Eens.quote:
Ik kan je zeggen het is de hel.quote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Of een lekker massage, daar verlang ik zo naar nu dat hele gebied naar de klotuh isquote:
Ja als je 'Uitstraling' hebt ben je niet blijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US kan mensen soms ook op hun zenuwen werken.
Dit is het lekkerste wat er ooit uitgevonden is, beter nog dan kakelverse carpaccio, in de zon slenteren door een vergeten Italiaans dorpje of 5000 jaar oude whisky.quote:
Dat kan ook pijnlijk zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een acute peesontsteking gehad in mijn voet, kon ik gelijk niet meer lopen of een schoen aan.
Toen heeft een collega mij naar de dokter gebracht
Dus dat he, jammer dat je dat niet als fysio therapie kan krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het lekkerste wat er ooit uitgevonden is, beter nog dan kakelverse carpaccio, in de zon slenteren door een vergeten Italiaans dorpje of 5000 jaar oude whisky.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US kan mensen soms ook op hun zenuwen werken.
Ohhh lekker zeg.. ik had mij toen ooit eens laten masseren in Griekenland, dat was wel aan te radenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een lekker massage, daar verlang ik zo naar nu dat hele gebied naar de klotuh is
Gewoon ff een stukje ontspanning
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een acute peesontsteking gehad in mijn voet, kon ik gelijk niet meer lopen of een schoen aan.
Toen heeft een collega mij naar de dokter gebracht
Ik was net bij een winkeltje waar ze de droge worst van worstworstworst ook verkopen (voor hem) dus heb nu ook een stinkerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh lekker zeg.. ik had mij toen ooit eens laten masseren in Griekenland, dat was wel aan te raden![]()
Niet dat ik bedoel dat je dan maar het vliegtuig moet pakken en naar Griekenland moet vliegen .. hm... misschien wel
Ja, maar wel kak dat je geen pijnbestrijding kan..quote:
Euhmmmmquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh lekker zeg.. ik had mij toen ooit eens laten masseren in Griekenland, dat was wel aan te raden![]()
Niet dat ik bedoel dat je dan maar het vliegtuig moet pakken en naar Griekenland moet vliegen .. hm... misschien wel
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was net bij een winkeltje waar ze de droge worst van worstworstworst ook verkopen (voor hem) dus heb nu ook een stinkerd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die zijn echt het allerlekkerste
Ik heb een paar jaar terug een welness bon gekregen voor mijn verjaardag, best een bedrag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat jij je masseren met een droge worstquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was net bij een winkeltje waar ze de droge worst van worstworstworst ook verkopen (voor hem) dus heb nu ook een stinkerd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij je masseren met een droge worst
Oh joh?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug een welness bon gekregen voor mijn verjaardag, best een bedrag.
Ik daarvan drie kwartier hotstone massage, drie kwartier ontspanningsmassage en voetzool massage genomen. Niet alles op een dag natuurlijk
Heeeeeeeeeeeeerlijk was dat, behalve die voetzool massage, ik ben daar echt ziek van geweest
Ik ben echt een ramp kwa medicatiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel kak dat je geen pijnbestrijding kan..
Ooit ook een acute ontsteking gehad in mn schouder... toen had ik een pijnstiller en was het na een dag weg.
Kan je nagaan wat voor rotspul dat is.
Rare topicwendingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij je masseren met een droge worst
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt een ramp kwa medicatie
Heb ook ene keer een zo spuit in mijn schouder gehad en wat denk je. Kreeg een vierkante rode kop en een hele hoge bloeddruk en zo dizzy als de nete, een allergische reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |