Zag hem gisteren na vier jaar toevallig weer een keer terug, hij heeft vergevorderde Parkinson inmiddels, ik zat echt op zijn ogen te letten maar de kille puppymoordenaar was verdwenen, zag alleen wat breekbaars nog, hij vroeg me wel of ik nu tevreden was, wat daar dan ook achter zat achter die vraag, heb mijn mond gehouden en een knipoog gegeven waar hij totaal niets mee kan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Creepy is dat![]()
Ogen spreken echt boekdelen.
Dat zou ook helemaal niet raar zijn inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.
'Ja buurman, mag ik even een foto van je maken, dan kan ik kijken of die psychotische blik van je ook op stilstaand beeld zo over komt'quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ook helemaal niet raar zijn inderdaad.
Ok GerrieDJquote:
En de buurvrouw?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja buurman, mag ik even een foto van je maken, dan kan ik kijken of die psychotische blik van je ook op stilstaand beeld zo over komt'
Neequote:
waar?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, wat ligt er voor schip aan de kade?
@Buurmanquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDie was trouwens snel verdwenen nadat ze een mep van buurman kreeg. En inmiddels is buurman zelf ook vertrokken. Woont nu een rustige kerel. Zou heel goed een FOK!ker kunnen zijn,
oh die, die kwam hier net voorbijquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, wat ligt er voor schip aan de kade?
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
om te dreggen? Is dat een nederlands woord?
Dat heet ook wel baggeren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Dreg Queen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja, maar in het Nederlands heet dit baggerenquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Het is een baggerschipquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, baggeren is weer net anders toch?
https://www.woorden.org/woord/dreggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |