Ik ken mensen die nooit ziek zijn maar zich af en toe gewoon ziekmelden omdat ze zin hebben in een vrije dagquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Voel mij een oplichter als ik mij hier ziek voor meld. echt
Biefstuk?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
krijg nu zin in hopjesvla.. rara wat ik in de koelkast heb
Juiste instelling!quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken mensen die nooit ziek zijn maar zich af en toe gewoon ziekmelden omdat ze zin hebben in een vrije dag![]()
Dat ben je niet, je kunt niet meer lopen dus je bent gewoon ziek, klaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Nou nou nou, ik had gisteren ook hoofdpijn hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leen maar een beetje ambtenarenmentaliteit van Buda dan en blijf gewoon thuis,
Neequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat de kerstman een kaartje naar je moeder sturen?
Je kunt ook de andere kant op doorslaan ...quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leen maar een beetje ambtenarenmentaliteit van Buda dan en blijf gewoon thuis,
mja das wel zoquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is mensen compleet affakkelen en dan inruilen voor de volgende.
En dan bij voorkeur zo jong mogelijk want die zijn goedkoop en luisteren nog braafquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is mensen compleet affakkelen en dan inruilen voor de volgende.
neequote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden ze ook zo trouw zijn aan jou?
Hé dat is ook mijn tindervoorkeurquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur zo jong mogelijk want die zijn goedkoop en luisteren nog braaf
Ze heeft wel een mooi contract en mocht lekker lang op vakantie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hé dat is ook mijn tindervoorkeur
'Onze omzet was deze maand niet zo goed, we betalen je deze maand maar de helft want we kunnen de aandeelhouders niet in de steek laten, hoop dat je daar begrip voor hebt'quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoek je een bijvrouw?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
hoezo mooi contract?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooi contract en mocht lekker lang op vakantie.
In een blauw pakje?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok Marcoquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
en hoe langer je het uitstelt, hoe langer die periode kan zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou omdat ik niet binnen paar dagen van dit probleem af ben.![]()
dat is niet helemaal jouw probleem hequote:en tekort aan personeel
hart voor de zaak ik snap wel,hebik ook..quote:en gewoon
Vakkenvullen bij de AH levert nog meer op inmiddelsquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo mooi contract?
32 uurs contract 12 euro bruto per uur
Aldus mijn vorige werkgever aan het begin van coronaquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Onze omzet was deze maand niet zo goed, we betalen je deze maand maar de helft want we kunnen de aandeelhouders niet in de steek laten, hoop dat je daar begrip voor hebt'
Dat laatste maakt ze ook niet uitquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
en hoe langer je het uitstelt, hoe langer die periode kan zijn
[..]
dat is niet helemaal jouw probleem he
[..]
hart voor de zaak ik snap wel,hebik ook..
maar als je bijna niet kan lopen weet je toch dat je niet zo efficient werkt? en dat dat ook niet goed is?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ja maar dta lijkt mij echt een kut baanquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vakkenvullen bij de AH levert nog meer op inmiddels
Miljaarquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
terug naar rovaniemi en gauw perkele!
Ik zou bij de Bijenkorf solliciteren en daar lekker in de winkel gaan staan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dta lijkt mij echt een kut baan
En dan op de kledingafdeling ofzo? Ben ik toch geen type voorquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou bij de Bijenkorf solliciteren en daar lekker in de winkel gaan staan.
Zal ik gewoon d'r voordeur dichttimmeren?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik stel voor dat we morgen naar Rotterdam afreizen en Bal binnenhouden.
afdeling van servies. Lekker Blond Amsterdam verkopen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan op de kledingafdeling ofzo? Ben ik toch geen type voor
Ze hebben daar toch ook een luxe snack afdeling?quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik gewoon d'r voordeur dichttimmeren?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan moet je in de horeca blijven werken totdat je naar Thailand emigreert.quote:
Haal mij even op onderweg. Ik heb ook een hamer.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik gewoon d'r voordeur dichttimmeren?
Het is voor je eigen bestwilquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je in de horeca blijven werken totdat je naar Thailand emigreert.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haal mij even op onderweg. Ik heb ook een hamer.
Moet ze haar naam veranderen in Foie Gras.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch ook een luxe snack afdeling?
En dan nog even langs de bouwmarkt om materialen te halenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haal mij even op onderweg. Ik heb ook een hamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |