abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:15:17 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204963311
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ril
Diepvriesmango en dan pureren met o.a. yoghurt. Worden lekkere ijsjes, hoor. :9
The love you take is equal to the love you make.
pi_204963532
Lekkere hangbank en goede uitzichten


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen spannende dag: dan willen we de Preikestolen beklimmen. Schijnt matig pittig te zijn.
Mijn verkoudheid is bijna over, smaak begint terug te komen. Reisgenoot loopt helaas anderhalve dag op me achter en hoest en proest nu ;(

Ook minder handig was dat we wel wisten dat de supermarkten met Pinksteren gesloten zijn. Wat we niet wisten of hadden uitgezocht is dat ze vandaag om 16.00 sloten. Gelukkig was er nog een Turkse supermarkt open waar we wat bij elkaar konden sprokkelen.

Verder lees ik af en aan bij, ik las in ieder geval een mooi verslag van @Lucky_Strike
Fijn dat het je zoveel gebracht heeft!
En ik zag zonnige vakantiefoto’s van @Blues ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204963544
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lekkere hangbank en goede uitzichten
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen spannende dag: dan willen we de Preikestolen beklimmen. Schijnt matig pittig te zijn.
Mijn verkoudheid is bijna over, smaak begint terug te komen. Reisgenoot loopt helaas anderhalve dag op me achter en hoest en proest nu ;(

Ook minder handig was dat we wel wisten dat de supermarkten met Pinksteren gesloten zijn. Wat we niet wisten of hadden uitgezocht is dat ze vandaag om 16.00 sloten. Gelukkig was er nog een Turkse supermarkt open waar we wat bij elkaar konden sprokkelen.

Verder lees ik af en aan bij, ik las in ieder geval een mooi verslag van @:lucky_strike
Fijn dat het je zoveel gebracht heeft!
En ik zag zonnige vakantiefoto’s van @:Blues ^O^
Die cocktail ziet er goed uit :9
Hopelijk voelen jullie je weer snel 100%
pi_204963659
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lekkere hangbank en goede uitzichten
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen spannende dag: dan willen we de Preikestolen beklimmen. Schijnt matig pittig te zijn.
Mijn verkoudheid is bijna over, smaak begint terug te komen. Reisgenoot loopt helaas anderhalve dag op me achter en hoest en proest nu ;(

Ook minder handig was dat we wel wisten dat de supermarkten met Pinksteren gesloten zijn. Wat we niet wisten of hadden uitgezocht is dat ze vandaag om 16.00 sloten. Gelukkig was er nog een Turkse supermarkt open waar we wat bij elkaar konden sprokkelen.

Verder lees ik af en aan bij, ik las in ieder geval een mooi verslag van @:lucky_strike
Fijn dat het je zoveel gebracht heeft!
En ik zag zonnige vakantiefoto’s van @:Blues ^O^
Preikestolen is vooral het eerste stukje even dat je denkt nou zeg niet dat nou.. gaat dit echt zonde hele route omhoog. Maar dat is echt maar een stukje :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204963763
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Preikestolen is vooral het eerste stukje even dat je denkt nou zeg niet dat nou.. gaat dit echt zonde hele route omhoog. Maar dat is echt maar een stukje :)
Reisgenoot gaat uit van het meest zware scenario, ik denk dat het voor mij goed haalbaar is, en voor haar normaliter ook. Alleen is zij nu snipverkouden en heeft knieklachten. Maar ja, beneden komen we altijd weer, bij voorkeur via de top :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204963776
Zoveel aardbeien @Vanyel je mag wel een rondje a la @Sarabi doen :P

Misschien niet leuk van de vetvlekken maar er zullen nog veel meer komen, een echt bbq terras.

Prachtige foto’s weer @Cat-astrophe

Ik ging vanmiddag naar de housewarming van mijn nichtje in @Candaasje city. Ik reed mee met de broer van mijn schoonzus en moeders, en moeders is dementerend, maar op een fijne manier. Zitten we een uur naast elkaar in de auto, ziet ze me in het huis, “hè Kaatje1, wat leuk dat jij er ook bent, wat een verrassing”. Even later “wie woont hier eigenlijk “. Weer later “kaatje wat een mooi huis heb je”. Ze was iedere keer blij verrast.

Nu naar het jubilee concert kijken, nu al gaaf
We have far more in common than that which devides us..
pi_204963818
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Reisgenoot gaat uit van het meest zware scenario, ik denk dat het voor mij goed haalbaar is, en voor haar normaliter ook. Alleen is zij nu snipverkouden en heeft knieklachten. Maar ja, beneden komen we altijd weer, bij voorkeur via de top :+
Komt wel goed :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 juni 2022 @ 21:06:44 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204963827
Heerlijk weer vanavond 😻.

Wel besloten maandag te starten met de DMT. Ben nu eenmaal een mooiweerwandelaar. 😋

Morgen wel dagje Kerkrade.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204964148
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:24 schreef Sarabi het volgende:

bij Blues & Brews :)
Daar weet ik niks van B:)B
pi_204964209
Het was weer een mooie dag met onverwachte plekjes O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204964247
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Daar weet ik niks van B:)B
-O- En ik dacht nog wel dat ik je daar ging ontmoeten
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:11:33 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204964859
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:24 schreef Sarabi het volgende:
18 juni in Drachten bij Blues & Brews :)
Oow dat is hier niet gek ver vandaan nee.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204965616
Whaoh. Hele mooie drone show nu op de bbc
We have far more in common than that which devides us..
pi_204966064
Ik ging gisteren heel gezellig uit eten met vriendinnen, super lekker. Daarna tot laat nog tv gekeken en vroeg wakker, en vervolgens hele dag op de bank liggen creperen van de buikpijn en rugpijn :'( ik vermoed dat de steak tartaar als hoofdgerecht niet zo goed is gevallen (teveel rauw vlees ofzo), anders zou ik het niet weten. Tenzij ik morgen ineens ongesteld word door de pil heen, dan heb ik ook vaak zowel rug- als buikpijn, maar deze buikpijn voelt wel anders. En ik heb ook wel vaker dat als ik last van m'n buik heb, m'n rug ook 'mee' pijn doet. Ik denk dat ik toch maar wat paracetamol ga nemen zo, weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet, het gaat maar niet weg :{

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 05-06-2022 00:32:41 ]
pi_204966288
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging gisteren heel gezellig uit eten met vriendinnen, super lekker. Daarna tot laat nog tv gekeken en vroeg wakker, en vervolgens hele dag op de bank liggen creperen van de buikpijn en rugpijn :'( ik vermoed dat de steak tartaar als hoofdgerecht niet zo goed is gevallen (teveel rauw vlees ofzo), anders zou ik het niet weten. Tenzij ik morgen ineens ongesteld word door de pil heen, dan heb ik ook vaak zowel rug- als buikpijn, maar deze buikpijn voelt wel anders. En ik heb ook wel vaker dat als ik last van m'n buik heb, m'n rug ook 'mee' pijn doet. Ik denk dat ik toch maar wat paracetamol ga nemen zo, weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet, het gaat maar niet weg :{
Warme kruik erop, heet bad?
  zondag 5 juni 2022 @ 07:39:26 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204966737
Nog even reageren hoor!

@Lucky_Strike , zo fijn om je verslag te lezen.. ik vind het mooi dat je ook je grenzen aangegeven hebt bv bij de maatschappelijke werkster, werkt niet, we gaan iets anders doen..
Heb je eigenlijk nog terugkom dagen of check-ins om de dingen die er toch weer insluipen weer onder de loep te houden met een van de therapeuten? Beetje nazorg?,

@Cat-astrophe ohh stavanger O+ ik heb er een jaar gewoond en preikestolen wel 10 keer gedaan ofzo O+ wat Thinkk-Pinkk zegt, ergens halverwege vervloek je jezelf, maar het is uiteindelijk echt de moeite waard ( en laat je niet opfokken door de noren die soort van moeiteloos over de stenen drijven)

@Sarabi , wat tof het bierfestival! En leuke banners.. konden de buren nog iets voor jullie betekenen qua connecties ofzo? En 8 kratjes bier, das toch lekker.. in je eentje naar bierfestival lijkt me wel pittig een beetje aanspraak is altijd wel fijn :+

@vlindertje89, hopelijk voel je je al weer wat beter.
@Tele6 , hoe gaat het met jou? Weer een beetje bijgekomen?

@Candaasje , is er ergens een klus topicje?

En verder een :W naar de rest
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204966828
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 07:39 schreef Barreltje het volgende:

@:Sarabi , wat tof het bierfestival! En leuke banners.. konden de buren nog iets voor jullie betekenen qua connecties ofzo? En 8 kratjes bier, das toch lekker.. in je eentje naar bierfestival lijkt me wel pittig een beetje aanspraak is altijd wel fijn
De beachflag werd verzorgd door de organisatie :)

Een van de buren kenden we al redelijk. Maar nee niet echt iets aan over gehouden qua connectie.

Ik heb ondertussen een vriendin gevonden die mij kan helpen *O* Alleen mijn man kan voorlopig nog niemand vinden. Maar we hebben nog even.


Nu onderweg naar Apeldoorn om samen met een andere hobbybrouwers ons mangobier te brouwen. Gewoon voor fun :)
  zondag 5 juni 2022 @ 10:05:07 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204967179
Mocht je die beachflag na afloop meenemen??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 juni 2022 @ 10:57:55 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_204967425
Aardbeien uit de tuin als ontbijt. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204967502
Ik ben zo blij. Juli vorig jaar 'n vriend van ons in huis genomen ivm verbroken relatie, na 3 maanden had hij 'n andere woonplek maar op de dag dat hij ging, had 'n andere vriend zijn relatie verbroken dus hebben we hem opgevangen en hij is nu gister naar z'n nieuwe woonruimte gegaan. Na 11 maanden eindelijk het huis weer voor ons samen _O_ *O* hopelijk heeft het ons wat karmapunten opgeleverd :')
pi_204967616
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Warme kruik erop, heet bad?
Had ik allebei al geprobeerd en hielp helaas niet. Uiteindelijk rond 1.10 in slaap gevallen toen de paracetamol begon te werken en tot 7.45 aan één stuk door geslapen. Daarna nog beetje in bed liggen soezen en halfuurtje geleden opgestaan. Het is helaas nog steeds niet weg, al is t wel iets beter dan gister.

Net maar wel iets van ontbijt naar binnen gewerkt, en voorbereidingen gedaan voor lunch/avondeten zodat ik wel wat gezonds ga eten met lekker veel groente enzo. Nu op de bank met dekentje en kop kamillethee.

@Sarabi klinkt als een goede dag op het festival!
@Barreltje hoe voel jij je nu met de nierstenen?
pi_204967664
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Aardbeien uit de tuin als ontbijt. O+
Hier ook: nou ja, uit de tuin van de teler uit het volgende dorp
pi_204967688
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben zo blij. Juli vorig jaar 'n vriend van ons in huis genomen ivm verbroken relatie, na 3 maanden had hij 'n andere woonplek maar op de dag dat hij ging, had 'n andere vriend zijn relatie verbroken dus hebben we hem opgevangen en hij is nu gister naar z'n nieuwe woonruimte gegaan. Na 11 maanden eindelijk het huis weer voor ons samen _O_ *O* hopelijk heeft het ons wat karmapunten opgeleverd :')
Wat een opluchting en vrijheid opeens w/ nudge nudge wink wink.
Drie miljoen karma punten.
pi_204967699
@vlindertje89 pfft. Rustig aan dan maar. 💐
  zondag 5 juni 2022 @ 11:49:54 #250
63722 z80
I fink you freaky
pi_204967744
Gister gebruik gemaakt van het 9 Euro ticket. Even naar Krefeld voor avond eten. Het boemeltje wat op deze lijn loopt is niet mijn ding. De eerste 3 stations kan ik op de fiets sneller bereiken. En masker, wat hier nog verplicht is, met hooikoorts is geen goede combinatie.
Krefeld zelf is wel een aardig stadje. Eten bij de Indiër smaakte goed. Wel helaas aangepast aan de Duitse smaak mbt pittig. Straks eens kijken of er een fatsoenlijke foto op de tel. staat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')