Wie heeft er dooie vissenogen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan best iets hebben hoor
Beter dan van die dooie vissenogen.
Soms hebben mensen van die emotieloze ogen. Ik had een buurman die dat had. Die kon heel vriendelijk klinken, maar zijn ogen stonden altijd dof en uitdrukkingsloos. Alsof hij elk moment een bijl tevoorschijn kon halen om American Psycho na te spelen.quote:
zal er zo uitzienquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opzichtig strompelen met een vol dienblad zodat de soep en koffie alle kanten op spettert.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal er zo uitzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De baas zal wel denken dat dat nog altijd beter is dan geen bediening. Zolang Ballie nog een beetje kan kruipen, gaat het werk gewoon door.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opzichtig strompelen met een vol dienblad zodat de soep en koffie alle kanten op spettert.
Mijn oude baas had dat, die kon hardop lachen met lachrimpels en dan keek je in de totaal niet meelachende ogen van een kille puppymoordenaar, meeste mensen viel dat niet eens op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms hebben mensen van die emotieloze ogen. Ik had een buurman die dat had. Die kon heel vriendelijk klinken, maar zijn ogen stonden altijd dof en uitdrukkingsloos. Alsof hij elk moment een bijl tevoorschijn kon halen om American Psycho na te spelen.
Creepy is datquote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude baas had dat, die kon hardop lachen met lachrimpels en dan keek je in de totaal niet meelachende ogen van een kille puppymoordenaar, meeste mensen viel dat niet eens op.
takes one to know one?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude baas had dat, die kon hardop lachen met lachrimpels en dan keek je in de totaal niet meelachende ogen van een kille puppymoordenaar, meeste mensen viel dat niet eens op.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms hebben mensen van die emotieloze ogen. Ik had een buurman die dat had. Die kon heel vriendelijk klinken, maar zijn ogen stonden altijd dof en uitdrukkingsloos. Alsof hij elk moment een bijl tevoorschijn kon halen om American Psycho na te spelen.
Ja eens, eerste waar ik naar zou kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Creepy is dat![]()
Ogen spreken echt boekdelen.
Ik heb superlieve sprekende ogen waar intelligentie, joie de vivre en snaaksheid uit spreekt juist.quote:
Straks kun je nog Lingo gaan presenterenquote:
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]Maar zou je dat wel op een foto kunnen zien, die uitdrukkingsloosheid? Zo'n psychoblik heeft vaak ook iets met te weinig knipperen te maken, vind ik.
Zag hem gisteren na vier jaar toevallig weer een keer terug, hij heeft vergevorderde Parkinson inmiddels, ik zat echt op zijn ogen te letten maar de kille puppymoordenaar was verdwenen, zag alleen wat breekbaars nog, hij vroeg me wel of ik nu tevreden was, wat daar dan ook achter zat achter die vraag, heb mijn mond gehouden en een knipoog gegeven waar hij totaal niets mee kan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Creepy is dat![]()
Ogen spreken echt boekdelen.
Dat zou ook helemaal niet raar zijn inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.
'Ja buurman, mag ik even een foto van je maken, dan kan ik kijken of die psychotische blik van je ook op stilstaand beeld zo over komt'quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ook helemaal niet raar zijn inderdaad.
Ok GerrieDJquote:
En de buurvrouw?quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ben nooit in de verleiding geweest om een foto van mijn buurman te maken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja buurman, mag ik even een foto van je maken, dan kan ik kijken of die psychotische blik van je ook op stilstaand beeld zo over komt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |