O lekker, ga je nog ergens naar toe?quote:
Hey Bitterbalquote:
Heeft ze van haar vader,die gooide ook mensen uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
onze maxima![]()
https://fb.watch/do4ktXcZkc/
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbal![]()
IK heb je laatst nog gegeten uit de airfryer![]()
Geef ze mij maar gewoon uit de frituurpan vele malen lekkerder
"Brabant is fantastisch van boven"quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
onze maxima![]()
https://fb.watch/do4ktXcZkc/
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bitequote:Op donderdag 2 juni 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja denk datd ie smaak idd niet te evenaren is maar toch vind ik die airfryer goede uitvinding
Hey IJsdraakjequote:
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat dingquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bite
Heeeey Dot! Hoe is het met de schouder, nog steeds intensieve fysio?quote:
De appie heeft culry in de aanbieding,die zijn goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat ding
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slappe dingen , niet echt een lekkere krokante bite
Ik bak maakt mijn Friet/patat altijd zelf nooit dat diepvries spul. Dat lukt helemaal niet in de airfryerquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het grootste verschil met patat. Dat lukt mij niet nooit goed in dat ding
quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.
Ik heb ook al gelezen dat die dingen vetter zijn dan gewoon gebakkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een airfryer is zo'n ding waar dikke mensen snacks in klaarmaken zodat ze denken dat ze gezond eten.
maar doe je het dan in de oven of toch ook fituur?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bak maakt mijn Friet/patat altijd zelf nooit dat diepvries spul. Dat lukt helemaal niet in de airfryer
Oostenrijk, Slovenië, Hongarije.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ga je nog ergens naar toe?
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgdquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sinds dat ik terug ben van vakantie dat ding niet meer gebruikt
Goede keuze.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgd
Dat zou je niet verder vertellenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag Bram Ladage van de Thuisbezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |