abonnement Unibet Coolblue
pi_204934310
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat is logisch, want je hebt een auto omdat je van A naar B wilt op je eigen tijd en eigen route. Anders was je wel met het OV gegaan die vertrekt op een plek waar je niet bent, gaat naar een plek waar je niet heen wilt en neem een route die je niet wilt.
In principe logisch, behalve dan dat het voertuig voor gemiddeld 5 personen is gebouwd.
pi_204934337
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
In principe logisch, behalve dan dat het voertuig voor gemiddeld 5 personen is gebouwd.
dat komt omdat je met je kinderen op stapt wilt gaan wanneer het je uitkomt. Omdat een 1 of 2 persoons auto en een gezinsauto bezitten velen malen duurder is dan het bezit en gebruik van een gezinsauto waarbij 99% van de tijd maar 1 persoon erin zit.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204934433
het gebaar van de toeslag voor de werknemers is leuk, echter is het een tijdelijke toeslag.
de vraag is nu of er extra personeel komt, of dat het personeel meer uren gaat maken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 1 juni 2022 @ 18:18:27 #54
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204934541
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 17:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
In principe logisch, behalve dan dat het voertuig voor gemiddeld 5 personen is gebouwd.
Dat is het mooie van veel auto's. Ze zijn multifunctioneel. Je kunt er gebruik van maken met 1 persoon, of twee personen, of drie personen, of vier personen en vaak ook nog met 5 personen. Da's mooi, he? ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204934581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 18:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dat is het mooie van veel auto's. Ze zijn multifunctioneel. Je kunt er gebruik van maken met 1 persoon, of twee personen, of drie personen, of vier personen en vaak ook nog met 5 personen. Da's mooi, he? ^O^
Dan moet automobilisten alleen niet meer zeuren over files die men zelf veroorzaakt door inefficiënt met het beschikbare asfalt om te gaan. :D
  woensdag 1 juni 2022 @ 18:48:26 #56
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204934751
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 18:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan moet automobilisten alleen niet meer zeuren over files die men zelf veroorzaakt door inefficiënt met het beschikbare asfalt om te gaan. :D
Ik kan niet poolen en ik rij zelden in de spits. Voel me derhalve niet aangesproken. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 1 juni 2022 @ 19:39:19 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204935296
Benschop zelf denkt dat hij de juiste man op de juiste plaats is :') _O- _O- _O-

en voelt zich ’uiterst gemotiveerd’ om de problemen op te lossen. Aan opstappen heeft hij, ondanks alle kritiek, niet gedacht. _O-

Of zijn plannen voor komende zomer soelaas bieden is echter nog maar de vraag. Benschop kan desgevraagd niet aangeven binnen welke termijn de problemen zijn opgelost en weer normale wachttijden gaan gelden. |:(


„Maar ik doe mijn uiterste best om dat zo snel mogelijk met het team voor elkaar te krijgen.”

https://www.telegraaf.nl/(...)s-te-hebben-gevonden

ONGESCHIKT :7
pi_204935975
Benschop zit vanavond bij Op1.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 1 juni 2022 @ 20:22:08 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204936000
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Benschop zit vanavond bij Op1.
Hopelijk laten ze hem in de rij wachten bij de parkeerplaats
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204936044
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 09:58 schreef Rene het volgende:
Baal dat mijn vlucht binnenkort vanaf Schiphol gaat. Wil hem eigenlijk omzetten naar Eindhoven. Daarvandaan vliegt men ook naar Rome. Iemand ervaring hiermee? Het annuleren via zo’n tussenorganisatie? (Mytrip geloof ik)
Vandaag gevlogen en de rij bij security was lang maar in exact een half uur was ik er doorheen. Viel mij behoorlijk mee. Heb langer moeten wachten bij de burgerking/laplace.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204936109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bij een voltijd baan is dat ongeveer ¤400 per maand en ook als je modaal verdient, is dat nog steeds een hoop geld.
Met de huidige inflatie heb je volgende week voor 400 euro net een kwartvolle benzinetank of een half brood. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 20:32:33 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204936125
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Vandaag gevlogen en de rij bij security was lang maar in exact een half uur was ik er doorheen. Viel mij behoorlijk mee. Heb langer moeten wachten bij de burgerking/laplace.
Ja en dit haat ik dus. Zal je zien dat ik vier uur lang moet wachten zodra we er zijn.
Want, die rijen die je op TV ziet, die buiten helemaal rond gaan, dat zijn dan de zogenoemde excessen of zo?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 juni 2022 @ 20:37:00 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204936193
’Zwarte zomer’ Schiphol: zo druk wordt het op jouw vertrekdag

Vakantiegangers gaan op Schiphol een ’zwarte zomer’ tegemoet met juli als slechtste maand, zo blijkt uit een interne planning van de luchthaven. Augustus zal waarschijnlijk maar iets beter zijn dan juli. Maar begin juli liggen er bovendien twee landingsbanen uit in verband met slecht gepland onderhoud.



