valt wel wat voor te zeggen, maar toch.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer mee oneens. Vergelijk het met een bedrijf. Als je werknemer van zoiets wordt beschuldigd dan heb je niet echt een andere keuze dan hem/haar op non-actief te zetten. Want als hij/zij onschuldig is, kun je hem/haar daarna weer aan het werk zetten. Maar andersom heeft nogal consequenties (iemand gewoon door laten werken, terwijl hij/zij daadwerkelijk schuldig was).
Jij vroeg wat ik wil. Dan geef ik antwoord.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere discussie.
Ergens ja. Maar je ziet: het recht wint uiteindelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel wat voor te zeggen, maar toch.
je kan eigenlijk tegenwoordig gewoon een hele muziek/acteer carrière van iemand kapot maken door simpel 1 uitspraak te doen lijkt het wel
Toch zeker wel vergelijkbaar met Jason Momoa. En volgens mij werd ze ook in één adem met Gal Gadot genoemd...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik mij alleen afvraag: heeft die Amber Heard überhaupt 15 miljoen? kan zijn dat ik mij er volledig op verkijk, hoor. Maar zo 'groot' was die toch niet??
ja maar zijn carrière is wel aan diggelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ergens ja. Maar je ziet: het recht wint uiteindelijk.
Nee, meidquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij vroeg wat ik wil. Dan geef ik antwoord.
Aaah oke. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Toch zeker wel vergelijkbaar met Jason Momoa. En volgens mij werd ze ook in één adem met Gal Gadot genoemd...
tegen welk gevolg?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ergens ja. Maar je ziet: het recht wint uiteindelijk.
Oh jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Toch zeker wel vergelijkbaar met Jason Momoa. En volgens mij werd ze ook in één adem met Gal Gadot genoemd...
denk dat de vervolgschade voor Depp wel mee zal vallen eerlijk gezegd, die had al een mooi cv opgebouwd en die is niet meteen weg.. maar een beginnende acteur zou hiermee idd wel vakken moeten gaan vullen bij wijze van sprekequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar zijn carrière is wel aan diggelen
Als je iemand valselijk beschuldigd, trek je praktisch altijd aan het kortste eind. Maar ja, voordat het allemaal voor het recht komt, heb je veel zorgen en hoofdpijn. Maar ik zie niet echt in hoe het anders kan. Je kan als bedrijf ook niet het risico nemen om een verkrachter, vrouwenbeater te laten werken..quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen welk gevolg?
nu hebben we het hier over een miljoenen verdienende acteur die echt niet een droog broodje hoefde te eten, maar bijv hier in NL zou een zangertje die het echt van schnabbels moet hebben ook gepakt worden en wanneer krijgt die uiteindelijk het winnende recht?
Volgens mij probeerde AH's team de wereld ervan te overtuigen dat ze qua acteerniveau en rollen op dezelfde lijn stond als acteurs die HEEL VEEL meer bereikt hebben, waaronder een Jason Momoa en Gal Gadot...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aaah oke. Dat wist ik niet.
Gal Gadot, dat is toch die Israëlische dame? daar zou ik wel door 'genederzet' door willen worden. Schatje mag ik je Palestijn zijn.
Hij is keihard gecanceld en laten vallen door o.a. Disney, het enige bedrijf wat achter hem blijven staan is Dior volgens mij...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat de vervolgschade voor Depp wel mee zal vallen eerlijk gezegd, die had al een mooi cv opgebouwd en die is niet meteen weg.. maar een beginnende acteur zou hiermee idd wel vakken moeten gaan vullen bij wijze van spreke
Anders verkoopt ze toch gewoon de boot...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik mij alleen afvraag: heeft die Amber Heard überhaupt 15 miljoen? kan zijn dat ik mij er volledig op verkijk, hoor. Maar zo 'groot' was die toch niet??
ja en Disney komt wel terug want die willen echt geen inkomsten voor piratenfilmpjes mis lopenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij is keihard gecanceld en laten vallen door o.a. Disney, het enige bedrijf wat achter hem blijven staan is Dior volgens mij...
Disney is te druk met grooming.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij is keihard gecanceld en laten vallen door o.a. Disney, het enige bedrijf wat achter hem blijven staan is Dior volgens mij...
Nee.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef theunderdog het volgende:
Het recht heeft gesproken. Wat wil je nou nog meer?
intussen is Depp al bijna bejaard hequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en Disney komt wel terug want die willen echt geen inkomsten voor piratenfilmpjes mis lopen
Ik vind dat hele punt van niet op social media gaan sowieso dubieus. Ik kan wel wegblijven van Instagram en Twitter, maar ik kan niet tegenhouden dat mijn tante allemaal memes gaat appen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch heb ik vragen,.
• Had Heard kunnen winnen als zij Camille & co. als advocaten had gehad?
• Heeft het feit dat Depp een geliefd acteur is (mogelijk ook voor de jury dus) meegespeeld?
• Heeft de jury écht geen beelden, citaten en what not opgezocht in hun vrije tijd en daardoor hun mening niet laten beïnvloeden?
• Wat nu met de Britse zaken?
• Wat als Heard van het level Depp was en hij van sterniveau Heard?
Speculaas, speculaas.
ja intussen heeft Depp ook wel al meer geld dan hij en zijn kinderen in een leven op kunnen krijgen hequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
intussen is Depp al bijna bejaard he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als ik Depp was zou ik mijn fee wel iets verhogen als Disney komt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en Disney komt wel terug want die willen echt geen inkomsten voor piratenfilmpjes mis lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |