen en doodschieten...
Volgens mij ben jij nog een van de laatste Nederlanders die deze mantra blijft herhalen.
De rest begint al langzamerhand in te zien dat de waarheid nogal anders is. ^O^
pi_204982277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 06:18 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij nog een van de laatste Nederlanders die deze mantra blijft herhalen.
De rest begint al langzamerhand in te zien dat de waarheid nogal anders is. ^O^
Post die BS van jou dan eens in het NWS topic. Kijken of de meeste users daar instemmend op reageren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 07:49:47 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204982302
Laat NWS er lekker buiten pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204982437
quote:
Russische VN-ambassadeur vertrekt na uithaal van Charles Michel: "Makkelijker dan naar waarheid te luisteren"

Charles Michel, de voorzitter van de Europese Raad, heeft bij de VN-veiligheidsraad zwaar uitgehaald naar Rusland. Hij beschuldigde het Kremlin ervan graan als oorlogswapen te gebruiken en de wereld bewust op te zadelen met een voedselcrisis. Daarop besloot de Russische ambassadeur de zaal (even) te verlaten.

...https://www.msn.com/nl-be(...)4d0aa1147345e24bff33
Charles Michel ... :') ... wat een voetveeg toch

Dus het westen mag Rusland proberen economisch te kelderen (economie als oorlogswapen), zelfs de bevolking honger proberen doen lijden. Maar als de tegenpartij dan identiek reageert is het een schande ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204982443
En eigenlijk had de VS oorspronkelijk maatregelen moeten treffen tegen, of ingrijpen in Oekraine, afgaand op de "state of concern" van Raphael Grossi op het WEF
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')