Bagger en chill.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Is-ie daar nu aan het baggeren? Of gewoon aan het chillen?
Ligt daar voor de doopquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
nee denk baggeren jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had het over het verschil tussen dreggen en baggeren, niet over wat het voor schip is.quote:
Dit is een baggerschip.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, baggeren is weer net anders toch?
https://www.woorden.org/woord/dreggen
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het over het verschil tussen dreggen en baggeren, niet over wat het voor schip is.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
om te dreggen? Is dat een nederlands woord?
In het Engels word dredging voor beide betekenissen gebruikt afaikquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het over het verschil tussen dreggen en baggeren, niet over wat het voor schip is.
Ja, to dredge en dreggen is niet hetzelfde. Het heeft wel dezelfde oorsprong, gok ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, baggeren is weer net anders toch?
https://www.woorden.org/woord/dreggen
Daar heb ik geen papiertje in, dus geen idee.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In het Engels word dredging voor beide betekenissen gebruikt afaik
Ik welquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen papiertje in, dus geen idee.
Voor een Moldavische klinkt dat waarschijnlijk als een grove belediging.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik het woordje mormel de laatste tijd vaak als werkwoord "loop eens niet zo te mormelen joh"
Krijg dan vaak dit snuitje terug ------> [ afbeelding ]
kwam me onbekend voor, maar die wijk had ik niet zo heel vaak..quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je wel eens post bezorgd bij die man? Of had je 'm nooit eerder gezien?
mensen uit moldavie heten toch ook mormels?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een Moldavische klinkt dat waarschijnlijk als een grove belediging.
Klinkt niet slechter dan ghustepot.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een Moldavische klinkt dat waarschijnlijk als een grove belediging.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen uit moldavie heten toch ook mormels?
Gewoon een keer wat Fok! oneliners roepen bij het voorbijgaan en kijken wat de reactie is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDie was trouwens snel verdwenen nadat ze een mep van buurman kreeg. En inmiddels is buurman zelf ook vertrokken. Woont nu een rustige kerel. Zou heel goed een FOK!ker kunnen zijn,
Als ik hem tegenkom op de gang: “Vis een optie?”quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat Fok! oneliners roepen bij het voorbijgaan en kijken wat de reactie is.
Mag ik even aan je borsj voelen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt niet slechter dan ghustepot.
Aanspreken met Gerrie, Oemfoefoe, Kroeppoekkip of Tamme Kut.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat Fok! oneliners roepen bij het voorbijgaan en kijken wat de reactie is.
Vragen of hij ook weleens last heeft van binnenkantbeestjes en of hij vanavond knipkip eetquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanspreken met Gerrie, Oemfoefoe, Kroeppoekkip of Tamme Kut.
Of mr. Wattenschijfje of voor 50cent een beeldje bij hem kopen en er dan op gaan stampen ("whehe")quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanspreken met Gerrie, Oemfoefoe, Kroeppoekkip of Tamme Kut.
"Oh, ons mens is weg, we knagen dat ding door."quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:00 schreef Ama het volgende:
Pff een maand hangt een mandje zonder problemen bij de ratten, hebben ze toen ik vandaag weg was dat ding los geknaagd.
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh, ons mens is weg, we knagen dat ding door."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |