oh absoluut, maar het levert vooral interessante situaties op.. ook vaak dingen waar je niet eens kwaad om kan worden terwijl ze wel een dikke vettequote:Op donderdag 2 juni 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf weinig met andere culturen te maken, maar ik weet wel dat het vrij suf is te denken dat hoe wij met dingen omgaan, de enige manier is. In onze moderne samenleving lijken die andere manieren dan heel disfunctioneel, maar die hebben vaak eeuwen wel goed gewerkt in hun eigen context.
Staat nergens dat-ie werkt met de vingerafdrukscanner?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze besteld
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_9.13.ProductTitle
Haha ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh absoluut, maar het levert vooral interessante situaties op.. ook vaak dingen waar je niet eens kwaad om kan worden terwijl ze wel een dikke vettewaard zijn
hmm ja zag dat plaatje dat het touchscreen niet beinvloed. En reviews zijn goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat nergens dat-ie werkt met de vingerafdrukscanner?
Touchscreen is iets anders dan die sensor!quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja zag dat plaatje dat het touchscreen niet beinvloed. En reviews zijn goed.
We gaan het zien :p
oke heb em geannuleerdquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Touchscreen is iets anders dan die sensor!
vrienden? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met mijn vriendin gezeten
Sahbis ,je weet toch?quote:
gozer die 10 maanden aan boord zat, in week 1 trots vertelde dat z'n vrouw zwanger was.. In week 4 dat ze een miskraam had. Toen ging ik naar huis, terwijl hij in mineur was. 2 maanden later terug aan boord gekomen. Hij weer helemaal happy.. Want z'n vrouw was weer zwanger.quote:
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gozer die 10 maanden aan boord zat, in week 1 trots vertelde dat z'n vrouw zwanger was.. In week 4 dat ze een miskraam had. Toen ging ik naar huis, terwijl hij in mineur was. 2 maanden later terug aan boord gekomen. Hij weer helemaal happy.. Want z'n vrouw was weer zwanger.
'no problem chiep, my brother fix'
Dit is wel heel goed om te weten eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
Even tussendoor, mocht iemand issues hebben en geen zin hebben om 150e uit te geven aan een rioolontstopperservice.
probeer dit eens.t dit werkt echt
Eeeeeeeehmquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gozer die 10 maanden aan boord zat, in week 1 trots vertelde dat z'n vrouw zwanger was.. In week 4 dat ze een miskraam had. Toen ging ik naar huis, terwijl hij in mineur was. 2 maanden later terug aan boord gekomen. Hij weer helemaal happy.. Want z'n vrouw was weer zwanger.
deze staat er bij die wel vingerafdruk doetquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel heel goed om te weten eigenlijk.
Nee nee.,Dit behoeft enige uitleg.quote:
Maar die is én uitverkocht én voor de S22+.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze staat er bij die wel vingerafdruk doet
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_4.10.ProductTitle
z'n vrouw was zwanger van hem, kreeg miskraam terwijl hij aan boord zat, z'n vrouw raakte zwanger van z'n broer. no problem everybody happy?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee.,Dit behoeft enige uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |