Oh noes! Misschien zijn er screenprotectors waar het wel mee werkt?quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
@:recce, heb er nu een screenprotector op maar nu werkt die vinger afdruk niet meer
Pehehe, dan schiet het wel aardig op ja.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
crack, wasmachine, droger, oven, lego, nanobricks, speakers , nog een beetje crack
en dan komt er nog 2 keer uit eten aan, m'n verjaardag waar ik wat drinken en eten voor moet inslaan en een crackboosterbox
komt allemaal net uit als het goed is
Ja dat denk ik wel. Maar laat deze maar even zitten nu. Al teveel uitgegeven aan de telefoonquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Misschien zijn er screenprotectors waar het wel mee werkt?
Ja, die zijn er. Voorbeeldje: https://www.gsmpunt.nl/sc(...)rprint-case-friendly
scheelt dat er vakantiegeld was deze maand. volgende maand winstuitkering dus dan haal ik m'n platenspeler die ik wil hebben en de rest gaat naar de spaarrekening.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehe, dan schiet het wel aardig op ja.
Ik had ook zin om te shoppen, maar ik hou het maar bij een stel short shorts (voor onder kortere rokjes, toch een prettiger idee dan slechts ondergoed) en dus de kapper.
Je bent hier bang voor?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehe, dan schiet het wel aardig op ja.
Ik had ook zin om te shoppen, maar ik hou het maar bij een stel short shorts (voor onder kortere rokjes, toch een prettiger idee dan slechts ondergoed) en dus de kapper.
Niet perse op die manier, maar ik hou van rokjes dragen én van niet op hoeven letten hoe ik neerplof.quote:
Misschien zit het wel in de opties dat je direct naar het homescreen kan gaan? Zo bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Maar laat deze maar even zitten nu. Al teveel uitgegeven aan de telefoon
Krijg vandaag zon protectortje binnen voor het horloge
Heb die face id dus aangezet en het always on display staat ook aan. had eigenlijk gehoopt dat hij dan zelf gewoon naar je homescreen springt zeg maar met face id, Dat doet die dan niet. HIj unlocked wel maar je moet zelf nog dat scherm swipen.
Das niet zo handig
Haha, ja, kan ik me voorstellen. Anders moet je steeds nadenken hoe je je beweegt ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse op die manier, maar ik hou van rokjes dragen én van niet op hoeven letten hoe ik neerplof.![]()
Maar niet de hele wereld hoeft m'n billen in volle glorie te zien, zeg maar.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit het wel in de opties dat je direct naar het homescreen kan gaan? Zo bijvoorbeeld?
https://tunecomp.net/gala(...)stay-on-lock-screen/
Precies.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, kan ik me voorstellen. Anders moet je steeds nadenken hoe je je beweegt ook.
Sleutels bijvoorbeeld? Het lijkt me echt irritant als je daar altijd een tasje voor bij je moet hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Precies.En, nog een handige feature, die shorts hebben ook zakken, dus daar kan ik mooi wat kleine zooi in kwijt.
Noem het intermittent fasting en je bent ontzettend goed bezig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens besloten dat ik ontbijten gewoon maar compleet opgeef. Vanmorgen geskipt en ik begin nu pas trek te krijgen, als ik wel ontbijt, begin ik om 11 uur al te rammelen.
Exact.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Sleutels bijvoorbeeld? Het lijkt me echt irritant als je daar altijd een tasje voor bij je moet hebben.
Ja, ik weet het.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Noem het intermittent fasting en je bent ontzettend goed bezig.
Dat is toch niet jouw probleem? Zo dacht mijn onderbuurvrouw in ieder geval wel toen dat bij mijn gebouw aan de hand was. Die bleef gewoon het toilet gebruiken, zelfs toen ze er mee aan het werk waren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zit ergens beneden in 't gebouw een verstopping in de riolering. Heel fijn
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw probleem? Zo dacht mijn onderbuurvrouw in ieder geval wel toen dat bij mijn gebouw aan de hand was. Die bleef gewoon het toilet gebruiken, zelfs toen ze er mee aan het werk waren.
Het werkt niet soepeltjesquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw probleem? Zo dacht mijn onderbuurvrouw in ieder geval wel toen dat bij mijn gebouw aan de hand was. Die bleef gewoon het toilet gebruiken, zelfs toen ze er mee aan het werk waren.
vorige week hier ook, werd een pijp vervangen. zijn ze naar boven gelopen. 20 minuten niet de wc gebruiken, douche etc. 10 minuten bezig terwijl die pijp er niet in zat en raad eens......quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat al een kolkenzuiger voor de deurquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
klinkt trouwens wel als een Filippijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt, sommige mensen ...quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
vorige week hier ook, werd een pijp vervangen. zijn ze naar boven gelopen. 20 minuten niet de wc gebruiken, douche etc. 10 minuten bezig terwijl die pijp er niet in zat en raad eens......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |