Waarom niet uitwijken naar Eelde? Alles beter dan in het buitenland blijven hangen en hopen dat de volgende vlucht wel (op tijd) gaat. Vanuit Groningen is het maar 2 uurtjes naar Schiphol.quote:
Nederlanders in Stockholm zien leeg KLM-toestel vertrekken
SCHIPHOL/STOCKHOLM - Passagiers die op het vliegveld van Stockholm stonden te wachten om naar Nederland te vliegen, zagen zaterdagavond een lege cityhopper vertrekken. KLM neemt op Europese vluchten zaterdag geen passagiers meer mee naar Schiphol vanwege de grote drukte daar, meldde de luchtvaartmaatschappij zaterdagavond.
Een van de wachtenden op het Zweedse vliegveld is een Nederlandse. Zij vertelde dat zij omstreeks 19.00 uur het toestel leeg zag vertrekken nadat haar vlucht van 17.30 uur eerst was vertraagd en toen niet ging. Een deel van de passagiers kreeg een melding dat de vlucht was gecanceld. Mensen die al te horen hadden gekregen dat ze naar zondag zijn omgeboekt stonden in een rij en kregen een hotel toegewezen. Een van de andere reizigers was langere tijd in Zweden en had drie koffers bij zich. Zij kreeg te horen dat ze zondag maar een koffer mag meenemen, aldus de Nederlandse. Achter haar verzuchtte een jonge Amerikaanse die op Schiphol zou overstappen naar Singapore: "Ik was mentaal voorbereid op een hele lange reis, maar nu is het helemaal niet meer te overzien".
Het is niet duidelijk hoeveel vluchten leeg naar Schiphol vliegen. Ook is niet bekend hoeveel passagiers niet naar Schiphol kunnen vliegen. Passagiers die achterblijven op Europese bestemmingen moeten wachten totdat KLM een alternatieve vlucht voor ze heeft gevonden. Op z'n vroegst vliegen zij dan zondag naar Schiphol. De Nederlandse meldt dat in Stockholm sommige mensen zijn omgeboekt naar maandag of dinsdag.
Schiphol kampt met grote drukte dit pinksterweekend. Daarbovenop kwamen ongunstige weersomstandigheden en baanonderhoud, wat zaterdag zorgde voor een domino-effect en voor verstoringen. KLM heeft toen op eigen initiatief besloten om geen passagiers meer mee terug te nemen, aldus een KLM-woordvoerster. De reden hiervoor is dat zogenoemde transferpassagiers op deze manier niet meer op het toch al drukke Schiphol belanden.
https://www.transport-onl(...)-toestel-vertrekken/
waarom niet naar vliegveld Lelystad ???????????????quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom niet uitwijken naar Eelde? Alles beter dan in het buitenland blijven hangen en hopen dat de volgende vlucht wel (op tijd) gaat. Vanuit Groningen is het maar 2 uurtjes naar Schiphol.
Gebrek aan ruimte in het luchtruim en het alternatief om laag te vliegen geen optie is voor een groot gebied omwonenden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarom niet naar vliegveld Lelystad ???????????????
Los van het feit dat ze daar dan net zo hard een personeelsprobleem hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gebrek aan ruimte in het luchtruim en het alternatief om laag te vliegen geen optie is voor een groot gebied omwonenden.
Ze zullen maar vooruit denken. Straks gaan ze regeren ook!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los van het feit dat ze daar dan net zo hard een personeelsprobleem hebben.
Verder is de bereikbaarheid van Lelystad Airport ronduit kut, alleen met de auto kun je er nog een beetje fatsoenlijk komen, totaal achterhaald.
Wel een vliegveld in de polder neerplempen maar te beroerd om er een trein naartoe te laten rijden.
Het gaat om transferpassagiers. Die stappen dus over op Schiphol naar bijvoorbeeld New York. Drop je die op Eelde dan moeten ze alsnog naar Schiphol om verder te vliegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom niet uitwijken naar Eelde? Alles beter dan in het buitenland blijven hangen en hopen dat de volgende vlucht wel (op tijd) gaat. Vanuit Groningen is het maar 2 uurtjes naar Schiphol.
Is een toeslag voor de zomer,gaat bijzonder tarief (52%) belasting vanaf. Na de zomer wel 1,4¤ erbij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:38 schreef Drekkoning het volgende:
5,25 per uur erbij dus in de zomer. Dat is aanzienlijk moet ik zeggen
De inkomsten worden gewoon op dezelfde manier belast hoor. Weet je wel hoe het bijzondere tarief werkt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Is een toeslag voor de zomer,gaat bijzonder tarief (52%) belasting vanaf. Na de zomer wel 1,4¤ erbij.
Druppel, gloeiende plaat
Ik durf niet, maar ik heb al een vakantie geboekt via Schiphol, dus mijn hoop is gevestigd op het feit dat niemand nog last-minute durftquote:
You're doomed.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf niet, maar ik heb al een vakantie geboekt via Schiphol, dus mijn hoop is gevestigd op het feit dat niemand nog last-minute durft
Wat heeft de VVD niet verneukt in die 12 jaar?quote:
quote:Vergrijzing houdt in dat het aandeel ouderen in de totale bevolking toeneemt. In de twintigste eeuw is het aantal 65-plussers in Nederland meer dan vertienvoudigd: van 0,3 miljoen in 1900 tot 3,4 miljoen in 2020. Daarmee nam het aandeel 65-plussers in de totale bevolking toe van 6% naar 19,5%.
Dat de meesten overstappers zijn is me duidelijk, maar laat die minderheid die wel in Nederland moet zijn in Eelde uitstappen en de rest met de trein naar Schiphol gaan zodat tegen die tijd de spits voorbij is of in Nederland overnachten als de eerstvolgende vlucht veel later is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Het gaat om transferpassagiers. Die stappen dus over op Schiphol naar bijvoorbeeld New York. Drop je die op Eelde dan moeten ze alsnog naar Schiphol om verder te vliegen.
Kunnen we al die vvd'ers niet gewoon aan de Russen schenken? Met kernwapens worden nl. alleen grote steden en taktische militaire doelwitten getroffen, terwijl een compleet land gesloopt kan worden tot er geen steen meer op een andere ligt door het te vvd-en.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat heeft de VVD niet verneukt in die 12 jaar?
De zorg, defensie, justitie, de woningmarkt, migratie. Allemaal een grote teringzooi.
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat je niet helemaal snapt wat het probleem nou eigenlijk is op Schiphol.
Ik vlieg in augustusquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf niet, maar ik heb al een vakantie geboekt via Schiphol, dus mijn hoop is gevestigd op het feit dat niemand nog last-minute durft
Hoe denk jij dat de lounges relevant zijn voor lange rijen in de vertrekhallen? Niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, die aankomt op Schiphol zal ooit in die lange rijen terecht komen. Ook 99% van de overstappers gaat gewoon door security in de aankomstruimtes om vervolgens weer vrolijk de lounge in te gaan. Die 1% zijn mensen die geboekt hebben via verschillende maatschappijen, maar dan ben je ook echt gigantisch dom om via Schiphol te vliegen (want veel duurder).quote:
Ach, de Aalsmeerderbaan is dan tenminste weer open, dat is mij ook niet gegund. Mijn enige mazzel is dat ik nog net voor de zomervakantie vertrek, twee dagen later en ik had de waarschijnlijk drukste dag van het hele jaar mogen meemaken.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vlieg in augustusheb er een hard hoofd in dat ze dit kunnen fixen, maar andere vluchten gaan er bijna niet in die tijd of zitten vol.
Nederlanders zijn echt te dom om te poepen en blijven er maar op stemmen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De zorg, defensie, justitie, de woningmarkt, migratie. Allemaal een grote teringzooi.
Nee, Nederlanders zijn gigantisch egoïstisch. Hoe veel mensen hebben er nou echt daadwerkelijk last van dat alles wordt uitgekleed? Tom en Sanne zitten gewoon op een goede school, het huis dat ze 20 jaar geleden gekocht hebben doet het helemaal prima en migratie hebben alleen achterstandswijken last van. Dus gewoon stemmen op de partij die je centen bespaart en 130 op de snelwegen heeft afgedwongen.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederlanders zijn echt te dom om te poepen en blijven er maar op stemmen.
Het werkelijke probleem is de sluiting van de Aalsmeerbaan, de onhandige windrichting en het totale onvermogen van de verkeersleiding om outside the box (of commercieel) te denken.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Je benoemt allemaal zaken die niet relevant zijn voor het echte probleem.
Hmmm, ok....dus 'het probleem' wordt veroorzaakt door de 21,9 procent die op de VVD gestemd hebben en niet door de overige 78,1 procent die niet gestemd hebben of op allerlei kleine kutsplinterpartijtjes die helemaal niets te melden hebben?quote:Op zondag 5 juni 2022 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Nee, Nederlanders zijn gigantisch egoïstisch. Hoe veel mensen hebben er nou echt daadwerkelijk last van dat alles wordt uitgekleed? Tom en Sanne zitten gewoon op een goede school, het huis dat ze 20 jaar geleden gekocht hebben doet het helemaal prima en migratie hebben alleen achterstandswijken last van. Dus gewoon stemmen op de partij die je centen bespaart en 130 op de snelwegen heeft afgedwongen.
Het feit dat PvdA en GL fusie een ding is spreekt dit keihard tegen.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, ok....dus 'het probleem' wordt veroorzaakt door de 21,9 procent die op de VVD gestemd hebben en niet door de overige 78,1 procent die niet gestemd hebben of op allerlei kleine kutsplinterpartijtjes die helemaal niets te melden hebben?![]()
Als de overige 78,1 procent op de PvdA of SP had gestemd, dan hadden we een heel ander politiek landschap gehad.
Niet per se beter, uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, ok....dus 'het probleem' wordt veroorzaakt door de 21,9 procent die op de VVD gestemd hebben en niet door de overige 78,1 procent die niet gestemd hebben of op allerlei kleine kutsplinterpartijtjes die helemaal niets te melden hebben?![]()
Als de overige 78,1 procent op de PvdA of SP had gestemd, dan hadden we een heel ander politiek landschap gehad.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 5 juni 2022 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het werkelijke probleem is de sluiting van de Aalsmeerbaan, de onhandige windrichting en het totale onvermogen van de verkeersleiding om outside the box (of commercieel) te denken.
Er is zo vaak een baan gesloten, het probleem is de security, daar zit de botteneck, bij de incheckbalies heeft men voldoende personeel, ik heb lang voor Transavia gewerkt en als het druk is word er gewoon kantoorpersoneel heen gestuurt.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het werkelijke probleem is de sluiting van de Aalsmeerbaan, de onhandige windrichting en het totale onvermogen van de verkeersleiding om outside the box (of commercieel) te denken.
No, it doesn't.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat PvdA en GL fusie een ding is spreekt dit keihard tegen.
Nee, dat is het probleem. Ik heb er dagelijks mee te maken en heb er derhalve wel verstand van. En ik krijg er genoeg voor betaald.quote:
Maar niet de Aalsmeerbaan met hoofdzakelijk noordenwind.quote:
Daar hebben ook echt veel VVD-bewindspersonen op gezeten ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De luchtvaart heeft 2 jaar plat gelegen. Iedere competente bestuurder pakt zo'n kans met beide handen aan.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mogelijk geplanned met idee dat Lelystad open zou zijn.
Nee, hoor. Ze hebben het onderhoud opgeschoven omdat ze het eerste kwartaal budgetair niet handig vonden.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mogelijk geplanned met idee dat Lelystad open zou zijn.
Werklui liggen niet voor het oprapen, zeker niet met zulke grote projecten, daarnaast is het nog heel gedoe omdat je mensen op Schiphol speciaal moet screenen en opleiden.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De luchtvaart heeft 2 jaar plat gelegen. Iedere competente bestuurder pakt zo'n kans met beide handen aan.
Maar helaas heeft Schiphol iemand aan het roer die niet eens snapt dat je toch echt personeel nodig hebt om dit probleem op te lossen en dat al het andere symptoombestrijding is.
In die functies kom je echt niet aan een dermate salaris dat je zulke tarieven betaald.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Is een toeslag voor de zomer,gaat bijzonder tarief (52%) belasting vanaf. Na de zomer wel 1,4¤ erbij.
Druppel, gloeiende plaat
Er is 2 jaar de tijd geweest. Ik weet toevallig dat bedrijven die betrokken zijn bij evenementen het afgelopen jaar heel hard bezig zijn geweest om de enorme drukte van nu op te vangen. En die investeringen in moeilijke tijden betalen zich nu keihard uit.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Werklui liggen niet voor het oprapen, zeker niet met zulke grote projecten, daarnaast is het nog heel gedoe omdat je mensen op Schiphol speciaal moet screenen en opleiden.
Het gaat uiteindelijk allemaal om centjes, Schiphol is gewoon een keihard commercieel bedrijf.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is 2 jaar de tijd geweest. Ik weet toevallig dat bedrijven die betrokken zijn bij evenementen het afgelopen jaar heel hard bezig zijn geweest om de enorme drukte van nu op te vangen. En die investeringen in moeilijke tijden betalen zich nu keihard uit.
Het is toch echt van de zotte dat een klein bedrijf dat podia opbouwt een betere vooruitziende blik heeft dan Schiphol?
Ik snap dus echt totaal niet wat deze reactie toevoegt. Echt categorie totale kortsluiting in mijn hoofd.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk allemaal om centjes, Schiphol is gewoon een keihard commercieel bedrijf.
Dan lees je het lekker niet, net zoals die kutposts van jou in BTC met je eeuwige gejank of je je vakantiegeld voor crypto moet gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap dus echt totaal niet wat deze reactie toevoegt. Echt categorie totale kortsluiting in mijn hoofd.
quote:Op zondag 5 juni 2022 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan lees je het lekker niet, net zoals die kutposts van jou in BTC met je eeuwige gejank of je je vakantiegeld voor crypto moet gebruiken.
Omdat je doet alsof Schiphol een non-profit instelling is.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg "deze kleine bedrijven dachten langer dan een week vooruit en maken nu dikke winsten"
Jouw antwoord: "maar Schiphol is een commercieel bedrijf waar centjes belangrijk zijn"
Ehm, ja, wat moet ik hier anders op zeggen?
Daar heb je gelijk in. Daarom vind ik ook dat Schiphol voor hun geblunder moet opdraaien voor de schade voor de luchtvaartmaatschappijen.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk allemaal om centjes, Schiphol is gewoon een keihard commercieel bedrijf.
Die zullen wel claims gaan krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Daarom vind ik ook dat Schiphol voor hun geblunder moet opdraaien voor de schade voor de luchtvaartmaatschappijen.
Neequote:Op zondag 5 juni 2022 12:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat je doet alsof Schiphol een non-profit instelling is.
Het probleem is dat het werk op schiphol allemaal via uitbestedingen loopt, dat is doorgaans niet iets waar Schiphol voor kiestquote:Op zondag 5 juni 2022 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Ofwel jij denkt dat de evenementensector het allemaal voor noppes doet (leuk feitje: al die bedrijven doen het onderaan de streep ook voor de centjes), of je verzint dingen ter plekke.
Ik zeg alleen dat de CEO dusdanig incompetent is dat zelfs de vooruitziende blik om meer centen binnen te harken na corona er totaal aan ontbrak. Sterker nog, Schiphol lijdt nu pijn door deze incompetentie.
Net beschuldigde je mij er nog van om te stellen dat Schiphol een non-profit organisatie moet zijn oid, nu zoek je smoesjes voor de incompetentie die ik aankaartte.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat het werk op schiphol allemaal via uitbestedingen loopt, dat is doorgaans niet iets waar Schiphol voor kiest
Dat is wel de keuze van Schiphol. Is het jullie wel eens opgevallen dat roltrappen en loopbanden vaker stuk zijn dan dat ze het doen? Toevallig nadat Schiphol de eigen dienst die het onderhoud deed heeft gesaneerd en het heeft uitbesteedquote:Op zondag 5 juni 2022 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat het werk op schiphol allemaal via uitbestedingen loopt, dat is doorgaans niet iets waar Schiphol voor kiest
Niet echt, elke keer als ik er ben - gemiddeld grofweg één keer per jaar - werkt dat allemaalquote:Op zondag 5 juni 2022 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat roltrappen en loopbanden vaker stuk zijn dan dat ze het doen?
Was voor de situatie van gister avond wel van belang. En ook passagiers die aankomen kunnen in een rij komen. Maar jij bent natuurlijk kind aan huis op Schiphol.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat de lounges relevant zijn voor lange rijen in de vertrekhallen? Niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, die aankomt op Schiphol zal ooit in die lange rijen terecht komen. Ook 99% van de overstappers gaat gewoon door security in de aankomstruimtes om vervolgens weer vrolijk de lounge in te gaan. Die 1% zijn mensen die geboekt hebben via verschillende maatschappijen, maar dan ben je ook echt gigantisch dom om via Schiphol te vliegen (want veel duurder).
Mensen die in de rij staan om een lounge in te mogen vanuit een aankomsthal staan niet in dezelfde rij als de mensen die vanuit de plaza de lounge in willen. Doorgaans is het bij de eerstgenoemde alleen druk als er net een vliegtuig is aangekomen, en zelfs dan loopt het lekker door.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
Was voor de situatie van gister avond wel van belang. En ook passagiers die aankomen kunnen in een rij komen. Maar jij bent natuurlijk kind aan huis op Schiphol.
Tussen Schengen en non-Schengen staan ook vaak lange rijenquote:Op zondag 5 juni 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die in de rij staan om een lounge in te mogen vanuit een aankomsthal staan niet in dezelfde rij als de mensen die vanuit de plaza de lounge in willen. Doorgaans is het bij de eerstgenoemde alleen druk als er net een vliegtuig is aangekomen, en zelfs dan loopt het lekker door.
Echt, hier mee laat je blijken dat je niet weet hoe de pax stromen lopen op Schiphol.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die in de rij staan om een lounge in te mogen vanuit een aankomsthal staan niet in dezelfde rij als de mensen die vanuit de plaza de lounge in willen. Doorgaans is het bij de eerstgenoemde alleen druk als er net een vliegtuig is aangekomen, en zelfs dan loopt het lekker door.
In plaats van te twitteren kan ze zelf toch even haar vriend helpenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:16 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Zag in NL dat ook iedereen en zn moeder opeens 'assistance' ging aanvragen voor vage redenen puur zodat ze niet in queue hoeven. Zal je dus ook wel hier krijgen.
Ik vermoed dat ze bij de luchthaven een speciale rolstoel voor in het vliegtuig hebben en er zijn maar weinig mensen die in hun eentje het gewicht van een volwassene kunnen dragenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In plaats van te twitteren kan ze zelf toch even haar vriend helpen
Sowieso zijn die dingen enorm traag. En de helft van de mensen snapt niet hoe het paspoort erin moet...quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zelfscanpoortjes op Schiphol geplaagd door storingen![]()
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)service-rijen-drukte
Ook dit heeft Dick Benschop prima onder controle![]()
Ze hebben dus op kwaliteit geselecteerd en niet op de laagste prijsquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:32 schreef TyVole het volgende:
Sowieso zijn die dingen enorm traag. En de helft van de mensen snapt niet hoe het paspoort erin moet...
Naar filmpjes van mongolen als Harry Vermeegen gaan we niet kijken natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dan moeten die chauffeurs maar beter betaald wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:15 schreef Red_85 het volgende:
Ja, prachtig.
fnv wil dat het salaris hoger wordt op Schiphol
fnv wil dat de werkdruk verlaagd wordt op Schiphol
fnv wil dat er meer 'echte' banen komen op Schiphol
Schiphol met alle bedrijven organiseert een banenmarkt om mensen te werven en de werkdruk te verlichten
fnv gaat het busvervoer plat leggen tijdens die banenmarkt.
Joost van doesburg, eens een clown altijd een clown.
Ik denk niet dat er één iemand op Schiphol denkt dat een tent een oplossing voor de chaos of lange rijen is. Hoe jij dit als oplossing framedquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meer tenten op Schiphol voor reizigers in 'ellenlange' wachtrijen
Schiphol heeft voor de vertrekhallen extra tenten geplaatst om reizigers in lange wachtrijen te beschermen tegen de zon en regenbuien. De nieuwe overkappingen staan voor vertrekhal 3 en achter de al bestaande wachtrijtent bedoeld voor vertrekhal 1. De extra tenten betekenen dat passagiers voorlopig nog niet af zijn van de 'ellenlange' rijen op Schiphol.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)llenlange-wachtrijen
Ze hebben de oplossing gevonden hoor![]()
![]()
Mischien kan die staking toch even op een ander moment dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan moeten die chauffeurs maar beter betaald worden
Stakingen hebben alleen zin op een moment dat het de werkgever niet uitkomt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien kan die staking toch even op een ander moment dan.
Een staking komt een werkgever nooit uit maar de busschauffeurs werken niet voor Schiphol vziw en hebben dus ook geen arbeidsconflict met die werkgever.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Stakingen hebben alleen zin op een moment dat het de werkgever niet uitkomt.
Klopt maar als ze beter betalen zijn er ook geen stakingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een staking komt een werkgever nooit uit maar de busschauffeurs werken niet voor Schiphol vziw en hebben dus ook geen arbeidsconflict met die werkgever.
Zo blijf je aan de gang.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan moeten die chauffeurs maar beter betaald worden
Werkdruk verlagen is ook een eis van de fnv.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze beter betalen zijn er ook geen stakingen.
Ik vind het wel een mooie actie en ik steun dit van harte. Dit moet eigenlijk vaker gebeuren.
En terechtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo blijf je aan de gang.
Cnv vond het prima, alleen fnv is een probleem. Zoals zo vaak.
Of de werkgevers zorgen ervoor dat fnv dit terecht zo doet....quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkdruk verlagen is ook een eis van de fnv.
Nu de werkgevers er eindelijk wat aan willen doen, gaat fnv het weer frustreren.
Lijkt wel alsof de fnv de situatie van hoge werkdruk/te weinig personeel wil blijven handhaven.
Gewoon lekker over de ruggen van hun leden in de media 'Schiphol' blijven gebruiken omdat het instant aandacht krijgt.
Doet fnv al jaren. Of het nu stakingen in de vracht, schoonmaak, bagage of wat anders is maakt niet uit. Teruglopend leden aantal en reclame willen blijven maken voor zichzelf.
Dat je vrijwillig besluit om een filmpje aan te klikken waarin je Harry Vermeegen in de thumbnail ziet. Ik zou mezelf direct bij de Mesdagkliniek ter observatie aanmelden, laat staan als je het ook nog eens gaat delen met anderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Naar filmpjes van mongolen als Harry Vermeegen gaan we niet kijken natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Of de werkgevers zorgen ervoor dat fnv dit terecht zo doet....
fnv'ertje gespot hoor.quote:
Vvder gespotquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
fnv'ertje gespot hoor.
Als andere bonden al lang akkoord gaan en continu de enige de fnv is die blaat dat het niet goed is en vervolgens de media er bij betrekt, dan is er maar 1 partij die ruzie zoekt.
En dan zijn het niet de werkgevers.
Wat er nu aan de hand is in de terminal, is iets anders waar ik het over heb. Dit is al jaren gaande. Er is 1 bond die heibel trapt voor media aandacht om reclame te maken voor zichzelf.
Fout.quote:
Kunnen studenten en daklozen weer geld verdienen door in de rij te staan voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:51 schreef eigendeegcookie het volgende:
leuk om nou n vakantievlucht-reclame te maken met gegarandeerd plek in superdeluxe wachtrijtent
Kijk maar naar de posts van die user. Hij is letterlijk de hele dag alleen maar bezig met het zoeken naar berichten waarmee hij de KLM in een negatief daglicht kan stelen. Het is niet belangrijk of het ook echt iets met de KLM te maken heeft of dat het waar is. Hij moet wel een heel triest leven hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Naar filmpjes van mongolen als Harry Vermeegen gaan we niet kijken natuurlijk
Haha ik ben op de hoogte, het is echter nog veel erger. Naast KLM zijn Wopke, Kaag, Rutte, Zalm, ABN AMRO, Jort Kelder en nog een hele rij personen voor haar een soort ziekelijke obsessie waarbij alles wordt aangegrepen om ze slecht neer te zetten. Kritiek is natuurlijk prima, maar deze user die zou mijn tweet hier nog posten als ik als Frikandel34 op Twitter beweer dat Rutte volgens mij geen mens is maar een broccoli.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kijk maar naar de posts van die user. Hij is letterlijk de hele dag alleen maar bezig met het zoeken naar berichten waarmee hij de KLM in een negatief daglicht kan stelen. Het is niet belangrijk of het ook echt iets met de KLM te maken heeft of dat het waar is. Hij moet wel een heel triest leven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |