Beterschap!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:51 schreef MaJo het volgende:
Als Aapie zich de afgelopen dagen zo gevoeld heeft als ik me nu voel dan snap ik wel dat hij niet te genieten wasdamn wat voel ik me beroerd
Verder dan ruim 4 jaar kom ik nog niet en ik weet zeker dat er nog mindere periodes zullen komen, maar die kleuter is de rust zelf en dat was ze als dreumes ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:28 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik vind dit topic ook echt zo grappig, kan niet wachten tot mijn F. over 2,5 maand (omg, dan al?!?!?) een dreumes is. Nu doet ze soms al zulke grappige én irritante dingen, ben benieuwd hoe dat gaat als ze echt kunnen lopen en klimmen en praten. Ze is nu al behoorlijk temperamentvol.
Vinden jullie (en dan vooral de users die meer kinderen hebben) de dreumestijd het pittigst qua driftbuien/opvoeden/alles in het algemeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door SQ op 04-06-2022 08:53:18 ]disclaimer
Ja dit allemaal!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:51 schreef SQ het volgende:
Oh en ik had het filmpje van @:Bienelientjee ook nog gezien, wauw! Wat bizar eigenlijk om zulke dingen uit je baby te horen komen![]()
En kleine boze zielie met haar temperament
En poffertje die er uit ziet als een peuter maar slaapt als een newborn![]()
![]()
Allemaal eikels schatjes!
Haha, geweldig! J belt ook met alles.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:09 schreef SQ het volgende:
In de categorie "daar kun je ook mee bellen":
https://youtube.com/shorts/DZLIqvW7ZE0?feature=share
Het is lastig met de slaapjes. De ene dag gaat het goed, de andere dag niet. Vandaag is hij al om 17.30 in slaap gevallen. We hebben hem maar naar bed gedaan. Ik wil niet weten hoe vroeg hij morgen wakker wordt... We laten hem vanaf nu een een half uurtje á 45 minuten op bed liggen tussen de middag. Dan maar tot laat wakker, maar zo behoudt hij het goede ritme nog een beetje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef Nolita het volgende:
Ik vond kleuter toen ze 3 was het pittigst, al is ze over het algemeen heel prima te handelen. (Als ik het naar bed gaan/inslapen van 0 tot 4 en nu ook nog soms even buiten beschouwing laat...)
Dreumes is een andere categorie en nu al soms een uitdaging, maar idd dat is anders dan een peuter / kleuter.
En wow sun, wat is a snel klaar met zijn slaapjes.
Ik vond kleuter met 2,5 al jong.
Het blijft soms zo gek..quote:Op zondag 12 juni 2022 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is lastig met de slaapjes. De ene dag gaat het goed, de andere dag niet. Vandaag is hij al om 17.30 in slaap gevallen. We hebben hem maar naar bed gedaan. Ik wil niet weten hoe vroeg hij morgen wakker wordt... We laten hem nu een een half uurtje á 45 minuten op bed liggen tussen de middag. Dan maar tot laat wakker, maar zo behoudt hij het goede ritme nog een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |