Komt omdat er veel niet goed zit in je lijf, Die drukpunten die ze pakken was niet prettigquote:
quote:
Daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou lekker dan
Ga je wel goed op verdoving of kan dat ook niet ?
Oh dat scheelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad.
Mag ik even kotsen?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hier keihard om lachen, weet ook niet waarom
Uhm, twijfel of ik een korte broek aan zal trekken.quote:
Kan best hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, twijfel of ik een korte broek aan zal trekken.
#hotpants
Ik zag dit wel hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, twijfel of ik een korte broek aan zal trekken.
#hotpants
Nee hoor, dat weiger ik te gelovenquote:
Gewoon gebracht door een ooievaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weiger ik te geloven
Uit de klei getrokken.quote:
Van jou zou ik het trouwens ook nog wel geloven als je uit het flapoor komt van een eenhoorn die uitsluitend op een dieet van harde droge worsten leeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weiger ik te geloven
zoeentje met een klepje in het achterhoofd, die zo nu en dan opengaat als niemand het doorheeft?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
4E is stiekem een caaf met computerskills.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaawwquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik stootte net per ongeluk tegen de neus van Wattenschijfje, ging ze haar neusje poetsen![]()
![]()
Per ongelukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik stootte net per ongeluk tegen de neus van Wattenschijfje, ging ze haar neusje poetsen![]()
![]()
Ik had ook per ongeluk mijn rode bokhandschoen aan.quote:
Zo maakt men doorgaans caviapuree in de bergen van Bolivia.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ook per ongeluk mijn rode bokhandschoen aan.
Oh, ik dacht gewoon tussen de graanmolen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo maakt men doorgaans caviapuree in de bergen van Bolivia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |