Wie dat ooit verzonnen heeft, mag van mij de hik krijgen jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:59 schreef Recce het volgende:
Eindelijk is de hik over. Wat een domme uitvinding, de hik.
Net als vorig weekendquote:
Leuk voor je.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net als vorig weekend5 dagen weekend. 4 dagen werken 3 dagen weekend.
Dat had ik een tijdje terug gedaan. Het was echt heel goor, terwijl ik het als kind heel lekker vond.quote:
Lekker man, net als chocomel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik een tijdje terug gedaan. Het was echt heel goor, terwijl ik het als kind heel lekker vond.
Beter. Je hoeft ook niet altijd het advies van een HA af te wachten. Als het niet gaat, gaat het niet.quote:
Ja ik weet niet. Misschien omdat ik het als kind niet mocht van mijn moeder dat ik het in mijn hoofd als lekkerder heb opgeslagen dan het echt was.quote:
Punicaquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taksi. Ook al jaren niet meer gedronken, binnenkort eens halen.
En een capri sun
Nu al met pensioenquote:
mja maar moet denk ik toch nog 2 weken wachten totdat ze er iets aan doenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Beter. Je hoeft ook niet altijd het advies van een HA af te wachten. Als het niet gaat, gaat het niet.
roosje voor je pijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoe meer ik loop hoe pijnlijker het werd en dan stond ik nog achter de bar
Ja, dan is het echt beter om naar huis te gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoe meer ik loop hoe pijnlijker het werd en dan stond ik nog achter de bar
benieuwd wat ze morgen aan de telefoon zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan is het echt beter om naar huis te gaan.
kan toch nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu gewoon thuisblijven totdat dit opgelost is, ballie. Anders heb je straks geen been meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |