In de vorm van een aardappelquote:
quote:
O dat moet je niet willen inderdaad jakkiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat scheelt.
Hoorde net een verhaal van een ingreep waarbij de verdoving niet helemaal lukte.
Werd echt helemaal naar toen ik dat hoorde.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Gezond caviasap met vitamientjes, eerst frot je komkommer, paprika, meloen, een tros bananen, broccoli en een handvol kersen in het piepende schreeuwende beestje en daarna werp je het krijsende geheel in een blender, gezond caviasap.
quote:
dat is al een begin.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:33 schreef Ama het volgende:
Maar eens beginnen aan mijn to do lijstje thuis.
Als het brede en mooie wegen waren geweest, was het ws ook niet de kortste danwel snelste route geweest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Net eens een keertje de kortste en snelste route naar huis gereden, rijd alleen niet heel fijn al die smalle weggetjes
kan ook uiteraard.. vind ik weer niksquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:58 schreef Karzai het volgende:
Dan zou ik eerder een bouwpakket kopen die je moet lijmen en schilderen enzo
Ellendig, Dottekequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat ik niet tegen pijn medicatie kan en die medicijnen om die zenuwe tot rust te brengen krijg ik hartkloppingen
Ik ging om de dag naar de therapie, ook op zondag.
Helaas is die nu met vakantie
Minimaal 3 maanden moet ik op rekenen
Gelukkig is het hele heftige er nu 2 dagen van af,
ga je daar wandelen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Regenjas gekocht. Gaat hozen in Oostenrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijna![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:17 schreef mschol het volgende:
6 busjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |