![libema-open-300x300_3629364264.jpeg]()
Na jaren van afwezigheid, wordt er in Rosmalen weer een balletje geslagen!
Laatste nieuws.
quote:
Robin Haase heeft een wildcard voor het hoofdtoernooi ontvangen. Marin Cilic en David Goffin hebben zich teruggetrokken.
Het wordt de 13de deelname voor Haase. De 35-jarige Hagenaar kwam in 2006 voor het eerst in actie. Zijn beste resultaat behaalde hij in 2015 toen hij zich bij de laatste vier schaarde. Latere toernooiwinnaar Nicolas Mahut was in de halve finale te sterk.
‘Tennis in Rosmalen is terug en wat ben ik blij om er weer bij te zijn. Voor eigen publiek spelen bij dit unieke evenement blijft na al die jaren even speciaal. Bedankt aan de organisatie voor het vertrouwen. Ik kan niet wachten en kijk uit naar prachtig tennis!’, aldus Haase.
Met de komst van Haase telt het hoofdtoernooi vijf Nederlanders. Botic van de Zandschulp en Tallon Griekspoor kwamen op eigen kracht binnen. Jesper de Jong en Tim van Rijthoven hebben net als Haase een wildcard gekregen. Gijs Brouwer doet mee aan het kwalificatietoernooi.
Marin Cilic heeft zich bij de organisatie afgemeld. De Kroaat speelt vrijdag de halve finale op Roland Garros. David Goffin moet ook verstek laten gaan. De Belg is geblesseerd.
Ziggo gooit voor de Ziggoklanten het tenniskanaal iig open. Ik weet niet of het ook voor andere kabelboeren zo is.
Dit weekend de kwalificaties en vanaf maandag het hoofdtoernooi.

Game On
winnaar wielerprono 2007 :)
Last.FM