https://www.telegraaf.nl/(...)t-op-jouw-vertrekdag

:o _O-
pi_204936223
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:45 schreef xzaz het volgende:

[..]
Nou nou, overgewaarde zangers die niet kunnen optreden; dat zal jammer zijn.
Al die over het paard getilde autotune "artiesten" minder betalen en de beveiliging en het barpersoneel meer. En door!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 1 juni 2022 @ 20:41:59 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204936261
Minister Harbers: schrappen vluchten Schiphol tijdens drukke periodes kan niet worden uitgesloten :')

Den Haag - Het vaker schrappen van vluchten op Schiphol tijdens drukke periodes kan niet worden uitgesloten. Dat zegt minister Mark Harbers (Infrastructuur) in een debat over de luchtvaart. Het cancelen van vluchten mag volgens de minister alleen pas aan de orde zijn als het ’echt niet anders kan’. „Maar ik sluit niet uit dat dat noodzakelijk is als de andere maatregelen niet helpen.”

Dat Schiphol nu een akkoord heeft gesloten met vakbonden FNV en CNV over de werkomstandigheden voor komende zomer is volgens Harbers „een eerste, zeer noodzakelijke stap, maar we zijn er nog niet.” Volgens hem is het dan ook „geen toverstafje” om de chaos op de luchthaven, die al enkele weken aanhoudt, te verhelpen.

In het parlement klinkt ook flinke kritiek richting de VVD-minister zelf. Het kabinet is aandeelhouder van Schiphol en onder meer de VVD, CDA, PvdA, JA21 en DENK willen dat Harbers ’meer regie’ pakt. CDA-Kamerlid Harry van der Molen: „Wat kunnen we van de minister verwachten en niet alleen van Schiphol?”, vraagt hij zich af.

De minister wijst juist naar de luchthaven zelf en vindt dat het eerst aan Schiphol zelf is om de problemen op te lossen. Harbers wil geen ultimatum aan de luchthaven stellen waarbinnen de problemen moeten worden opgelost. „Maar wij melden als overheid dagelijks: los het op en doe daarvoor alles wat nodig is.” Volgens de bewindsman is er een ’grote betrokkenheid bij de directie en andere werknemers op Schiphol’ om dat te bewerkstelligen. Harbers belooft de Kamer wel ’zeer frequent’ te gaan infomeren over de stappen die nu worden gezet. Harbers wil elke week schriftelijk door Schiphol worden geïnformeerd over de stappen die worden gezet en de resultaten.
Duurste luchthaven van Europa

Schipholbaas Benschop zei dinsdag tegen Kamerleden dat de rekening voor het oplossen van de problemen ook bij aandeelhouders komen te liggen. Volgens Harbers stuurt het kabinet ’niet op lage kosten en winstmaximalisatie’. Kwaliteit mag wat kosten, aldus Harbers. Hij erkent dat de vele maatregelen ook ten kosten kunnen gaan van de winst ’en daarmee van een eventuele dividenduitkering aan het Rijk’ en waarschuwt voor hogere tarieven. Daarmee zou Schiphol volgens de minister bijvoorbeeld met ’securitygelden’ de duurste luchthaven van Europa kunnen worden.

Kamerleden zeiden verder zorgen te hebben over de toekomst van de luchthaven. Zo ontbreekt er een natuurvergunning en dreigt de luchthaven door stikstofregels in een juridisch moeras terecht te komen. „De natuurvergunning hangt als een zwaard van Damocles boven Schiphol”, zegt D66-Kamerlid Raoul Boucke. Hij denkt dat Schiphol ’een maatje te groot’ is geworden. „De balans lijkt zoek.” VVD-Kamerlid Daniel Koerhuis wijst juist op het enorme belang van de luchthaven voor de economie en 300.000 banen. „Daar sta ik voor.”

PvdA-Kamerlid Habtamu de Hoop stelt dat de chaos op Schiphol duidelijk maakt dat ’het schenden van grenzen de standaard is geworden’. GL-Kamerlid Suzanne Kröger stelt dat de Kamer de baas van Schiphol niet alleen de schuld kan geven. „Hij voert alleen maar het beleid uit dat hij van de VVD-ministers krijgt”, zegt ze. Zij pleit voor ’gecontroleerde krimp’. BBB-fractievoorzitter Caroline van der Plas wil juist dat het aantal vluchten binnen een bereik van 400 kilometer zo snel mogelijk worden geschrapt, maar dan moet wel het openbaar vervoer op orde zijn. De PVV doet samen met de VVD en CDA juist een oproep om een heel aantal vluchten naar regionale vluchthavens over te hevelen. Harbers zegt dat daar door Schiphol serieus naar wordt gekeken.

https://www.telegraaf.nl/(...)t-worden-uitgesloten

Aldus de opperkneus die in 10 jaar niet eens is gelukt om zijn vierjarige studie af te ronden :') _O- _O-
En dat is dan de man in het midden van Kaag die niet eens begrijpt dat zij de macht heeft om een ava te houden en hele top te ontslaan :') :|W
pi_204936292
Dit wordt alleen maar leuker en leuker
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_204936420
Ben 't wel eens met Lientje. 9 keer per dag een vlucht van Schiphol naar Brussel, wtf.
En vanaf Rotterdam Airport ook nog een vlucht naar Brussel.

is dat nou echt nodig per vliegtuig. dat ene uurtje tijdswinst. wat in de praktijk wellicht nihil is.
Dusseldorf is ook perfect per trein bereikbaar. toch gaat er 4 keer per dag een vliegtuig vanaf Schiphol.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 1 juni 2022 @ 20:59:24 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204936507


:') :') :') _O- _O- _O- _O- _O-
Wie verteld hem even dat het niet zo is :(
  woensdag 1 juni 2022 @ 21:08:47 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204936701
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:43 schreef Solotovski het volgende:
Dit wordt alleen maar leuker en leuker
Godsvermogen aan popcorn besteld :D dit gaat nog wel ff duren
Buikspieren doen nu al pijn van het _O- _O-
pi_204936754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:48 schreef -0- het volgende:

[..]
Omzetten is in mijn ervaring drama, enige optie is dan ticket annuleren en opnieuw boeken tegen een mogelijk veel hoger tarief.

Jaar of 3 terug vloog ik van Schiphol rechtstreeks naar Griekenland om een uur of 8 in de ochtend.
Woonde destijds in Boxtel vlakbij Eindhoven airport. Werd ik 2 dagen vantevoren gebeld dat er een tussenstop gemaakt zou worden in Eindhoven vanwege samenvoegen van vluchten. Daardoor moest ik wel 2 uur eerder op Schiphol zijn. Vanaf Eindhoven zou dan wel om 8 uur vertrekken.

Dacht dus top, dan rij ik wel naar Eindhoven en stap ik daar op, heb ik veel meer tijd. Nou dat was absoluut niet mogelijk en ik kon alleen opstappen op Schiphol.
Wacht even er zijn vluchten van Schiphol naar Eindhoven. Een afstand die met de trein een uur duurt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204936797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben 't wel eens met Lientje. 9 keer per dag een vlucht van Schiphol naar Brussel, wtf.
En vanaf Rotterdam Airport ook nog een vlucht naar Brussel.

is dat nou echt nodig per vliegtuig. dat ene uurtje tijdswinst. wat in de praktijk wellicht nihil is.
Dusseldorf is ook perfect per trein bereikbaar. toch gaat er 4 keer per dag een vliegtuig vanaf Schiphol.
Vooral gebruikt door de kliek in Den Haag.
  woensdag 1 juni 2022 @ 21:47:46 #72
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204937502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben 't wel eens met Lientje. 9 keer per dag een vlucht van Schiphol naar Brussel, wtf.
En vanaf Rotterdam Airport ook nog een vlucht naar Brussel.

is dat nou echt nodig per vliegtuig. dat ene uurtje tijdswinst. wat in de praktijk wellicht nihil is.
Dusseldorf is ook perfect per trein bereikbaar. toch gaat er 4 keer per dag een vliegtuig vanaf Schiphol.
Vluchten Amsterdam - Brussel vv bestaan echt voor 95% uit overstappers. Mensen die Atlanta - Brussel boeken bijvoorbeeld. Nederlanders pakken over het algemeen de trein, is eigenlijk net zo snel omdat je het hele circus op de luchthaven overslaat.

Het is dus niet zozeer de tijdwinst (al kijken mensen daar wel naar bij het boeken van een ticket, de totale reistijd), maar meer het grotere gemak. Koffers die automatisch transferren etc.

Zorg daar voor goede processen en mensen zullen sneller geneigd zijn voor die variant te gaan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204937849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 21:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wacht even er zijn vluchten van Schiphol naar Eindhoven. Een afstand die met de trein een uur duurt.
Wat ze ook vaak doen. Vertrekken 2 van die vliegtuigen tegelijk uit zo’n vakantieland naar Nederland. Een naar Schiphol, de ander naar Eindhoven en die vliegt dan nog door naar Groningen.
.
pi_204937886
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Zwarte zomer’ Schiphol: zo druk wordt het op jouw vertrekdag

Vakantiegangers gaan op Schiphol een ’zwarte zomer’ tegemoet met juli als slechtste maand, zo blijkt uit een interne planning van de luchthaven. Augustus zal waarschijnlijk maar iets beter zijn dan juli. Maar begin juli liggen er bovendien twee landingsbanen uit in verband met slecht gepland onderhoud.

[ afbeelding ]

https://www.telegraaf.nl/(...)t-op-jouw-vertrekdag

:o _O-
Juli is een shitshow, maar voor juni en augustus valt het nog mee wetende dat in de meivakantie er 90K passagiers per dagen waren op de dagen dat het helemaal vastliep.
  donderdag 2 juni 2022 @ 08:19:05 #75
40566 Ericr
Livewrong
pi_204939649
https://www.gelderlander.(...)per-maand~a10a67372/

Hoe security door de staat vooral als kostenpost werd gezien. Lekker snoeien met Eurlings en Schultz.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')